Heeft niks met emoties te maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef ems. het volgende:
Herkenbaar. Een (blanke) vriend van mij had ook een hele tijd een relatie met Arabisch meisje. Hij heeft dan gelukkig geen mes tussen z'n ribben gekregen maar het aantal bedreigingen en scheldpartijen van haar landgenoten waren niet te zuinig.
Emotioneel ras.
Lastig he, als je er niks tegenin kunt brengen?quote:
Dat is dan weer een minder fijn detail.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd wel grappig dat iemand 17 messteken krijgt?
Misschien een leuk tv format
Jouw steek, mijn steek.quote:
Had even moeten quoten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als een Turk je hier in Nederland afsnijdt met z'n afstandse auto en je zegt daar iets van dan is het gelijk RASIESME RASIESME KANKERKAAS RASIESME maar als twee Turken een Westerse jongen neersteken is er blijkbaar iets meer aan de hand...
Inderdaad, de achterlijkheid van die post ligt zo hoog dat er geen beginnen aan is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lastig he, als je er niks tegenin kunt brengen?
Allemaal naar d'r eigen land terugsturen. Oh wachtquote:
Ik geloof niet dat elk moslimland barbaars is. Toch bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef fokky100 het volgende:
Klop,moet je maar niet op vakantie gaan naar een moslimland.
Een hoop wel. Stenigingen, vrouwenbesnijdenis, verbod op andere godsdiensten dan de Islam, op grote schaal onderdrukking van vrouwen, moord op en gevangenisstraf voor homoseksuelen, onthoofden van katholieken en ga zo nog maar even door komen vooral voor in moslimlanden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat elk moslimland barbaars is. Toch bedankt voor de tip.
Tuurlijk.quote:
Lijkt mij niet de juiste reactie. Misschien moet je hulp zoeken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik emotioneel ben ga ik ook iedereen steken met een mes.
Dat eeuwige gezeur over emotie altijd. Is gewoon een treurig excuus voor een gebrek aan manieren en beschaving.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de juiste reactie. Misschien moet je hulp zoeken?
Wat is dit nou voor een reactie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als ik emotioneel ben ga ik ook iedereen steken met een mes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |