PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Welke generatie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien dat ik wel weer een Golf ga kopen
Ik had altijd een Golf 5 maar dat was een FSI. Misschien nu ook Golf 5 maar dan GTI.quote:
Gordijnen, trekhaak en imperiaal. hi ha hoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had altijd een Golf 5 maar dat was een FSI. Misschien nu ook Golf 5 maar dan GTI.
Geen idee, ik heb hem al tig keren gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
waarom heb ik dit nooit eerder gezien![]()
ongeëvenaarde humor van de Trapz.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gordijnen, trekhaak en imperiaal. hi ha ho
Dat filmpje is al wel oud jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
En wat is er mis mee als een man oogschaduw draagt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kijkt wel graag naar mannen met oogschaduw op he?
Het ziet er nogal nichterig uit...en dat is een understatement.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat is er mis mee als een man oogschaduw draagt?
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het ziet er nogal nichterig uit...en dat is een understatement.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
Dit. Zat van de week te kijken, toen een bejaarde man een sport maakte van moeilijk doen om niks. Kwam de Rijdende Rechter bij hem langs, kreeg-ie daar ook nog bijna ruzie meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso prachtig volk bij de rijdende rechter
Wat kunnen mensen toch soms simpel zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
Die man met die vishengel ook
En die andere ouwe vent die de buurman bijna een pak rammel gaf
Prachtige televisie
Ja die 2 waren ook lachenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
Die man met die vishengel ook
En die andere ouwe vent die de buurman bijna een pak rammel gaf
Prachtige televisie
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het ziet er nogal nichterig uit...en dat is een understatement.
SUUUUUUUUKKKK!!!quote:
Over 10 minuten naar huis, dan ga ik het meteen kijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze MOET je zien.
Huilen van het lachen.
http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
Het is niet de hele aflevering, maar elke keer als ik dit zie krijg ik weer buikkrampen van het lachen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Over 10 minuten naar huis, dan ga ik het meteen kijken
Hij kan niet meer met zijn ballen spelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze MOET je zien.
Huilen van het lachen.
Die is nog ouderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze MOET je zien.
Huilen van het lachen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan niet meer met zijn ballen spelen![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Knap als je daar goeie potjes mee kan spelen. Ik vind Santacroce en Velazquez echt prut
Niet zo grappigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij het stukje: "Ik kan ze ook niet terugplakken" heb ik het al niet meer.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Not Bonucciad
Na het weekend toch wel ruim onder de 200k in ieder geval lijkt me. 185k bin op PS3 zie ik
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Not Bonucciad
Na het weekend toch wel ruim onder de 200k in ieder geval lijkt me. 185k bin op PS3 zie ik
Nu gaat er ineens een BIN voor 290k uit..echt vlak na die anderquote:
Als ik nog geld had had ik ze allemaal gekochtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu gaat er ineens een BIN voor 290k uit..echt vlak na die ander
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik nog geld had had ik ze allemaal gekocht
x2 want er stonden er net 2 op. En dan gewoon vasthouden tot volgende week, alles opkopen wat op de markt komt.quote:
Dit was de enige op de PS3 markt atm hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
x2 want er stonden er net 2 op. En dan gewoon vasthouden tot volgende week, alles opkopen wat op de markt komt.
Dan was die andere net wegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit was de enige op de PS3 markt atm hoor
Niet vasthouden. Dit soort IFs droppen altijd de week ernaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
x2 want er stonden er net 2 op. En dan gewoon vasthouden tot volgende week, alles opkopen wat op de markt komt.
Niet als je ze allemaal hebt. (Iig diegenen die op de markt komen)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet vasthouden. Dit soort IFs droppen altijd de week erna
Gaat al het hele jaar zo idd. Hype IF's droppen keihard nadat ze uit packs zijn. Al kan het ineens weer omdraaien..labiele markt dit jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet vasthouden. Dit soort IFs droppen altijd de week erna
Heb je wel flink vermogen nodig..Er komen er echt wel genoeg op de markt hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet als je ze allemaal hebt. (Iig diegenen die op de markt komen)
Hangt ook af van de hoeveelheid HH's nog.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je wel flink vermogen nodig..Er komen er echt wel genoeg op de markt hoor
Het is pas vrijdag nu..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hangt ook af van de hoeveelheid HH's nog.
Hier heb jij sws een filmpje vanquote:
Was het maar zoquote:
Ik had genoeg vermogen om het met IF Nordfeldt te doen. Prijs verdubbeld van 20k naar 40k. Alleen toen kwamen de TOTSenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je wel flink vermogen nodig..Er komen er echt wel genoeg op de markt hoor
Ja, maar deze tikt wel iets harder aan hè..4-5 kopen en je bent een miljoen kwijt. Daar kon je 50x Nordfeldt voor halen. Zijn cardweight zal ook iets hoger zijn geweest, maar dan nog.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had genoeg vermogen om het met IF Nordfeldt te doen. Prijs verdubbeld van 20k naar 40k. Alleen toen kwamen de TOTSen
Ik denk dat ik het wel had gered, op mn hoogtepuntquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar deze tikt wel iets harder aan hè..4-5 kopen en je bent een miljoen kwijt. Daar kon je 50x Nordfeldt voor halen. Zijn cardweight zal ook iets hoger zijn geweest, maar dan nog.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef Zhano het volgende:
Fuszy ben ik al te laat met suggesties voor je zus' verjaardagscadeau?
[ afbeelding ]
quote:Een dude is een relaxt potje aan het gamen met een groepje vrienden, maar dan valt hij in slaap en begint hij over Teamspeak geluiden te produceren van een klaarkomende ET.
Ik zou dan ook helemaal stuk gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)aan-het-lachen-15569
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hardop lachen hier
Ik vind hem wel tofquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]dank
Die van Kraantje Pappie is wel ok. Niet mijn ding
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)aan-het-lachen-15569
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hardop lachen hier
Nog niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof
Wat heb je je zus gegeven? En wat heb je zelf gekregen? Of komt dat nog?
Poehpoeh je hebt wel je best gedaan zeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog niks. Moet ze verdomme nog kopen. Ze koopt vanalles samen met mijn andere zus. Jaja dubbel feest.
Heb haar een geurtje + bon van de douglas en een bioscoopbon. Ze wilde wat voor haar zelf hebben. Dus dan maar zo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Poehpoeh je hebt wel je best gedaan zeg.
oh ja dat is ook niet alles nee, maar ik had hetzelfde gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Had ze maar moeten zeggen wat ze wilde. Had er allemaal geen tijd voor, omdat ik het fucking druk had met school. Paar keer goed hard genaaid door mijn groepsgenoten
hij kijkt zelf een beetje zuur maar ik ben er blij meequote:
Lenny Wozniakquote:
Ook een geniale rol jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |