abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128385154
_O_ mooie wijze post! F wordt nog niet zelf rustig als ik hem op zijn rug in bed leg, maar komt inderdaad vast ooit weer!

En ja, ik ben wakker om 5:00, late voeding kwam niet lekker uit dus overgeslagen. Eigen schuld dus ;)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:08:21 #127
381212 Gulara
From the future
pi_128385155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:06 schreef Suikertante het volgende:
_O_ mooie wijze post! F wordt nog niet zelf rustig als ik hem op zijn rug in bed leg, maar komt inderdaad vast ooit weer!

En ja, ik ben wakker om 5:00, late voeding kwam niet lekker uit dus overgeslagen. Eigen schuld dus ;)
Hoi suiker. :W
pi_128385156
Nou weet ik dat je graag 's nachts post Gulara, maar niet als je in nederland bent.

Ik ken dat Suiker, hier ook welleens de late voeding overgeslagen omdat hij te laat werd. Hier gaat alleen manlief er uit als het een nachtvoeding of vroege voeding is.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:11:11 #129
381212 Gulara
From the future
pi_128385158
Haha, ben klaarwakker na een voeding. :P
pi_128385159
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:11 schreef Gulara het volgende:
Haha, ben klaarwakker na een voeding. :P
Das niet goed he (wel de reden waarom ik nooit de nachtvoeding doe)
pi_128385160
Wat een gezelligheid hier :+
pi_128385161
Nog meer nachtbrakers, zo kom ik die laatse uurtjes van mijn nachtdienst wel door.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:16:06 #133
381212 Gulara
From the future
pi_128385163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:11 schreef As1981 het volgende:

[..]

Das niet goed he (wel de reden waarom ik nooit de nachtvoeding doe)
Mijn vriend heeft niet de juiste benodigdheden voor een voeding. ;)

En gezellig hier inderdaad. c_/

Tot hoe laat moet je As?
pi_128385165
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:16 schreef Gulara het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft niet de juiste benodigdheden voor een voeding. ;)

En gezellig hier inderdaad. c_/

Tot hoe laat moet je As?
Oja, dat scheelt wel inderdaad. Toch jammer dat mannen dat niet hebben :P

Ik moet tot 07.15 uur dus nog maar 2 uurtjes.
pi_128385169
:D
Mn dametje is een beetje aan t piepen. Dus lig steeds te twijfelen eruit te gaan :')
pi_128385170
Misschien helpt het als je er even heen gaat om het te doorbreken. Of ben je dan bang dat ze echt wakker word?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:25:52 #137
381212 Gulara
From the future
pi_128385174
Ja lastig Son. Zeker nu het licht aan het worden is, dan vindt de mijne het altijd al dag of zo. 8)7

Succes ermee. En As werkse nog eventjes.

Ik ga een poging doen om nog even te slapen. :z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:27:28 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128385175
Misschien een stomme vraag en misschien hoort ie meer in het bv-topic, maar ik stel m toch maar. Noor heeft rond 23u haar laatste voeding gehad en begon rond een uur of 3:30 wat te pruttelen. Absoluut nog niet wakker, maar een beetje reutelen, sputteren, maar daartussen ook nog rustig slapen. Een uur later ging het maar zo door en hebben we haar toch maar gepakt en gevoed. Ze was toen nog niet wakker in de zin van open ogen, huilen, oid. Wanneer pak je je kind voor een voeding? Ik denk dat als we niks hadden gedaan, ze wellicht gewoon had doorgeslapen, maar dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling bij een kind van 1 maand... Er ging wel zo'n 135cc in, dus ze had wel trek. Maar echt wakker worden deed ze dus niet. Overdag ook zo. Dan ligt ze op me in coma en dan leg ik haar in de box en pas dán realiseert ze zich dat ze wil eten en gaat huilen. Maar uit zichzelf komen doet ze dan niet. Vind het zo lastig! -O-. Vraag het vandaag ook wel ff aan de lk, maar ben benieuwd wat jullie vinden / doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128385180
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien een stomme vraag en misschien hoort ie meer in het bv-topic, maar ik stel m toch maar. Noor heeft rond 23u haar laatste voeding gehad en begon rond een uur of 3:30 wat te pruttelen. Absoluut nog niet wakker, maar een beetje reutelen, sputteren, maar daartussen ook nog rustig slapen. Een uur later ging het maar zo door en hebben we haar toch maar gepakt en gevoed. Ze was toen nog niet wakker in de zin van open ogen, huilen, oid. Wanneer pak je je kind voor een voeding? Ik denk dat als we niks hadden gedaan, ze wellicht gewoon had doorgeslapen, maar dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling bij een kind van 1 maand... Er ging wel zo'n 135cc in, dus ze had wel trek. Maar echt wakker worden deed ze dus niet. Overdag ook zo. Dan ligt ze op me in coma en dan leg ik haar in de box en pas dán realiseert ze zich dat ze wil eten en gaat huilen. Maar uit zichzelf komen doet ze dan niet. Vind het zo lastig! -O-. Vraag het vandaag ook wel ff aan de lk, maar ben benieuwd wat jullie vinden / doen.
Ik heb geen verstand van borstvoeding, maar toen Kyan nog zo klein was hebben wij hem wel op dat moment wakker gemaakt en een fles gegeven. Pas toen hij een week of 10 oud was en ik het idee had dat het wel kon, langer doorslapen is hij ook naar zijn eigen kamer gegaan, werd ik niet meer wakker van het gepruttel en sliep hij inderdaad langer door. Maar geen idee of dat voor borstvoeding nog anders is.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:51:25 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128385194
De lk zei gister van "ze komt heus wel om voeding", maar daar heb ik dus een beetje m'n twijfels over. Ze komt idd wel, maar toch nog wel vaak nadat wij op de een of andere manier hebben 'ingegrepen', voornamelijk doordat we haar dan verplaatst hebben oid. Ik wil ook niet dat we in een situatie komen dat ze maar genoegen neemt met te weinig voeding.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 05:55:12 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128385200
Goeiemorgen :W wat gezellig hier! c_/

As, je hebt gelijk dat mijn vriend ook momenten met E alleen moet hebben :Y hij werkt 40 uur en ik straks maar 20, dus dat gaat niet vanzelf.

En dat van die fases, dat zegt mijn moeder ook steeds. Het gaat zo snel voorbij...
pi_128385211
G'morgen! Heeft Kwisted zich al gemeld? :7

Ik lig met een vrolijke baby naast me die tegen zijn tenen kletst O+
pi_128385213
XM, ik denk dat jullie gewoon prima in de gaten hebben wanneer ze weer toe is aan de volgende voeding. Ik zou me niet zo'n zorgen maken om dat "melden". Dat zal ze idd uiteindelijk wel doen. Ze heeft misschien gewoon nog niet geleerd om te huilen als ze honger heeft, omdat het niet zo ver hoeft te komen.
Jullie doen het goed! ^O^ :*
pi_128385223
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 06:15 schreef Mangostine het volgende:
G'morgen! Heeft Kwisted zich al gemeld? :7

Ik lig met een vrolijke baby naast me die tegen zijn tenen kletst O+
O+
pi_128385310
Ik ben ook benieuwd naar kwisted!

Ik ben om 06.30 eruit gegaan om Rosalie beneden een fles te geven. Die ligt nu dus nu heerlijk verder te slapen in de box :') fles moet nog gemaakt worden...
pi_128385328
Logi bedankt, heb wat potjes besteld. En mooie foto, had m gister al gezien O+ en wat griezelig van die appelallergie, maar gelukkig makkelijk te vermijden
Tally wat een rotsituatie, volhouden!
LB fijn dat het leuk was
Suiker lekker op vakantie! Hopen dat t weer wt opknapt zeg
Hihi Danic en jij klaarwakker

L heeft diarree en nu liggen zn billen open tot bloedens toe :'( heb nu zalfjes gehad van de ha maar t is zo zielig. Vanmiddag even maizena erop. Gewoon op zn buik leggen en ertussen strooien? Hihi ik ga mn baby paneren

KWISTEDDD?
pi_128385343
Ja nou ik ga dr nu wakker maken. Het is mooi geweest. En anders komen we niet uit met de flessen.

Maïzena gewoon in de luier strooien voordat je hem dicht vouwt. Dus onder de billetjes leggen, beentjes omhoog, maïzena eronder en luier dicht.
pi_128385377
Helaas! Ik ben niet zwanger!

Maar t geeft niet :)
pi_128385424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:30 schreef danic het volgende:
Ja nou ik ga dr nu wakker maken. Het is mooi geweest. En anders komen we niet uit met de flessen.

Maïzena gewoon in de luier strooien voordat je hem dicht vouwt. Dus onder de billetjes leggen, beentjes omhoog, maïzena eronder en luier dicht.
Ah op de luier, niet op de baby :P goed dat ik het nog even vroeg
Lastig is dat ja als je op de flessen moet letten. L heeft die van vanmorgen te vroeg gehad dus nu moet ik straks weer gaan rekken als ie niet lang genoeg slaapt :{

Kwisted jammer! :* Maar jullie gaan wel verder met proberen?
pi_128385464
Kwisted. Ja,,er

Fieder wat zielig :*

Wat een nachtbrakers. Riley werd om half zeven even wakker. Maar viel binnen vijf minuten weer in slaap tot half 8. Heerlijk slaapkoppie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')