lol.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
Streetsoldier wijsheid: Mascotte mag wel 4 weekjes aan de Nolvadex.
Het bewijs dat betamannetjes voor dikke vrouwen uit de Dieetclub-reeks gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:12 schreef Lepra_Strike het volgende:
Ik app naar mijn vriend dat het zijn schuld is dat ik me klote voel door de ongesteldheid omdat mannen nou eenmaal mietjes zijn, gaat ie zijn excuses aanbieden
Ik kotste een beetje in m'n mond. Dit soort mannen is precies wat er mis gaat met de wereld vandaag de dag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het bewijs dat betamannetjes voor dikke vrouwen uit de Dieetclub-reeks gaan.
Zag gister ook zo'n thread op /fit/ over een gast die een pauze ging nemen met zijn vriendin omdat zij "verward" was, hij mocht niet contact met haar opnemen tot ZIJ een beslissing had gemaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inb4 volgende LIF ban.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lol wat een fag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
Zag gister ook zo'n thread op /fit/ over een gast die een pauze ging nemen met zijn vriendin omdat zij "verward" was, hij mocht niet contact met haar opnemen tot ZIJ een beslissing had gemaakt
Treurig gewoon
dan geef ik dr een schop naar de gynocoloog voor een spiraaltje. Dikke kans dat ze niet meer ongesteld wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef Panzermaus het volgende:
Als mijn vriendin klaagt over ongesteldheidsbuikpijn krijgt ze een tik op haar neus, voor het klagen. Daarna stop ik haar in bed met een kruik en maak ik warme soep voor haar, voor de buikpijn. En zo hoort het.
[..]
Damn.Ja, dit zie je veel meer ook.
Prima toch. #bigandbeautifulquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:25 schreef Mossels het volgende:
Dankjewel allemaal!
[..]
Wel de jongste, maar als ik het zo lees wel verstandig haha. Niet roken, niet drinken. Alleen dik.
past nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er geen dieetclub fototopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |