Pak heb ik geen zin in.. Ik pleur wel een regenjas in m'n tas en ik ga gewoon.quote:
SUCCES!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pak heb ik geen zin in.. Ik pleur wel een regenjas in m'n tas en ik ga gewoon.
Fietsen![]()
Benieuwd of ik het nog kan, is lang geleden zo'n afstand.
Moet ik wel nu gaan
You can do itquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pak heb ik geen zin in.. Ik pleur wel een regenjas in m'n tas en ik ga gewoon.
Fietsen![]()
Benieuwd of ik het nog kan, is lang geleden zo'n afstand.
Moet ik wel nu gaan
ooo.. errrr... hmmmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verder HALLO wie is er jarig? GEFELICITEERD. Ik ben net wakker
Priem ik heb geen meel van beautybay, is dat normaal?
Ermahgerd givvvvvquote:
Omdat belachelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd hoezo kost een nieuwe Furby 80 euro![]()
jij gaat ook iets laten amputeren?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag dinsdag gesjellig met de plastische chirurg gaan praten
nouja, he, technisch gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat ook iets laten amputeren?
1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel operaties zijn er eigenlijk nodig van Geoduck naar mossel?
Dat kan toch haast niet johquote:
Ik heb net gekeken en las 4 uurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan toch haast niet joh![]()
Tenminste, ik heb eens gehoord wat ze allemaal moeten doen en da's geen kattenpis
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ok heb een 5-tal Furby filmpjes zitten kijken. Ik ben ze nu al beu. Ik hoef geen Furby
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ok heb een 5-tal Furby filmpjes zitten kijken. Ik ben ze nu al beu. Ik hoef geen Furby
Om het compleet te maken:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
inclusief verwijdering, constructie van vagien en clit en alles mooi shapen? Ik vind het knap!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken en las 4 uurmoet toch wel lukken in die tijd
Ja nouja he ze zijn er wel 4 uur continu mee bezig ondertussen misschien een kopje koffie, candy crush en buienradar checkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inclusief verwijdering, constructie van vagien en clit en alles mooi shapen? Ik vind het knap!
Ermahgerdquote:
MI van candy crushen in de OK.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja nouja he ze zijn er wel 4 uur continu mee bezig ondertussen misschien een kopje koffie, candy crush en buienradar checken
Zo tussen het snijden door.quote:
Snap ik, maar het MI.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet door de chirurgen maar wel door anesthesisten enzo
Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die is wel mooi
OF dat vage operatiespel wat we bij schaar deden
Omnomnomquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gadverdamme, wat was dat smerige soep zeg
Groentensoep met met stukken broccoli en munt, maar het smaakte alsof er een tube tandpasta in was leeggeknepen
Het alternatief wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |