Ze nemen je in de meling...mailing...ehm maling zoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wie heeft het over afstraffen? Ik gooi foutlopers terug de oranje bus in omdat ik er doodmoe van wordt om steeds terug te moeten lopen! Ik sta namelijk ook onder tijdsdruk, want 10 x teruglopen zit echt niet bij de looptijden inbegrepen!
Klagen bij de voorbereiders, hetzij direct (als je de betreffende persoon kent), hetzij indirect via het bezorgrapport heeft geen enkele zin. Er wordt niets mee gedaan. Die bezorgrapportjes worden hier niet eens gelezen door de TC, vaak liggen ze dagen later nog op het depot. Om dezelfde reden wordt er ook nooit wat gedaan als je aangeeft structureel te veel of te weinig hah te hebben gehad.
Ik ben dus op een gegeven moment maar opgehouden met klagen, en fouten die ik tegenkom gaan dus gewoon de oranje bus in. Alleen voor zaken als rouwkaarten (of evt de Donald Duck), dus waar mensen echt op zitten te wachten, wil ik nog wel teruggaan. Maar niet voor de zoveelste KPN-Alles-In-Een-mailing.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wie heeft het over afstraffen? Ik gooi foutlopers terug de oranje bus in omdat ik er doodmoe van wordt om steeds terug te moeten lopen! Ik sta namelijk ook onder tijdsdruk, want 10 x teruglopen zit echt niet bij de looptijden inbegrepen!
Klagen bij de voorbereiders, hetzij direct (als je de betreffende persoon kent), hetzij indirect via het bezorgrapport heeft geen enkele zin. Er wordt niets mee gedaan. Die bezorgrapportjes worden hier niet eens gelezen door de TC, vaak liggen ze dagen later nog op het depot. Om dezelfde reden wordt er ook nooit wat gedaan als je aangeeft structureel te veel of te weinig hah te hebben gehad.
Ik ben dus op een gegeven moment maar opgehouden met klagen, en fouten die ik tegenkom gaan dus gewoon de oranje bus in. Alleen voor zaken als rouwkaarten (of evt de Donald Duck), dus waar mensen echt op zitten te wachten, wil ik nog wel teruggaan. Maar niet voor de zoveelste KPN-Alles-In-Een-mailing.
zelf HAH verdelen over de wijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef dud0r het volgende:
Over hah tekort of teveel kan ik wel wat zeggen.
Dit moet centraal aangepast worden en die willen het pas aanpassen als er een complete inventarisatie van de wijk is gedaan.
Dus van elk adres moeten ze weten of het een sticker heeft of niet.
Enige reden om het op je bezorgrapport te zetten is dat als er veel hah terug komt uit jouw wijk dat je kan aangeven dat je het over had. Of andersom, als er klachten komen over niet bezorgde hah heb jij jezelf ingedekt.
ze hebben er wel wat uitgesleept, alleen kunnen ze de contracten met de tijd niet verlengen,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:20 schreef V__L_N het volgende:
Het akkoord voor de pakketbezorgers:
https://twitter.com/Geert(...)917313187840/photo/1
https://twitter.com/Geert(...)136377495553/photo/1
ja dat is nog steeds heilig,post mee is movenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:08 schreef superkimmi het volgende:
hier is trouwens vn de week iemand op staande voet ontslagen. Ze viel tijdens het werken en ipv te bellen met de tc nam ze de post gewoon mee naar huis om haar volgende dag (3 dagen later) te doen..
Je kan vallen ntuurlijk, maar bel gewoon even, in het ergste geval moet de tc zelf dan de rest wegbrengen, maar dan houdt je iig je baan
ja als t nu om 1 brief gaat die je moet herstellen ofzo, ok.. maar een halve wijk 3 dagen later doen.. zelfs zonder te checken op rouw- of medische post vind ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is nog steeds heilig,post mee is moven
Dat is ook wel raar, ja. Als je je tc nou niet kunt bereiken, maar dat is wat anders, vind ik. En op de meeste vestigingen zijn volgens mij ook wel 2 tc's. En als je hem/haar niet kunt bereiken, dan bel je later die dag nog een keer of zo. Of nou ja, zo zou ik het doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:08 schreef superkimmi het volgende:
hier is trouwens vn de week iemand op staande voet ontslagen. Ze viel tijdens het werken en ipv te bellen met de tc nam ze de post gewoon mee naar huis om haar volgende dag (3 dagen later) te doen..
Je kan vallen ntuurlijk, maar bel gewoon even, in het ergste geval moet de tc zelf dan de rest wegbrengen, maar dan houdt je iig je baan
...ik las op voorhand: in slaap er achter aanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:08 schreef superkimmi het volgende:
Zat zeker in de lucht dan. Hier ook een puinhoop. Rode bakken veel te laat. Veel fouten erin. We zaten na het voorbereiden met zo'n 10 man de herstelpost te doen. Om 12.20 u. konden we eindelijk naar huis. Nou ja... ik moest eerst Assen zien uit te komen. Dat viel door de TT niet mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef peter2671 het volgende:
Goedemiddag.
Het was vandaag een zooite op het werk.
De oudere garde was er niet, TC ook niet.
Het was weer een dag met: zoek het maar uit jongens![]()
Laatste uurtje dat alle afdelingen elkaar zaten te helpen.
Mijn dag begon met onvolledige bakken, en dat iemand mij er op wees dat ik op een andere kast was ingedeeld(leuk een autowijk die ik nog nooit had gedaan en ook nogeens een +half uur later aan kon beginnen)...
![]()
en die 20 % die er af gaat, dat kan nooit goed gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgens PostNL zou vandaag de achterstand qua pakjes alweer zijn ingehaald, muv de regio Amsterdam. Nou, ik zit anders al dagen op mijn Nespressocupjes te wachten, en de chauffeur is al geweest!![]()
Hier vandaag redelijk druk, met oa Kampioen, een dik tijdschrift van een of andere makelaar wat met name in de duurdere wijken gretig aftrek vond, en een blaadje van de vakbond in heel vies plakkerig plastic.
Gisteren een preek van de VM over dat we allemaal veel te langzaam waren. Het moest veel sneller! Niet meer kletsen met elkaar, geen gewandel (muv de postverdeler), enkel productie draaien.
Om eea in de gaten te houden zou er een speciale "gedragsmanager" worden aangesteld.
Weer zo'n goed idee van PostNL. Laten we de werksfeer verpesten, en nog een extra manager aannemen, dan besparen we vast een hoop geld.
Dan gaan jullie nu ook meemaken wat wij al een tijdje hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gisteren een preek van de VM over dat we allemaal veel te langzaam waren. Het moest veel sneller! Niet meer kletsen met elkaar, geen gewandel (muv de postverdeler), enkel productie draaien.
Om eea in de gaten te houden zou er een speciale "gedragsmanager" worden aangesteld.
Weer zo'n goed idee van PostNL. Laten we de werksfeer verpesten, en nog een extra manager aannemen, dan besparen we vast een hoop geld.
Januari pas? ....Paar weken terug kwamen we nog een kerstkaart tegen met stempel van vorig jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:05 schreef ikbenschipper het volgende:
Wou deze toch even delen.
Bij ons postnl servicepunt wouden we weer eens een volle postzak vervangen voor een lege. Dus collega zet hem er in. Zegt ze, kijk nou 2 poststukken.
Zaten er in de "lege" zak gewoon 2 poststukken van januari......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |