SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
de rest mag ook welquote:
Gaarne!quote:
Kom danquote:
Aanlokkelijk aanbod. Ik ben echter zo afgedraaid dat ik geen stap meer verzet. Nou ja, behalve om baco's in te schenken.quote:
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanlokkelijk aanbod. Ik ben echter zo afgedraaid dat ik geen stap meer verzet. Nou ja, behalve om baco's in te schenken.
Als ik dan kom, dan wil ik ook alle verwachtingen waar kunnen maken.quote:
En welke verwachtingen zijn dat dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan kom, dan wil ik ook alle verwachtingen waar kunnen maken.
De jouwe. Wat ze zijn weet ik niet, maar ze zijn vast hooggespannen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En welke verwachtingen zijn dat dan?
Ghehequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De jouwe. Wat ze zijn weet ik niet, maar ze zijn vast hooggespannen.
Je ontkent het in elk geval niet.quote:
Ik zit niet zo vol met verwachtingen hoor, eerder met hoopquote:
Nou, laat maar es horen waar je allemaal op hoopt, terwijl ik lekker van mijn baco geniet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit niet zo vol met verwachtingen hoor, eerder met hoop
Dat gooi ik liever niet openbaar op een forum neerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, laat maar es horen waar je allemaal op hoopt, terwijl ik lekker van mijn baco geniet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gooi ik liever niet openbaar op een forum neer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Gedicht voor mijn broertje zn bruiloft. Ze willen een kookboek maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Trance zou ik aanraden als die film nog draait.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Macrador het volgende:
Hebben jullie een idee welke film leuk is die nu draait in de cinema?
1 om met vrienden te kijken en 1 om te kijken met vriendin.
Ik dacht Man of Steel voor vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |