Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Uiteraard! Hulpverleners houden wel van gek en apart.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe ruimdenkendje schiet hem niet meteen af
Goed ideequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sla even op onder favorieten, luiaard.
passenger heeft ook zon liedje waarin ie vet veel praat, die is ook vetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Blijft stiekem toch wel lekker..
[..]
Uiteraard! Hulpverleners houden wel van gek en apart.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
passenger heeft ook zon liedje waarin ie vet veel praat, die is ook vet
In Amerika was een koppel die hun zoon Adolf Hitler wilde noemen....quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het mag niet altijd. Ongeveer een jaar geleden wilde mijnheer Pot in België zijn dochter BLoem noemen, maar de ambtenaar weigerde dit.Maar dit is een vrij bekend verhaal.
Altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en mag ik even bij jullie uithuilen KSC?
Wat is er mis?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Fles z'n trip blijft onvoorspelbaar zo te lezen, zelfs voor hem
moeten we echt ja zeggen voor je begint?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jij altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Couldn't care lessquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Fles z'n trip blijft onvoorspelbaar zo te lezen, zelfs voor hem
Dan verdien je het niet eens om je voort te plantenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
In Amerika was een koppel die hun zoon Adolf Hitler wilde noemen....
quote:
Nou heren! Zoals jullie weten brand mijn hart met de passie van een duizend zonnen voor Kate Nash. Zij was qua looks echt mijn 'dingetje'...quote:
Bye LDGquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga er weer even vandoor boefjesfijne avond!
Jij ook fijne avond LDG'tjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Sweet dreams alvast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier het artikel, totaal verkniptquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan verdien je het niet eens om je voort te planten![]()
![]()
![]()
Verklaar je naderquote:
Trustenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zie je probleem nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou heren! Zoals jullie weten brand mijn hart met de passie van een duizend zonnen voor Kate Nash. Zij was qua looks echt mijn 'dingetje'...
[ afbeelding ]
Maar nu is dus ze fucking lelijk geworden. Daar werd ik toch wel even flink droevig van...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Wacht maar totdat jouw droomvrouw lelijk is geworden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verklaar je nader
[..]
Trusten
[..]
Ik zie je probleem niet
Aah! Alright. Dan daar maar eens een blikje op werpen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, hij zet updates op de PTA treinen SC
Totaal niet meer mijn type.quote:
Ik vind haar toch echt niet lelijk hoor, gewoon een make over en ze ziet er nu meer uit om mee te spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jouw droomvrouw lelijk is geworden.
[..]
Aah! Alright. Dan daar maar eens een blikje op werpen!
Damn...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou heren! Zoals jullie weten brand mijn hart met de passie van een duizend zonnen voor Kate Nash. Zij was qua looks echt mijn 'dingetje'...
[ afbeelding ]
Maar nu is dus ze fucking lelijk geworden. Daar werd ik toch wel even flink droevig van...![]()
[ afbeelding ]
Dat is zeker zondequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
waar ik altijd verdrietig van wordt als er mooie vrouwen aan zich laten 'verbouwen'
Hey MKquote:
Jij weet wat deze eend nodig heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Damn...
* MPG schuift Wo_Wo een glaasje van deze toe:
[ afbeelding ]
you can polish a turd, it still will be a turdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
waar ik altijd verdrietig van wordt als er mooie vrouwen aan zich laten 'verbouwen'
quote:
Kinderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |