Bang of heb je er gewoon niets mee?quote:
Als ik Ll hier laat zou het een complete dierentuin zijn hoor.quote:
ik heb niets met die kwijlende slaafse gevallen, sorryquote:
Dat kan tochquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niets met die kwijlende slaafse gevallen, sorry
mijn jongste zoon is echt panisch voor honten, geen idee waarom.quote:
mijn hond kwijlt nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niets met die kwijlende slaafse gevallen, sorry
Laten hem wel kennis maken met de onze, dan merkt hij wel dat het niet nodig isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste zoon is echt panisch voor honten, geen idee waarom.
Ze kunnen ook best groot zijn. Als je een hond niet gewend bent snap ik wel dat het best eng kan zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongste zoon is echt panisch voor honten, geen idee waarom.
Kleine honden zijn ook geen honden maar ratten dus ze moeten wel groot zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kunnen ook best groot zijn. Als je een hond niet gewend bent snap ik wel dat het best eng kan zijn
Ik ookquote:
Ja, maar dat is logischquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
als we ooit een hont zouden hebben dan weet ik wel wat er gaat gebeuren, dan laat IK dat geval 's avonds uit, nou echt niet dus
ze hoeven niet dood ofzo, ben er ook niet bang voor, maar heb er niks meequote:
of met de mijnequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten hem wel kennis maken met de onze, dan merkt hij wel dat het niet nodig is
Woohooquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kleine honden zijn ook geen honden maar ratten dus ze moeten wel groot zijn
[..]
Ik ook
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze hoeven niet dood ofzo, ben er ook niet bang voor, maar heb er niks mee
heb vroegah thuis bij ma altijd katten gehad
Ik ben grote honden niet gewend maar vind zo goed als alle honden leuk/liefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook alleen maar grote gehad, allemaal duitse herders
sjiewawaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben grote honden niet gewend maar vind zo goed als alle honden leuk/lief![]()
Ik ben snel tevreden geloof ik
Dat zijn meestal van die grote goedzakken, een zwarte of bruine?quote:
De onze is zo lief als dat die groot isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben grote honden niet gewend maar vind zo goed als alle honden leuk/lief![]()
Ik ben snel tevreden geloof ik
en de honden ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Die ken ik niet in het echt eigenlijkquote:
Nicequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die grote goedzakken, een zwarte of bruine?
[..]
De onze is zo lief als dat die groot is
zwarte is een enorme goedzak idd, maar wel beschermend, als we naar de speeltuin gaan en nemen de hond mee zal ze geen moment randall uit het oog verliezenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die grote goedzakken, een zwarte of bruine?
[..]
De onze is zo lief als dat die groot is
Dat moet ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zwarte is een enorme goedzak idd, maar wel beschermend, als we naar de speeltuin gaan en nemen de hond mee zal ze geen moment randall uit het oog verliezen
Ze zijn geloof ik meestal wel fel jaquote:
Zal ook wel liggen aan de manier waarop je hem benaderdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Behalve voor mensen die hij niet kent maar dat moet ook
De buren hebben er eentje, die heet dino en gedraagt zich ook zoquote:
zo ene kleine kutkefferquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De buren hebben er eentje, die heet dino en gedraagt zich ook zo
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De buren hebben er eentje, die heet dino en gedraagt zich ook zo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal ook wel liggen aan de manier waarop je hem benaderd
quote:
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Trevland het volgende:
[..]'s avonds laat moet hij echt weten dat jij de baas bent anders heb je een probleem, kan wel een paar voorbeelden noemen.
[..]
Dan hebben ze ook wel een bordje nodig met "pas op voor de hond"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]en je broekspijpen zijn niet veilig
hoi trevquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Trevland het volgende:
[..]'s avonds laat moet hij echt weten dat jij de baas bent anders heb je een probleem, kan wel een paar voorbeelden noemen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |