ja oke. Maar toto mag mij niet en ik hem niet dus dit was uitlokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik zo'n topic aanmaak verwacht ik wel een emogif
helemaal nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke. Maar toto mag mij niet en ik hem niet dus dit was uitlokken.
Oh, dus als ik zo post; "Toto69quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Negeren is ook een optie maar sommige mensen moeten nou bewijzen dat ze zo goed zijn blabla
Leuk hoor mensen wegpesten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
Stuur een hartje naar mij als iemand vervelend doet in plaats van reageren en alles is opgelost
groep 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus als ik zo post; "Toto69" dan is dat ook geen uitlokken. Want toto is nou eenmaal emogif waardig in mijn ogen..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
Stuur een hartje naar mij als iemand vervelend doet in plaats van reageren en alles is opgelost
kijk dat is wel uitlokken maar een matige topic emogiffen nah niet echtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus als ik zo post; "Toto69" dan is dat ook geen uitlokken. Want toto is nou eenmaal emogif waardig in mijn ogen..
Wel als hij ruzie heeft met mij en vervolgens mijn topic gaat zitten posten..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kijk dat is wel uitlokken maar een matige topic emogiffen nah niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |