Vind ik wel een goeie. Het liefst neem ik de kinderwagen mee zodat ze daar ook in kan slapen. Maar ik vraag me af of dit dan de juiste locatie gaat zijn.....quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara gewoon onder elk arm een baby dragen. Je luiertas op je rug. En al de andere spullen in je buidelzakje. Moet toch makkelijk lukken?(ik meen dat echt niet hoor)
Maar is het ver lopen van de parkeerplaats naar die locatie? Want in principe kan ik Riley kleine stukjes wel dragen hoor.
Oké dat houdt dus sowieso op. Fijn ook dat dat zo duidelijk op de site staatquote:Helaas het paviljoen is al voor de hele maand juli volgeboekt.
De maand augustus zijn we met vakantie.
Jeezquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké dat houdt dus sowieso op. Fijn ook dat dat zo duidelijk op de site staat
Try mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef Mineola het volgende:
Ik zou het knap vinden als iemand mij en mijn baby herkent!
Baby memoryquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben benieuwd of we elkaar aan onze baby's kunnen herkennenEen paar zou me wel lukken, denk ik.
Heb er ook zin in!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ikke die van jou ook, zeker na de post van gisteren!
hahaha, anders konden we je helemaal goed herkennenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Qua uiterlijke kenmerken lijkt ik ook op d'r (of eigenlijk lijkt ze op mij natuurlijk). Al heb ik wel wat meer haar, thank God
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Qua uiterlijke kenmerken lijkt ik ook op d'r (of eigenlijk lijkt ze op mij natuurlijk). Al heb ik wel wat meer haar, thank God
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
hahaha, anders konden we je helemaal goed herkennen
Oeh, uitdagingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..].
Is het logistiek haalbaar om Plaats-de-juiste-baby-bij-de-juiste-moeder te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |