Nee, het was geen remlicht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh whehehe
Modje, pas TT ff aan aub
ahhhh, duidelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meerdere items, maar i.i.g. een stuurstang. Ook wel inner tie rod genaamd.
Het is bijna Selektvracht niveauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhhh, duidelijk
Maar wel klote voor de klanten idd die stakingen.
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.quote:
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.
Al meerdere keren hier gebeurdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,
Dat niet, maar toen BB begon te postenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat niet, maar toen BB begon te postenHet leek wel een dijkdoorbraak, alsof ik al weken niet op de witte scooter gezeten had
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet normaal man, 5 minuten lang. Er zit nu een barst in het glazuur
Ik had ook spetterpoepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |