Thanks, helaas inderdaad. Hoewel het nu bij mij maar 20 minuten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef qua111 het volgende:
Ik had het gevraagd aan die vent die bij de dealer werkte, die was ook niet helemaal zeker, maar die zei bij 20k.
En in je woonplaats is de starttijd de tijd dat je aankomt bij het ophaaladres, helaas..
Hangt er vanaf waar je hem bent vergeten. Ik heb ooit mijn zonnebril weer op kunnen halen in Meerkerk. Hebben daar een gevonden voorwerpen la.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:34 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Oke, ik ben dus vrijdag m'n zonnebril kwijtgeraakt. Niet op gehad, maar had hem wel in m'n tas zitten. Zal er wel uitgevallen zijn.
Morgen nog maar even bellen. Maar denk dat ik die niet weer zie..
Klinkt goed, ik wil ook morgen weer eens na vandaag voor het eerst sinds anderhalve maand weer beschikbaar te zijn maar thuis te zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:01 schreef zazzel het volgende:
Al werk voor morgen! Zijn er vroeg bij vandaag, Raamsdonksveer - A'dam & Alkmaar - Waalwijk.
Voor een planner kan het soms best irritant zijn als er ineens een andere auto meegenomen wordt anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wss is het dan een Prius maar zit er een tikfoutje in het kenteken. Heb dat ook een paar keer gehad, maar ik bel dan nooit omdat het in de praktijk gewoon duidelijk is welke auto je moet hebben.
Als het idd een prius is, en dus een ander kenteken zal ik wel even bellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voor een planner kan het soms best irritant zijn als er ineens een andere auto meegenomen wordt anders.
Die 2 keer dat ik een ander kenteken had was er 1 cijfer afwijkend, de auto wat in de ritinfo stond en het was de enige auto die opgehaald zou worden. Dan ga ik niet bellen, dan is het vrij duidelijk dat er een tikfoutje in het kenteken is gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voor een planner kan het soms best irritant zijn als er ineens een andere auto meegenomen wordt anders.
16e pas meestal.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
maar alles uitzoeken en declareren des te beroerder!
Heb ik, tot op de cent en kilometer nauwkeurigquote:Op maandag 15 juli 2013 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Kwestie van alles goed bijhouden in Excel.
Teringgggggggggggg het moet echt niet gekker worden hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef qua111 het volgende:
Even een vraagje: We krijgen iedere keer van die dringende mails over kleding. Nu loop ik er altijd gewoon netjes bij, maar zou het toegestaan zijn om een longboard mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |