Nice! Met zo'n XC60 rij je sowieso wel als een veilige baas op de wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen alsnog per Laguna naar Bleiswijk. Daarna Rotterdam - Groningen in een XC60. Ophalen bij een Volvo dealer, kenteken nog onbekend. Ben benieuwd!
Als bij mij vandaag alles goed gegaan was zat ik op ruim 450. Toch wel een groot verschil, wanneer je op een uiteinde van het land woontquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef QuiCk01 het volgende:
Morgen ongekend veel kilometers maken voor iemand uit mijn regio
Scheelt heel veel inderdaad!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Als bij mij vandaag alles goed gegaan was zat ik op ruim 450. Toch wel een groot verschil, wanneer je op een uiteinde van het land woont
Daar kom ik m'n bed niet voor uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef QuiCk01 het volgende:
300+ kilometers, maar wel al om 07.45 beginnen
Hahaha ja ik vrees ook voor m'n ochtendhumeur morgen bij die dealer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Daar kom ik m'n bed niet voor uitDikke kans dat ik er op dat tijdstip dan ook net in lig
Daarom is uitgaan ook zo tyfus duur bij EW, altijd die verrekte opportunity costsquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik vrees ook voor m'n ochtendhumeur morgen bij die dealer.
Vanavond niet uit dus dat scheelt weer geld, dus eigenlijk verdien ik morgen dubbel.
Hahahaha juist dat dus!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:31 schreef S-RS het volgende:
[..]
Daarom is uitgaan ook zo tyfus duur bij EW, altijd die verrekte opportunity costs
Niet werken maar een kater hebben kost ook geld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar de kosten die je maakt als je gaat stappen zijn toch geen opportunity costs als je daardoor niet voor EW kan werken? Het zouden pas opportunity costs zijn als je door het stappen niet meer een andere geldkostende activiteit kan doen.
Het kost geen geld, maar levert geen geld opquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Niet werken maar een kater hebben kost ook geld.
Wat dacht je van OV- en/of brandstofkosten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar de kosten die je maakt als je gaat stappen zijn toch geen opportunity costs als je daardoor niet voor EW kan werken? Het zouden pas opportunity costs zijn als je door het stappen niet meer een andere geldkostende activiteit kan doen.
Dat zijn toch geen kosten die jij maakt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van OV- en/of brandstofkosten?
Hoe ga jij dat volgende week doen dan? Zwartrijden en tanken zonder te betalen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen kosten die jij maakt?
O ja voorschietenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat volgende week doen dan? Zwartrijden en tanken zonder te betalen?
Ik moet, helaas, vaak genoeg de kosten declareren en die moet je toch echt soms zelf voorschieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |