jamaar dit is even nu omdat ik dus schoenen moet vervangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd die zijn tof![]()
En ik moest lachen om je 1 paar dure schoenen omdat je er nu 5 in je mandje hebt zitten![]()
Sjaan![]()
![]()
SJAAN = FAALquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende: ohja en k was nog mijn nieuwe marc jacobs mouseflats vergeten bij aflopen aankopen
laten we het erop houden dat dit een slechte maand is voor mijn rekening
NEEEEquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Ow laat maar, ik heb er meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu 19 paar zonder sportschoenen slippers etc schaar
jezus wat kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
zie jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow laat maar, ik heb er meer
Dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
P-a welke tas? Link?
Owjah ik moet nu echt 2 faced falen, want hij is zo goed als op..... Ik weet alleen niet waar slimst is
Serious or trolling?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ik deze leuk vind, is dat weer mijn gebrek aan smaak?![]()
[ afbeelding ]
Wat een kutnieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Godver, horen net dat Paul's liefste oom (echt iemand die ons onwijs heeft gesteund vlak na G enzo) zijn been kwijtraakt door een vleesetende (?) bacterie na een operatie
Zo weinig?quote:
Jeetje dat is echt heftigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafquote:
Hopen dat ze dan alles weghebben. Zo`n bacterie is nastyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
Jeeees, dat het dan zo snel zo kan lopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, zo zielig, morgen of maandag gaat het erafzit er echt ff een beetje van te snotteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |