Ik ook niet, maar je hebt toch wel een poloquote:Op maandag 8 juli 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gewoon t-shirt vind ik niet netjes genoeg en polo's heb ik niet omdat ik geen hockeyer/corpsbal/kakker ben.
Dat gaat niet, want het is dus een onbekend nummert. Als ik de hikerlijn bel kom ik toch op een andere afdeling terecht? Het onbekende nummer is toch van de planners?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Viezze het volgende:
Direct terugbellen? Evt met een andere telefoon?
Kan ook iets anders zijn dan EW hé, zeker als de verbinding of direct verbroken wordt, of na enkele seconden. Die bellen/het belt eens per dag ongeveer, met een onbekend nummer, waarom is me nog steeds onduidelijk... Iets met Oost-Europeanen ofzoquote:
Nee je moet precies 264,5 seconde wachten, vervolgens op een been een rondje draaien en in één teug een glas water opdrinken. Dan pas mag je terugbellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:29 schreef mpc007 het volgende:
Dus als ik gebeld wordt en de verbinding valt uit kan ik ze gelijk weer terugbellen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee je moet precies 264,5 seconde wachten, vervolgens op een been een rondje draaien en in één teug een glas water opdrinken. Dan pas mag je terugbellen.
Ik bedoel meer, moet je wat kunstjes op een terrein verrichten of is het gewoon een stukje rijden, zoals je rijexamenquote:
Dat laatste. Je gaat gewoon een stukje rijden en de instructeur geeft de route aan. Meestal is iemand die uitgenodigd wordt voor een rijexamen ook gelijk aangenomen. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die door de rijtest niet aangenomen werd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, moet je wat kunstjes op een terrein verrichten of is het gewoon een stukje rijden, zoals je rijexamen
Niet heel veel! Je moet ongeveer 20-25 minuten rijden en gewoon netjes maar vlot door rijden en dan zijn ze al tevreden! Inparkeren stelde bij mij geen reet voor want moest van die vent op een giga parkeerterrein twee meter naar achteren rijden!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die rijtest?
Laat je niet tegenhouden door die rijtest. Er zijn in het verleden verhalen langs gekomen van de meest gestoorde acties tijdens die rijtesten...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Oke, moet er eens even over nadenken. Ben dan wel in een keer geslaagd voor mijn rijexamen, enorm zelfverzekerd op de weg ben ik niet. Maar wil ik wel worden, en studentchauffeur spreekt me best aan
Dat vind ik ook van de TTT hoor, je moet dat écht moedwillig verpesten wil je geen vrijstelling krijgen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door die rijtest. Er zijn in het verleden verhalen langs gekomen van de meest gestoorde acties tijdens die rijtesten...
Bovendien doe je het rijden altijd alleen, dus kan je rustig veel ervaring opdoen
Ik heb dat perfectionistische ook wel met netjes inhalen en mooi inparkeren. En die fouten maak je nou eenmaal wel eens, dat doet iedereen. Als je dan tegen jezelf zegt dat het de volgende keer beter moet, ben je goed bezig vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben wel vrij perfectionistisch aangelegd wat betreft autorijden, als ik een klein foutje maak vind ik dat al verschrikkelijkMaar ik kan inderdaad nog heel wat ervaring gebruiken, ik mag er wel wat zelfverzekerder in worden.
Ik krijg er zo veel zin inquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:37 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik heb dat perfectionistische ook wel met netjes inhalen en mooi inparkeren. En die fouten maak je nou eenmaal wel eens, dat doet iedereen. Als je dan tegen jezelf zegt dat het de volgende keer beter moet, ben je goed bezig vind ik.
Wat is er nou mooier dan betaald rijervaring op te doen in andermans auto?![]()
Het rijden voor AR heeft me echt heel veel beter gemaakt met autorijden. Ik kan nu overal zo mee wegrijden, alles zo inparkeren. En ik doe het nog niet eens een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |