quote:Op maandag 1 juli 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja zou ik met vriendin doen, maar die moet het vorige seizoen nog bijkijken.
Ik denk niet dat ik me vanavond in kan houden.
Bovendien redeneer ik zo dat ik er beter twaalf weken lang elke week een uur plezier van kan hebben dan gewoon maar 1 dagje.
Toch?
Dat!quote:
Oh maar ik volg verder niks!quote:Op maandag 1 juli 2013 09:37 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Één dagje zou zonde zijn, maar wij kijken dan wel een paar dagen. Maar ik raak de details anders zo snel kwijt omdat ik ook nog zeshonderd andere series volg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat toch met die namen en - B.e.a.u, altijd om te kotsen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja eerste deel van de naam is ook haske prima, maar die combi, en als ik het de ouders hoor roepen is het nog ergerquote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Dochter van mijn neef heet Mikki, dat vind ik wel echt leuk. Zijn oudste heet Ella
Nou ik denk dus steeds 'doe het dan voor een hond, als het moet'quote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Beau, zo zou ik mijn hond nog niet noemen, echt
Ja qua spelling had hij van mij anders gemogen.quote:
Nu je het zegt!quote:
Woah 4! Wat is de max rating?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ken een meisje dat Micky heet, maar Brabant hè, dus 'ons Micky' is verbasterd tot Smikkie
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ken een meisje dat Micky heet, maar Brabant hè, dus 'ons Micky' is verbasterd tot Smikkie
Maar die hippe namen vind ik nog net wat minder erg dan trailer trashquote:Op maandag 1 juli 2013 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
F l oP i e n
![]()
Hier een paar P u c k s in de buurt, serieus, zelfs bij een dartelende dreumes vind ik het al zo kinderachtigDoe het voor je hond ofzo
Shaniquahquote:Op maandag 1 juli 2013 09:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die hippe namen vind ik nog net wat minder erg dan trailer trashJe hebt gewoon van die namen, dan kun je al niets anders meer worden dan een kamper en je bent nog niet eens geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |