HJBquote:
Je kan toch weten ik wil 'dit' doen? Maar je kan het dan weer op verschillende niveau's doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat weet ze toch nietAnders zou ze niet twijfelen...
NikonLover moest eerst ff een plaatje schieten van zn LAPOquote:
WROM?quote:
Als je een foto van jouw poesje stuurt dan doe ik een andere foto in de OPquote:
Supquote:
Ik zal wel een KLB openen tegen deze TTquote:
kijk zn foboquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef Tropanzia het volgende:
Is Nikonlover een vrouw?
Hoe oud ben jij eigenlijk, Nikonlover?
not that surprising?quote:
Hebben we jou weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
KLB / De TT van de JNG SC is misleidend.
o mijn god
ja niet dusquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik moet maar wegblijven uit de sc, zodra ik hier "a" post begint xcachet weer te rellen
nee gewoon elkaar negerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik moet maar wegblijven uit de sc, zodra ik hier "a" post begint xcachet weer te rellen
Uh? Hallo? Ik post hier, en zij begint wéér?quote:
Ik heb het niet alleen over deze post.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh? Hallo? Ik post hier, en zij begint wéér?
Dan moet jij er niet op in gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
Het begint gewoon met mijn topic posten en er een emo.gif bij zetten.. Dan lok je het uit.
care. ophouden nuquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
Het begint gewoon met mijn topic posten en er een emo.gif bij zetten.. Dan lok je het uit.
Want? Ik post dat topic omdat het een belachelijk topic is, ik had geen eens gezien dat jij de TS wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want? Ik post dat topic omdat het een belachelijk topic is, ik had geen eens gezien dat jij de TS was
nou stoer hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet niks. En laat niet zo over mij heen lopen
Gewoon niet doen!
lul je er nou niet onderuit bollequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want? Ik post dat topic omdat het een belachelijk topic is, ik had geen eens gezien dat jij de TS was
gast niet doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Maar hee, xcachet, ik zal jou een feestje geven, ik rot wel op uit deze sc.
Dag totoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Maar hee, xcachet, ik zal jou een feestje geven, ik rot wel op uit deze sc.
ik ben niet blindquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja dus wel hé, ze kan het geen eens alleen af, zie je dat niet?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ophouden nuquote:
Ehm, LMI doet dit zelf hoor. Denk dat hij wel weet hoe sneu jij bent..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon fantaserenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb geen eten en geen seks, hoe kan ik er dan over praten
waar doe jij dit voor?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, LMI doet dit zelf hoor. Denk dat hij wel weet hoe sneu jij bent..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
En tot hier:
________________________________________________________________________________________
ja negeer hem maar danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nergens voor. Toto is gewoon heel sneu geweest tegen mij.
weißquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef TienVingers het volgende:
Wat voor kleur sokken hebben jullie
Ik heb zwart
witquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb zwart
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb zwart
lekker kinderachtig weerquote:
Als ik zo'n topic aanmaak verwacht ik wel een emogifquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als er iemand een topic van jou post met een emo.gif er onder. Dan hap jij toch ook?
ja oke. Maar toto mag mij niet en ik hem niet dus dit was uitlokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik zo'n topic aanmaak verwacht ik wel een emogif
helemaal nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke. Maar toto mag mij niet en ik hem niet dus dit was uitlokken.
Oh, dus als ik zo post; "Toto69quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Negeren is ook een optie maar sommige mensen moeten nou bewijzen dat ze zo goed zijn blabla
Leuk hoor mensen wegpesten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
Stuur een hartje naar mij als iemand vervelend doet in plaats van reageren en alles is opgelost
groep 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus als ik zo post; "Toto69" dan is dat ook geen uitlokken. Want toto is nou eenmaal emogif waardig in mijn ogen..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
Stuur een hartje naar mij als iemand vervelend doet in plaats van reageren en alles is opgelost
kijk dat is wel uitlokken maar een matige topic emogiffen nah niet echtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus als ik zo post; "Toto69" dan is dat ook geen uitlokken. Want toto is nou eenmaal emogif waardig in mijn ogen..
Wel als hij ruzie heeft met mij en vervolgens mijn topic gaat zitten posten..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kijk dat is wel uitlokken maar een matige topic emogiffen nah niet echt
ja en daarom moet je dus ook op hem bashen? ja echt leukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel als hij ruzie heeft met mij en vervolgens mijn topic gaat zitten posten..
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja en daarom moet je dus ook op hem bashen? ja echt leuk
lekker fris zeg :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef nodig het volgende:
ik drink uit een pak melk zonder glas :s :s
ik ben stout :s :s
stoer van je, vooral doenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
__________________________________________________________________________________
Ik had gisteren diploma uitreiking en daarna iets te veel gedronkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh, gewoon uit eten geweest en daarna uit geweest, was ook leuk maar geen examenfeestje
Wit. (Gvd, dubbelzinnigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef TienVingers het volgende:
Wat voor kleur muur hebben jullie
Ik groen en grijs
allemaal foto's van jouquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef TienVingers het volgende:
Wat voor kleur muur hebben jullie
Ik groen en grijs
Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog last van je katur?
[..]
erty erty erty het is zwerty
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had gisteren diploma uitreiking en daarna iets te veel gedronken
Ik weet niet eens meer hoe ik thuis ben gekomenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
[..]Ja ik zou ook "één drankje doen", werden er iets meer.
Maar zelf geen cent uitgegeven, dus no probz
Chillquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
[..]Ja ik zou ook "één drankje doen", werden er iets meer.
Maar zelf geen cent uitgegeven, dus no probz
Ik heb je thuis gebracht gr grquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik thuis ben gekomen
Zit je wel in het goede huis nu dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles wat na 02:00 uur gebeurde weet ik niet meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]Wat heb je allemaal uitgespookt? Hoe laat was je thuis?
Ik ben keurig om half 4 naar huis gefietst, prima toch.
Vrede op aarde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
Als ik lapo heb is de volgende TT iets in de richting van een lijn
of gewoon emo.gif.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles wat na 02:00 uur gebeurde weet ik niet meer
dan had je trouwens wel errug veel gedronken, non?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles wat na 02:00 uur gebeurde weet ik niet meer
Was na een tijdje gestopt met tellenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]
dan had je trouwens wel errug veel gedronken, non?
dat lukt niet met teveel drank opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
LETMEIN heb je gister nog wel chicks gehosseld dan met al die drank op?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was na een tijdje gestopt met tellen![]()
En toen kwam de drank...
Moet je ook niet doen jong!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst alleen bier...en toen kwam de jägermeister![]()
Had er vanaf moeten blijven
foutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
foutsorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je had me met een andere knipoog meer pijn kunnen doen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je had me met een andere knipoog meer pijn kunnen doen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:31 schreef nodig het volgende:
hier dit was een leuke avond ik had chicks gehosseld
[ afbeelding ]
Aftrekken of patat eten?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:36 schreef hazmat88 het volgende:
Ik wou wat gaan doen maar weet niet meer wat...
Jaquote:
quote:
Hoiquote:
op quote klikken. als je met je muis over het desbetreffende bericht gaat zie je rechtsboven in een soort lichtblauw mapje met 2 aanhalingstekens staan, daar klik je opquote:
Dank je wel!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
[..]
op quote klikken. als je met je muis over het desbetreffende bericht gaat zie je rechtsboven in een soort lichtblauw mapje met 2 aanhalingstekens staan, daar klik je op
Nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]moet je maar je grenzen kennen. vanavond weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |