SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:52 schreef Olment het volgende:
Mur.. Pic van jou(over paar jaar natuurlijk, na al je squatten)
[ afbeelding ]
Julliequote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
Op Facebook gezet, omdat wiet+drank:
Ik vind dat we een nieuwe provincie moeten hebben.
De 13e provincie moet gewoon Beverland heten. En er moeten gewoon moeilijk veel bevers wonen.
Dat zou gewoon baas zijn.
LIKE EN DEEL ALS JE HET HIER MEE EENS BENT.
The fuck is dezequote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:52 schreef Olment het volgende:
Mur.. Pic van jou(over paar jaar natuurlijk, na al je squatten)
[ afbeelding ]
hoezoquote:
Trein in Tilburg had al vertraging, door werkzaamheden rijden er geen treinen van den bosch naar utrecht, dus moet ik een snelbus naar zaltbommel pakken. Die kutbus al gemist door de vertraging, dus een later gepakt. Waardoor ik ook weer de trein in zaltbommel miste en een kwartier in de zeikregen moest wachtenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo
Hier door regen moeten fietsen.moe
buikpijn
Buikpijn is opgelost
Tering hé...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trein in Tilburg had al vertraging, door werkzaamheden rijden er geen treinen van den bosch naar utrecht, dus moet ik een snelbus naar zaltbommel pakken. Die kutbus al gemist door de vertraging, dus een later gepakt. Waardoor ik ook weer de trein in zaltbommel miste en een kwartier in de zeikregen moest wachtenVervolgens kom ik met de trein uit zaltbommel in utrecht aan, ga in mn overstaptrein zitten, wordt er omgeroepen dat die trein niet gaat rijden want wisselstoring. Moest ik weer 20 min in utrecht wachten op de volgende, met nog 3000 mensen
Gelukkig is het vrijdag.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Tering hé...
Mijn "nat geworden op de fiets naar het werk" valt hierbij in het niets
Leef met je mee Uft
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
Uftje, misschien komen hier nog handige dingen bij.
V&A / [tk] Inboedel verkoop, ivm verhuizing
Hehe, geen probleemquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Superlief dat je aan me dacht Mur.
Ah okayquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Direct result. Goede doelen aan de deur verkoop.
Was ff te zwaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okayGeen zin meer in of iets anders gevonden?
Gast... doe nie zo negatief man... K krijg dr slechte zin vanquote:
Ik ben niet negatief manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Gast... doe nie zo negatief man... K krijg dr slechte zin van
Jammer dat je niet komt trouwens Gibsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook al weer 3 afgewezen sollicitaties verder
Godver de godver.
Sucks manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook al weer 3 afgewezen sollicitaties verder
Godver de godver.
Hola Sarduquote:
staan pas op 2quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is het grote afhaken begonnen? Ja?
Pfff problemen problemen. Had ik nou wel werk gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt trouwens Gibs.
Balenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfff problemen problemen. Had ik nou wel werk gehad
was ik zeker gekomen. Maar m'n spaarpot is leeg. Kan niet eens
meer een weekend weg![]()
Grafzooi. Wil je werken, mag het niet.
Is wel echt kut ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is nog geen zondagquote:
Ik ga cupcakes maken voor de meet dus deel even als je skills aubquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik viel om 7 uur in slaap en nu wskker, 12 uur geslapen
Gisteren al, zal morgen wel echt op gang komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is het grote afhaken begonnen? Ja?
Ja pokkezooi idd, had je maar niet zo veel moeten abusen de laatste weken ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vast niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gisteren al, zal morgen wel echt op gang komen
over abusen gesproken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja pokkezooi idd, had je maar niet zo veel moeten abusen de laatste weken ook
Nja valt mee dat abusenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja pokkezooi idd, had je maar niet zo veel moeten abusen de laatste weken ook
Wie is nr2? Ik weet alleen van Ama.quote:
Kan hooguit fout gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ma, ik kan wel proberen zwart te rijden tot aan Zwolle.
Word daar nooit gecontroleerd
Wiet, drank. Maar je kan zwartrijden ja, als dat het je waard is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja zegWat abuse ik dan allemaal
die M bommetjes ?
Gaat er niemand vanuit jouw richting met de auto oid?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep, en dan ben ik nog meer kwijt
Drank mwua valt nog wel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wiet, drank. Maar je kan zwartrijden ja, als dat het je waard is.
Nope, ik ben de enige Noorderlingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat er niemand vanuit jouw richting met de auto oid?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope, ik ben de enige NoorderlingHad al auto willen fixen,
maar niemand heeft er 1 over
Gewoon dealertje worden jwz, of ergens toppen knippenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Drank mwua valt nog wel meeen wiet ook xd
Moet ik nog over na denken.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb alleen deze, nog over van carnaval.
[ afbeelding ]
Wel even komen ophalen in Tilburg!
Speed is (hier in het zuiden) erg in trek de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon dealertje worden jwz, of ergens toppen knippen
Knip ik lieverquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon dealertje worden jwz, of ergens toppen knippen
Op een warm zoldertje met nog 20 andere knippers is ook geen pretje.quote:
Gewoon versnijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op een warm zoldertje met nog 20 andere knippers is ook geen pretje.
Nee oke, maar geld is geldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op een warm zoldertje met nog 20 andere knippers is ook geen pretje.
En dan grammetjes meesmokkelen onder je voorhuid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon versnijden.
Nakend met enkel een mondkapje en een paar dames om je heen.
shitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan grammetjes meesmokkelen onder je voorhuid.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Ik mag straks 8 uur van mijn leven inleveren waar ik de meet mee kan financieren.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:
Kan er vast wel 2 van die envelopjes in kwijt.quote:
probeer en maak fotoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Kan er vast wel 2 van die envelopjes in kwijt.
quote:
Gewoon zelf een sealtje bouwen vane en vierkanttje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Mijn plaatselijke dealer is voor een week of 2/3 terug opgepakt.
Je zei 'morgen'. Ik dacht dat er nog een toevoeging kwam.quote:
laat gemaakt met zoo tycoon?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Moira. het volgende:
We liggen hier als 3 brakke luie mensen nog tantoemoe in bed
Hoe is Stu zn leuterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Moira. het volgende:
We liggen hier als 3 brakke luie mensen nog tantoemoe in bed
Vroeg ik jou soms wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #271 - UIT HET OOG MAAR NIET UIT HET HART
Whehehe we gingen om 3 uur slapen ofzo, stoned Zoo Tycoonen is echt een aanraderquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #271 - UIT HET OOG MAAR NIET UIT HET HART
Tot nu toe alleen kruls cupcakes en de 'kwarktaart' van mono, toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaat iedereen nou iets zelf maken voor de meet?
ja of gewoon zelf shit meenemen en dan kijken wat je deelt enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
hihi kwaktaartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen kruls cupcakes en de 'kwarktaart' van mono, toch?
Ja ik weet niet, niet verder teruggelezen. Maar ik zie nu krul en mono langskomen jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen kruls cupcakes en de 'kwarktaart' van mono, toch?
Ja zelf shit meenemen heb ik gelezen in de OP.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja of gewoon zelf shit meenemen en dan kijken wat je deelt enzo
Ik maak joints voor de meet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vas weetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Liever appeltaart
Of monchou met kersenshit erop
Cheesecakequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Liever appeltaart
Of monchou met kersenshit erop
quote:
Gaan we gewoon in een shop zitten en smokkelen de kids wel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso even goed een plan B bespreken nog vandaag?
Om ellende en urenlang dwalen te voorkomen op de dag zelf
Is er niet ergens een park met zo'n overdekt prieeltje ofzoiets? Of zo'n speelhuisje voor kinderen waar je droog kan zitten ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in een shop zitten en smokkelen de kids wel mee
Suggesties?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso even goed een plan B bespreken nog vandaag?
Om ellende en urenlang dwalen te voorkomen op de dag zelf
Waarheidquote:
penquinsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe we gingen om 3 uur slapen ofzo, stoned Zoo Tycoonen is echt een aanraderZo'n geniaal briljant hilarisch leuk spel
Ook gewoon om serieus te spelen
Maar wij hadden een dierentuin met maar één hek en één pad langs het hek (en een paar wc's en hamburgerkraampjes dan voor de gasten), maar het park was gratis, en er liep ergens een verdwaalde dromedaris rond.
Verder konden Okapi's niet zwemmen, vinden penguins het niet fijn om tussen de olifanten te lopen, er was een beverinvasie, neushoorns en nijlpaarden liepen hand in hand.
Ze hadden allemaal wel een beetje honger maar het schijnt dat penguins geen garnalen lusten, kieskeurige kutbeesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Ik snap je helemaal, maar de weersverwachtingen zijn goed dus is het denk is niet nodig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
Mij maakt het niet uit als we met slecht weer in een shop gaan zitten.
Alleen praktisch is het niet. Vaak mag je eigen eten + drinken niet mee nemen, we hebben wat 'kids' mee die geweigerd kunnen worden (en dan sjok je van shop naar shop ipv chill zitten weetje)
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef Studeur het volgende:
Moggeh
[..]
Waarheid
[..]
penquins
dromedarissenwe vergeten de panda'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Panda's zijn dom want ze hadden honger terwijl er een bak bamboe voor hun neus stond![]()
Fuck the EBU.
Ik zie het netquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, maar de weersverwachtingen zijn goed dus is het denk is niet nodig.
mjah beetje kut voor de minderjarigen welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
Mij maakt het niet uit als we met slecht weer in een shop gaan zitten.
Alleen praktisch is het niet. Vaak mag je eigen eten + drinken niet mee nemen, we hebben wat 'kids' mee die geweigerd kunnen worden (en dan sjok je van shop naar shop ipv chill zitten weetje)
Ik heb alleen een foto en moet straks werken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak eens dan, zien of je me van gedachten kan laten veranderen
fylquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik mag nog tot 23:00 werken en morgen nog van 7:00 tot 13.30 fml
Post die pic eensquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto en moet straks werken.
quote:
Beetje nat geworden van die aardbeienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu werken, tot vanavond.
Hij mag hem thuis aan de laptop maken. Dus ik stel mijn laptop beschikbaar, we roken een blowtje, en dan gaan we er met z'n 3en eens achter zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Hij mag hem thuis maken, of is het een oefentoets?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij mag hem thuis aan de laptop maken. Dus ik stel mijn laptop beschikbaar, we roken een blowtje, en dan gaan we er met z'n 3en eens achter zitten
Nou.. Als je ergens hulp mee nodig hebt.. Er zitten nog een aantal mensen klaar in dit topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij mag hem thuis aan de laptop maken. Dus ik stel mijn laptop beschikbaar, we roken een blowtje, en dan gaan we er met z'n 3en eens achter zitten
oh alleen is het nu vaag over of hij het nou vandaag thuis kan doen of volgende week pas op school op en computer, of uberhaupt wel moet doenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
" wat zijn je hobbies?"
" FOK!ken, blowen, en oefentoetsen maken"
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
" wat zijn je hobbies?"
" FOK!ken, blowen, en oefentoetsen maken"
Picsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
Jeeeej wij krijgen een nieuwe kitten![]()
Ergens in Duitsland uit een auto geflikkerdBut we're gonna make up for that
![]()
Nou.. pak nog wat paracetamol of ibubrufen en ga op bed liggen.. Dan zien we je zondagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Voel me opzich wel weer oké alleen ik wil te graag drinken waardoor mijn maag hele tijd stampvol zit met drinkenHeb ziekelijke dorst ofzo. Ben best wel bang dat dit er allemaal uitkomt lol, ben te snel aan het drinken
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen komt hij![]()
Maar dan moet ik werken van 9 tot 5
Mono kan 'm gewoon eerder aaien dan ik
![]()
En dan zondag ben ik er ook niet, whehe
Ja ga geen bazenmeet afzeggen voor een kitten die er een dag later ook nog isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
![]()
Weten we ook waar je prioriteiten liggen
kanenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Vakantieeerste jointje sinds twee weken gaat straks aan, eerst ff wat kanen
Bohh,, zul je lekker skaffa zijn dadelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Vakantieeerste jointje sinds twee weken gaat straks aan, eerst ff wat kanen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:56 schreef Onorgineel het volgende:
Hoerige kutkoppijn nu kan ik geen muziek luisteren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. pak nog wat paracetamol of ibubrufen en ga op bed liggen.. Dan zien we je zondag
www.fallingsandgame.comquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
nehh. vinden mijn collegas niet leuk.
Lemon haze is lekker manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:26 schreef OllieWilliams het volgende:
gram bubblegum en gram lemon haze gehaald (ssh was op), mixje wordt het
Ben benieuwd
Dat is echt kut idd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:56 schreef Onorgineel het volgende:
Hoerige kutkoppijn nu kan ik geen muziek luisteren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking lui, alleen op bed zitten enz.
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh whehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
klinkt wel heel kansloosquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
2Volgens mij staat er ook nog 'Dino Danger Pack' achter ofzo
Dat klonk het al bij "zoo"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat klonk het al bij "zoo"Dat is ook baas jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik er pas vanaf geflikkerd omdat ik het niet meer speelde, dat soort dingen doe ik altijd in fases, een paar weken heel veel en dan gewoon helemaal niet
Fuck the EBU.
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is ook baas jaheb ik er pas vanaf geflikkerd omdat ik het niet meer speelde, dat soort dingen doe ik altijd in fases, een paar weken heel veel en dan gewoon helemaal niet
Sims 2 blijft ook geniaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is ook baas jaheb ik er pas vanaf geflikkerd omdat ik het niet meer speelde, dat soort dingen doe ik altijd in fases, een paar weken heel veel en dan gewoon helemaal niet
ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar
Zo heb ik Rollercoaster 1 ook op mijn pctje staan
Gewoon bij de buren uitprintenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oké mensen er is een kans dat ik er misschien toch bij ben Zondag. Moet ik alleen nog even kijken waar the fuck ik mijn treinkaartje kan uitprinten voor die tijd en er waren toch nog mensen die ook via Zwolle naar Utrecht reizen met de trein?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oké mensen er is een kans dat ik er misschien toch bij ben Zondag. Moet ik alleen nog even kijken waar the fuck ik mijn treinkaartje kan uitprinten voor die tijd en er waren toch nog mensen die ook via Zwolle naar Utrecht reizen met de trein?
Ik had ooit de sims 3 gekocht toen die in de aanbieding was, wilde gewoon weer eens echt de officiele met boekje en doosje en allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sims 2 blijft ook geniaalDie knal ik er ook niet meer af de komende tijden. Heerlijk spel om urenlang hersenloos achter te zitten
Welke buren. Woon in een fucking winkelstraatquote:
hoeraquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Koop een printer. Print het uit, Breng hem terug :"Pquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke buren. Woon in een fucking winkelstraatEn de flat hier tegenover zijn allemaal ouderen haha. Mijn pa was een optie als die niet ging verhuizen dit weekend
Omslachtig hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Koop een printer. Print het uit, Breng hem terug :"P
Hmm zal wel even beter kijken, thanksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoera![]()
Bij de bieb, bij het gemeentehuis, altijd wel ergens in de stad, soms kost het misschien 5 ct ofzo.
Weet niet wie er via zwolle reizen, zijn er wel meerdere iig
Drink jij cola enz als je beroerd bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Straks maar eens die teringzooi hier opruimen, echt teveel lege blikjes enz om me heen gespaard de afgelopen week. Pff
Google het lieve schat en het is één van de meest voorkomende tips. Zelfs het ziekenhuis en de dokter adviseren hetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Drink jij cola enz als je beroerd bent?
Doe ik ook vaak zat hoor, van cola waar de prik al een beetje vanaf is en buiten de koelkast heeft gestaan schijn je juist minder misselijk te wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Google het lieve schat en het is één van de meest voorkomende tips. Zelfs het ziekenhuis en de dokter adviseren het
Oh echtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak zat hoor, van cola waar de prik al een beetje vanaf is en buiten de koelkast heeft gestaan schijn je juist minder misselijk te worden
Cola stabiliseert mijn maag ook wel als ik ziek benquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt. Eerste wat dokter ook vroeg was 'heb je al geprobeerd cola te drinken?'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak zat hoor, van cola waar de prik al een beetje vanaf is en buiten de koelkast heeft gestaan schijn je juist minder misselijk te worden
ik vreet/drink allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oh echtIk ga d'r alleen maar van kotsen dan
. En cola waar de prik vanaf is is sowieso niet te nassen
Dat laatste sowieso. Met prik helpt het schijnbaar nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oh echtIk ga d'r alleen maar van kotsen dan
. En cola waar de prik vanaf is is sowieso niet te nassen
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:52 schreef Klojo120 het volgende:
Wil iemand mij insmeren met slakkenslijm?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:52 schreef Klojo120 het volgende:
Wil iemand mij insmeren met slakkenslijm?
Milkshake banaan. Aaahquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zakken chips, koekjes, milkshakes, alles
alles door elkaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zakken chips, koekjes, milkshakes, alles
mutsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Gadver ga ik alsnog over mijn nek door de lucht van energydrink (gooide blikje leeg). Fuck
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik wil wel nog eens een vleesshake maken
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Gadver ga ik alsnog over mijn nek door de lucht van energydrink (gooide blikje leeg). Fuck
doedde zoetijkoen het al?quote:
Dat feelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Ik moet over een uur weg om te gaan werken
Gelukkig is het maar een paar uurtjes, but still
Te veel THC in mijn bloed enzo
Moet ook werken om 5 uurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Ik moet over een uur weg om te gaan werken
Gelukkig is het maar een paar uurtjes, but still
Te veel THC in mijn bloed enzo
Kun je beter mee fokken.,, leveren nog een leuk zakcentje opquote:
Ik ben ook moequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Studeur het volgende:
Thuis. Fucking moe. Tijd voor wiet en zwemmende okapi's
[..]
doedde zoetijkoen het al?
notquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ook werken om 5 uurZo veel zin an.
Ik weet precies hoe je je voelt ja, dat is zo ranzig danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
nawwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gisteren van 08:00 tot net zonder internet
geldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
Loon
Wat zal ik eens kopen voor mooie dingen
ze leven nog welquote:
Achter bij die boom slimme.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
ze leven nog wel![]()
Waar is die verdwaalde panda die ook in het water was geflikkerd?Of kon die er nou uit kruipen?
Enkel boodschappen, is wel een hele kluif ja. Beter gewoon de hele dag in bed chillenquote:
Panda's kunnen zwemmenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
ze leven nog wel![]()
Waar is die verdwaalde panda die ook in het water was geflikkerd?Of kon die er nou uit kruipen?
gisteren helemaal plannen om vroeg op te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |