Ik zie nu Pi voor me die denkt: "Huh! Alweer een ochtend?! Die hadden we gister ook al!"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Gulara het volgende:
Het is sowieso echt een leukerd. Elke ochtend zo'n blije verbaasde glimlach!![]()
![]()
Ik wil ook heel graag dat ze bij hem net zo fijn zit als bij mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Gulara het volgende:
LB het gaat vast beter met troosten als je man één op één met haar is. En het is ook best fijn toch dat ze over een tijdje ook net zo makkelijk bij hem troost kan vinden. Heeft ze meer dan één veilig plekje
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Kwisted het volgende:
Dames ik denk echt dat ik niet zwanger ben trouwens. Morgenvroeg testen, maar meer om mijn gevoel daarin te bevestigen. Ik voel nu namelijk helemaal niets van de symptomen wat ik vorige keer bij F.leur voelde.
Verder heeft F.leur koorts, de boventandjes zijn bíjna door nu. Een plakbaby dus.
Maar ook nog geen tekenen van ongesteldheid?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Kwisted het volgende:
Dames ik denk echt dat ik niet zwanger ben trouwens. Morgenvroeg testen, maar meer om mijn gevoel daarin te bevestigen. Ik voel nu namelijk helemaal niets van de symptomen wat ik vorige keer bij F.leur voelde.
Verder heeft F.leur koorts, de boventandjes zijn bíjna door nu. Een plakbaby dus.
puistenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar ook nog geen tekenen van ongesteldheid?![]()
Spannend, ik duim!
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:36 schreef Suikertante het volgende:
Kwisted wil meneer Kwisted er ook weer voor gaan als het nu niet zo mag zijn?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb nooit deze spanning gekend. Zelfs nooit getest! laaaang ziekenhuis blabla verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |