Direct laptop aangezet maar ik had het dus wel doorgegeven, direct weer een reactie dat het hun fout was. Gelukkig maarquote:Beste Viezze,
Je hebt na de rit van 3-6 de brandstofkosten niet doorgegeven, en om die reden kunnen we de kosten niet doorbelasten naar de klant.
Nu worden de kosten a 49.40 excl. btw ingehouden op je salaris.
Met vriendelijke groet,
Ik haat college, wellicht dat ik daardoor niet meer helemaal weet wat het betekendquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar de kosten die je maakt als je gaat stappen zijn toch geen opportunity costs als je daardoor niet voor EW kan werken? Het zouden pas opportunity costs zijn als je door het stappen niet meer een andere geldkostende activiteit kan doen.
Beetje matig, meteen 50 euro inhouden. Even informeren bij jou had toch ook gekund? (stel dat het wel jouw fout was)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:38 schreef Viezze het volgende:
Verdomme ik zat vanochtend rechtop in mijn bed toen ik dit mailtje las
[..]
Direct laptop aangezet maar ik had het dus wel doorgegeven, direct weer een reactie dat het hun fout was. Gelukkig maar
Ik was dus niet de enige die dat dacht. Ik vind de toon behoorlijk negatief, tegen het onfatsoenlijke aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Beetje matig, meteen 50 euro inhouden. Even informeren bij jou had toch ook gekund? (stel dat het wel jouw fout was)
Kan ook aan mij liggen, Management Accounting 2 jaar geleden gehaald en natuurlijk meteen al die kennis vergetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik haat college, wellicht dat ik daardoor niet meer helemaal weet wat het betekend
7.6, en het meeste weet ik nog welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen, Management Accounting 2 jaar geleden gehaald en natuurlijk meteen al die kennis vergeten
Wel 7.2 voor trouwens
Dus zijn het impliciete kostenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het kost geen geld, maar levert geen geld op
Ohja, is ook zo. Stom!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Pizzabodem het volgende:
Links van het stuur zitten wat knopjes achter een klepje. (Waar bij veel auto's de lichtschakelaar/zekeringenkastje etc. zit). Daar kon je dacht ik startstop uitzetten.
Wellicht dat bakje bij je linker knie opentrekken? Zit ook het knopje van lampen stellen e.d.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Beetje jammer dat de zon er niet bij is, moet in Marknesse een half uur op de bus wachten.
Wat blijft de semi-automaat in een 508 ook extreem kut zeg! Ook in de manual-stand behoorlijk stoterig, terwijl ik m'n poot toch echt steeds van het gas haal.
Anyway, iemand een idee hoe je het stop-start systeem van dat ding uitzet? Kon geen knopje ervoor vinden, ook in de boordcomputer zag ik het zo niet. Je stopt voor een oprit/parkeerplaats om hem er achteruit in te zetten, slaat eerst de motor weer af als je stil staat..
Nou die schrale 6 euro per uur... Was dus ongeveer de hele maand :p hou nog 50 euro over. Gelukkig heb ik er nog een baantje naast, waar het geld wel op binnen stroomtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Ohja, is ook zo. Stom!
Logische plek ook, niet!
@Zazzel,
Mooi bedrag! Helft van de maand voor niks gewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |