SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwarktaartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Mja, gewoon hard chillen zometeen en een goed kwarktaart recept opzoeken.
Wel aardbei he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Ja en dan stukjes fruit in dat mengselquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Ik niet. Vind het een beetje gaar om de hele groep mee te moeten slepen omdat je niet gewoon zelf wiet meeneemt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
In Utrecht gingen we ook nog ff langs de shop?
Ik haal gewoon alles van te voren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
In Utrecht gingen we ook nog ff langs de shop?
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en dan stukjes fruit in dat mengsel
heb wel een taartvorm, zo'n spring, en spray niet maar smeer je toch gewoon in met boter jewettogg fuckdieshitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.
Bakvorm hebben voor de bodem nodig, Spray er op enzo.
Maar ik ga een poging wagen iig
Ja, boter kan ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb wel een taartvorm, zo'n spring, en spray niet maar smeer je toch gewoon in met boter jewettogg fuckdieshit
Nee ben in frieslandquote:
Frieslandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nee ben in friesland
Met mijn familie
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.
Bakvorm hebben voor de bodem nodig, Spray er op enzo.
Maar ik ga een poging wagen iig
Zeilen met dit weerquote:
Haten op DE Doc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzo
Ja, toen ik nog bij de banketbakker werktequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzo
kwarktaart van een pakjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wacht watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog bij de banketbakker werkte![]()
Hele mengmachines vol van die bende gehad.
He roaldquote:
Sowieso ga zo nog effe wiet halen en flesje jonge jeneverquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter ga je je gewoon volgooien met verdovende middelen
Ik wil je.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepIk ben een tijdje banketbakker geweest
Jamanquote:
Oh nicequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog bij de banketbakker werkte![]()
Hele mengmachines vol van die bende gehad.
quote:
Is al wel een jaar of 3-4 geleden, maar cake maken enzo is altijd nog wel leuk om te doen en ook lekkerquote:
quote:
Wheheheee.. Heb je net de cheats gevondenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
ZOO TYCOON IS KLAARnog 40 minuten en dan moet ik gaan
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]Jaa.. Minder dan 400 euro kom je er niet mee vriend
Ja, nog wat andere dingen installeren enzo voordattie 't goed doet en allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Wheheheee.. Heb je net de cheats gevonden
Ik maak mezelf ook klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, nog wat andere dingen installeren enzo voordattie 't goed doet en allesmaar mono zet 'm verder voor me klaar als ik aan 't werk ben
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
Volgende week voor de 1e keer na een jaar naar de kapper. Eng
Nee man, dat is echt te baasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk best wel kut,wat wel lekker is biertje drinken onder de douche
Ga ik een keer doen. Zit trouwens te bedenken wat chill is voor picknick bij de meet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt te baas
Douche goed heet zetten dat het begint te stomen/dampen
Dan gewoon zitten op een tuinstoel of op de vloer,, en dan in één keer opstaan. Dan krijg je echt zo'n kick vanMoeilijk stoned dan
ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik een keer doen. Zit trouwens te bedenken wat chill is voor picknick bij de meet.
naww wat naarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Aah hoogstwaarschijnlijk is één van de twee katten van mijn vader dood. Hij is al een paar dagen weg en voor die wegging at die kat ook al slecht enz. Beestje heeft niet eens de anderhalf jaar bereikt volgens mij
Lullige is wel mocht die nu weer naar huis lopen, ook al was die volgens mijn oma ziek, dan woont mijn pa er over 2 dagen niet meer..
ik erger me stoned onder de douche altijd aan al die kutspettertjes die in je gezicht/ogen komen, waar ik nuchter schijnbaar minder last van hebquote:
ik hou het ook simpelquote:
Ziet er wel nice uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik hou het ook simpel
http://www.ah.nl/allerhan(...)t-de-wok?rq=peultjes
Kook voor 4 man, dus dat is perfect :p kwartiertje werk
Je mag ook wel van mij meeroken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ruil cupcakes voor joints op de meet
Het is wel zeker dat je zondag aanwezig bent G?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben geen vaste tijden
Ik na een halve waarschijnlijk al maar bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je mag ook wel van mij meeroken.
Ik ben toch al heel erg stoned na een jointje.
Meestal ik al naar een paar poffen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik na een halve waarschijnlijk al maar bedankt
Cupcakes, cake, taart etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ruil cupcakes voor joints op de meet
Ik blieft dat niet hahaquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meestal ik al naar een paar poffen.
En als ik dan ook nog bier ga drinken dan helemaal
Ik kan me daar echt niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blieft dat niet hahaTaart heb ik al mn hele leven een afschuw voor
Voor jou wijn dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
HerkenbaarBehalve het bier gedeelte
Hou niet zo van zachte 'koek'. Tompoes enz walg ik ook vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen
nee jijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet wachten op mijn broertje.
Kom jij nou ook zondag?
jahquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is wel zeker dat je zondag aanwezig bent G?
Apartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hou niet zo van zachte 'koek'. Tompoes enz walg ik ook van
Sukkel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
AAAAAAAAAAH motherfucker, ik heb m'n treinkaart op werk laten liggen
HOIquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
Ja supergoed! Hij heeft 7 kinderen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:21 schreef Beach het volgende:
gekke poedel leef je ook nog hoe is het met nero??
Dan moet ik twee mensen betalen, ik fiets nog wel even langs werk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Je mag die van mij wel overkopen als je wilt. Gebruik hem denk ik toch niet
hoiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet ik twee mensen betalen, ik fiets nog wel even langs werk.
Kut dat ik m'n gmailaccount niet gebruikt heb hiervoor. Dan had ik gewoon een nieuwe uitgeprint.
hoiquote:
Ik heb net al een ijsje op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef Annnet het volgende:
[..]Gaan we deze zomer weer een ijsje eten?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je kan heus wel meer dan 1 ijsje eten in een zomer...
Of allebeiquote:
Asoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Annnet het volgende:
hmpf ik heb vandaag voor een groen stoplicht staan wachten met de fiets..
quote:
Heb m 2 keer aan gehad denk ik ongeveer.. Ik en jurkjes is als een man op hakkenquote:
Zonde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Heb m 2 keer aan gehad denk ik ongeveer.. Ik en jurkjes is als een man op hakken
Mja maar het is sinds ik in Spanje ben geweest niet echt lekker weer geweest hier! Als er nou wekenlang goed weer was deed ik m wel aan, maar het is inmiddels alweer winter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zonde.Ik dacht echt dat ik je vriend een plezier deed.
Hoe lang geleden hebben we geshopt dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja maar het is sinds ik in Spanje ben geweest niet echt lekker weer geweest hier! Als er nou wekenlang goed weer was deed ik m wel aan, maar het is inmiddels alweer winter.
2 jaar geleden was ik in españaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe lang geleden hebben we geshopt dan?
Oh, dat valt nog mee. Ik dacht dat het al weer langer geleden was.quote:
Nee gelukkig niet ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Ik dacht dat het al weer langer geleden was.
Ik wilde het ook bijna doen vandaag. Niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan inloggen bij DUO, wordt je er weer aan herinnert hoeveel studieschuld je hebt.
hmmmmm rauwe kipquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
KipHoe je het ook maakt, het is altijd lekker
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt wel relaxt wakker worden. Joint erbij.. Woppa!
Tompoucequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hou niet zo van zachte 'koek'. Tompoes enz walg ik ook van
Het ruikt niet hartstikke lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel hartstikke lekker, al eens geprobeerd /
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel hartstikke lekker, al eens geprobeerd /
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDEKUTTENTERING
Wilde ik 2 maanden geleden aangeven dat ik wilde betalen naar draagkracht, dat kon, maar dan moest ik een jaaropgaaf hebben. Heb ik inmiddels, wil ik dat nu doen, beginnen ze over allerlei voorwaarden waaraan ik en mijn niet-bestaande partner moeten voldoen voor verlaging. IK VRAAG GEEN VERLAGING AAN VANWEGE FINANCIELE PROBLEMEN HOER. IK KLIK OP BETALEN NAAR DRAAGKRACHT, NIET OP GODVERDENAGEBOORTE VERLAGING AANVRAGEN. JE WEET WEL, DIE MOGELIJKHEID DIE JULLIE MIJ AANGEBODEN HEBBEN MAAR NU BLIJKBAAR OPEENS VERDWENEN IS VUILE PAARDENPIKKEN
En er bestaan allang geneesmiddelen tegen kanker, maar die zullen minder geld opleveren dan de technieken van tegenwoordig open uw ogenquote:
Truequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En er bestaan allang geneesmiddelen tegen kanker, maar die zullen minder geld opleveren dan de technieken van tegenwoordig open uw ogen
Kom eraanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Iemand die zin heeft om te Keezen? Nog 2 plekken over
'hey hoe kan je dat nou weer eten als je ziek bent hur hur'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van de Hamster weken. 2 potten koekjesijs voor de prijs van 1
Wie zegt dat ik dat nu eet? Blijft eeuwen goed in de vriezer haha!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'hey hoe kan je dat nou weer eten als je ziek bent hur hur'
neem mee zondagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nu eet? Blijft eeuwen goed in de vriezer haha!
Vorig jaar vrat ik zeer regelmatig zo'n bak leeg. Goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van de Hamster weken. 2 potten koekjesijs voor de prijs van 1
Fatsoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vorig jaar vrat ik zeer regelmatig zo'n bak leeg. Goeie ouwe tijd.
Geil zandloperslichaamquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet mijn vrouwelijke contouren onderhouden toch
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
Een wake & bake is niet aan te raden als je dezelfde dag nog moet werken.
Mijn nadrukkelijk slome werktempo wordt hier niet zo gewaardeerd
Ff wat energy achterover gooien deze pauze
quote:
Nuchter is het niet zo leuk als wanneer je stoned bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je al een dierentuin gemaakt?
Noem hem FOK! met capuchon_jongen als gans ofzo
Nope.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
Ganzen
[ afbeelding ]
Nieuwe mascotte gevonden voor ons![]()
![]()
Oma woont in het centrum, hun niet. Oma vind het geen probleem als papa elke avond ergens een biertje drinkt en hun wel denkt diequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Misschien kan ie het niet zo goed vinden met je oom en tante ?
Ik vind een hoop mensen ook tof, maar zou er geen weken willen crashen.
Is die boven verdieping niks voor jou dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oma woont in het centrum, hun niet. Oma vind het geen probleem als papa elke avond ergens een biertje drinkt en hun wel denkt dieHij wilt zich niet bij alles te hoeven verantwoorden. Dat laatste snap ik opzich wel maar fuck een boven verdieping die qua oppervlakte groter is dan klein flatje met je moeder en 2 katten
Kan je pa wel begrijpen eigenlijk, ik kan daar ook echt heel slecht tegen als ik me steeds moet verantwoorden enz. Dan zou ik ook liever een plek hebben waar ik me wel fijn voelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oma woont in het centrum, hun niet. Oma vind het geen probleem als papa elke avond ergens een biertje drinkt en hun wel denkt dieHij wilt zich niet bij alles te hoeven verantwoorden. Dat laatste snap ik opzich wel maar fuck een boven verdieping die qua oppervlakte groter is dan klein flatje met je moeder en 2 katten
Poeh ze wonen best wel in een gat.. En daarbij voel ik me echt niet relaxt daar. Te nette mensenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Is die boven verdieping niks voor jou dan?
Whehehehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
Van 17:00 tot 21:00 geslapen
Ik werd wakker en ik dacht dat het zaterdag was, erg vreemd.
Die bekijkt het gewoon van de positieve kantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Oma zag het helemaal zitten laatst haha! Die hoeft de komende paar weken de deur niet uit om normaal eten te krijgen
Sowieso. Die eiste ook al van mn pa dat hij zn grote soeppan meeging nemen en hele grote pannen soep ging maken voor hun enz haha. Vraag me wel af wat er van haar flatje overblijft na een paar weken 2 katten daar die een groot huis en tuin gewend zijn. Laatste vind ik wel beetje zielig maar ja hij moet er toch ergens mee heen en om ze nou maar in een asiel te dumpen voor een paar weken..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Die bekijkt het gewoon van de positieve kant
Ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik denk steeds dat het zaterdag is en dat de meet morgen is omg
Echt hequote:
Paar keer gezien, mooie film jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Film tip overigens: Invictus.
Gaat over Nelson Mandela (gespeeld door bazen neger Morgan Freeman) die als president net de Apartheid heeft afgeschaft. Hij probeert dan door middel van het WK Rugby de balans terug te krijgen in de maatschappij.
Staat met een 7,3 op IMDB maar is in mijn ogen veels te laag.
Toffe film.
Gewoon naast wildvreemden zitten en ze vragen of ze zittend of staand plassen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
Unf waarom moet je helemaal in Brabant gaan wonen nu moet ik in mijn eentje reizen zondag.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon naast wildvreemden zitten en ze vragen of ze zittend of staand plassen.
Kom naar Brabant zondag, dan reizen we samen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
Unf waarom moet je helemaal in Brabant gaan wonen nu moet ik in mijn eentje reizen zondag.
Betaal jij mijn treinkaartje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom naar Brabant zondag, dan reizen we samen.
10/zou kijken, heb het al eens eerder overwogen maar nu overtuigdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Film tip overigens: Invictus.
Gaat over Nelson Mandela (gespeeld door bazen neger Morgan Freeman) die als president net de Apartheid heeft afgeschaft. Hij probeert dan door middel van het WK Rugby de balans terug te krijgen in de maatschappij.
Staat met een 7,3 op IMDB maar is in mijn ogen veels te laag.
Toffe film.
Ik heb geen idee wat we nou precies van plan zijn/wat ik mee ga nemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Gaan er nog meer mensen BBQ'en eigenlijk? Of is het gewoon broodje enzo?
Ik ga namelijk morgen nog even boodschappen doen, maar als niemand gaat BBQ'en vind ik het ook zo zonde om die troep mee te moeten slepen eigenlijk
Je zal er geen spijt van krijgen, beloof ik je.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
10/zou kijken, heb het al eens eerder overwogen maar nu overtuigd
We zouden in utrecht naar de appie gaan. Of wil je koelboxen gaan meeslepen om het goed te houden tot de avond?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Gaan er nog meer mensen BBQ'en eigenlijk? Of is het gewoon broodje enzo?
Ik ga namelijk morgen nog even boodschappen doen, maar als niemand gaat BBQ'en vind ik het ook zo zonde om die troep mee te moeten slepen eigenlijk
dat lijkt mij zeer uiterst puikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Onorgineel het volgende:
Kunnen we niet als we daar zijn volop vlees inslaan + paar wegwerpbbq's, en dan losgaan in wilhelminapark
Die schijnt vlak naast het park te zitten toch ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We zouden in utrecht naar de appie gaan. Of wil je koelboxen gaan meeslepen om het goed te houden tot de avond?
Ook wat overzichtelijker dan dan iedereen zomaar wat meeneemtquote:
Wat een goed idee. Heb alleen zelf geen zin om die shit zolang mee te sjouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We zouden in utrecht naar de appie gaan. Of wil je koelboxen gaan meeslepen om het goed te houden tot de avond?
Ja daarom, is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die schijnt vlak naast het park te zitten toch ?
Nee en je moet dan bij utrecht ook nog met de bus want er rijden geen treinenquote:
Kom je toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een goed idee. Heb alleen zelf geen zin om die shit zolang mee te sjouwen
Ja ik heb een reistijd gevonden dat er geen werkzaamheden zijn gelukkigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee en je moet dan bij utrecht ook nog met de bus want er rijden geen treinenOm vervolgens weer naar utrecht te gaan
Wellicht. Ligt er echt aan hoe ik me voel (en of ik mijn kaartje ergens kan uitprinten voor die tijd lol). Zoals ik me nu voel gaat het prima maar goed ben nog niet de oude dus wellicht slaat het zo weer omquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wellicht. Ligt er echt aan hoe ik me voel (en of ik mijn kaartje ergens kan uitprinten voor die tijd lol). Zoals ik me nu voel gaat het prima maar goed ben nog niet de oude dus wellicht slaat het zo weer om
wegwerpbbq is misschien wel handiger om eerder te kopen, je weet niet of die appie het op voorraad heeft ofzoquote:
Niet jinxen plsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Dit wordt echt geniaal als het ineens keihard gaat regenen. Niemand is daar op voorbereid volgens mij
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik hier dus om 11:56 wegga dan zijn er geen werkzaamheden
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Onorgineel het volgende:
Ey ik kan om 12:00 de deur uit en ruim optijd aankomen joh
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Tering merk dat ik me beterder voel. FB staat weer vol met mijn onzin, ik stuur weer 1 miljoen berichtjes na mijn pa op whatsapp en op FOK! ben ik weer aanwezig. Whoehoe
Ama is eindelijk backquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Tering merk dat ik me beterder voel. FB staat weer vol met mijn onzin, ik stuur weer 1 miljoen berichtjes na mijn pa op whatsapp en op FOK! ben ik weer aanwezig. Whoehoe
11 uur thuis wegrijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]10:30 moet ik op het station zijn hier
Watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
Iedereen aan de blow helpen zondag
[ afbeelding ]
je stopt hem in haar neus manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je moet wel een beetje moeite doen om mij te meetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]10:30 moet ik op het station zijn hier
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik morgenavond zo kapot ben dat ik lekker vroeg mijn nest induikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar je moet wel een beetje moeite doen om mij te meeten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga drinken met mijn broertje nu tijd niet gedaan.
Dus tot een andere keer
Ik neem een paraplu meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Dit wordt echt geniaal als het ineens keihard gaat regenen. Niemand is daar op voorbereid volgens mij
Gibson gaat helaas niet zondagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen die vanuit Zwolle treinen? Blijf het vragen want ik weet dat ik er mensen waren alleen sommige zie ik al dagen niet hier zoals Gibson
FUCK JOU VIEZE ZOO TYCOON HATERquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nuchter is het niet zo leuk als wanneer je stoned bent
Hans de kotsende gansquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
Ganzen
[ afbeelding ]
Nieuwe mascotte gevonden voor ons![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Leer is draaien manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb al opgeruimd en ik ga koken. Wiet is voor jou om te draaien schat
Ik heb jullie wiet gestolenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Die kutMono heeft ons ook mooi wakker gemaakt en gehouden met z'n wekkertjes enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
Van 17:00 tot 21:00 geslapen
Ik werd wakker en ik dacht dat het zaterdag was, erg vreemd.
true dezequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kutMono heeft ons ook mooi wakker gemaakt en gehouden met z'n wekkertjes enzo_
Als hij gewoon van tevoren had bedacht dat hij thuis bleef hadden we gewoon om 13:00 nog geslapen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Ik heb volgens mij nog een foto van mijn eerste jointquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik ga het zometeen ook gewoon doen. Al zal het een akelig smerig jointje worden
Ja en ik denk van oh dan slaap ik nog wel even door, jij zag er ook zo uit, maar nee hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
true deze
elke keer die kutwekker om t kwartier
Wow fucking mooiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een foto van mijn eerste joint
gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en ik denk van oh dan slaap ik nog wel even door, jij zag er ook zo uit, maar nee hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]Ik mis het water..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
ik niet eensquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
Okapi's zijn tof want ze kunnen hun oog likken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]gekke pantySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
Okapi's zijn tof want ze kunnen hun oog likken
[ afbeelding ]
Doe maar nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef Studeur het volgende:
ik verveel me dus hier nog een paar platen van dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |