met gouwe felgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zag vanavond een compleet roze Ford Ka en moest meteen aan Adora denken
Brit Dekkers omg omg omgquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat valt meequote:
Awww... die wil ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe fantastisch het is (TT)quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat valt mee?
[..]
Awww... die wil ik.
Ik probeer uiterlijk 3-half 4 in bed te liggen als ik vakantie hebquote:
Oh serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
dat zegt Britt altijd
ik wil een roze ford ka met gouden velgen
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh serieus?
MISSCHIEN WOONT ZE IN ZUTPHEN
Hossel haar :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh serieus?
MISSCHIEN WOONT ZE IN ZUTPHEN
:s :s :squote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? Anders vind ik je eng.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee
Heb je dat accent nooit gehoord?
ooo, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Afkorting van het Engelse Brittany
Ik ga altijd rond 11-12 uur naar bed maar val pas om 2 uur in slaap omdat mijn slaapritme weg isquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer uiterlijk 3-half 4 in bed te liggen als ik vakantie hebMaar meestal gewoon iets van 1-2 uur
En als ik werk heb volgende dag 12-1 uur
Nee :s Laat ik aan spatie over :squote:
Hossel haar nummer en geef dan haar nummer aan SL. Want SL heeft vandaag een mobieltje gekocht!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee :s Laat ik aan spatie over :s
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik heb morgen nog voor gemeentehuis en winkel.
[..]
Omdat mijn ritme verneukt is? En raad eens?.
[..]
in the butt?
[..]
Ik niet.
[..]
Ik ga eerder slapen denk ik, ik moet er om 4:00 ook weer uit he.
Weet je nog meer niet, vraag maar aan mij want ik weet werkelijk allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooo, weet ik dat ook weer
[..]
Ik ga altijd rond 11-12 uur naar bed maar val pas om 2 uur in slaap omdat mijn slaapritme weg is
noooooooooooooooo really?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hossel haar nummer en geef dan haar nummer aan SL. Want SL heeft vandaag een mobieltje gekocht!
Jij weet niet alles wijsneusquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je nog meer niet, vraag maar aan mij want ik weet werkelijk alles
uhuquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
noooooooooooooooo really?
Beter heeft hij mijn nummer niet :Squote:
Oh, oké. Klopt jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe fantastisch het is (TT)
Ik maak wel foto
Ik werk nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
[..]Wat doe jij eigenlijk voor werk als ik vragen mag?
Nee hij heeft nog geen simkaart. Want dat kan hij niet kopen in zijn dorp...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter heeft hij mijn nummer niet :S
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog geen simkaart. Want dat kan hij niet kopen in zijn dorp...____!!
Woont hij in een klein dorp met 50 inwonersquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog geen simkaart. Want dat kan hij niet kopen in zijn dorp...____!!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GodverZelfs bij de AH kan dat
Welk stuk wrijf je over heen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
Waarom wordt mijn laptop wit als ik er overheen wrijf? Heb jij dat ook VA?
50?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Woont hij in een klein dorp met 50 inwoners
Ze bestaan welquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
50?
mennnn, dat is nog niet eens een dorp?
Met m'n pols naas de muis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welk stuk wrijf je over heen?
Bij mij wordt iets anders wit als ik er overheen wrijfquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
Waarom wordt mijn laptop wit als ik er overheen wrijf? Heb jij dat ook VA?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Bij mij wordt iets anders wit als ik er overheen wrijf
idd, wit is cool!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat die wit wordt? Hij wil gewoon op die van mij lijken.
Wat dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
je gaat te furquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn muur..quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn muur..De grijze verf bladdert af dus het wordt weer wit als ik er overheen wrijf
Je mag die van mij wel hebben, ik heb 'm niet meer ingeleverdquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef TienVingers het volgende:
Ik moet een nieuwe kluissleutel kopen morgen, weg ¤7,50
Ja maar wij hebben kluissleutels van de kluizen zelf, zit een nummer op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben, ik heb 'm niet meer ingeleverd
Ik kreeg 5 euro bij het inleverenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben, ik heb 'm niet meer ingeleverd
oo, op die van ons zit geen nummer, dus kan een random sleutel inleverenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben kluissleutels van de kluizen zelf, zit een nummer op.
Ben die van mij kwijt, dus dan kan ik een nieuwe betalen. Heb dat ding al een half jaar niet gebruikt.
Ik zou ook nog 10 euro terug krijgen als ik 'm zou inleveren. Maar moest ook mijn bibliotheekpas daarbij inleveren maar die had ik niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg 5 euro bij het inleveren
En 15 euro printtegoed terug
/carequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk nog minstens 2 goals bij Ghana U20 - USA U20 in de 2e helft.
iddquote:
Niks, die van mij was saai..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
wtf iedereen heeft het over kenningsmakingdagen van hogescholen?
what did i miss
Als jij elf mag bepalen wat je post, mag zij bepalen hoe ze reageert.quote:
ohja diequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef zwerty het volgende:
[..]
idd
vind die met die 2 meisjes t leukst
Ze hoeft niet te reageren als het haar niks boeit, provoceren heet datquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij elf mag bepalen wat je post, mag zij bepalen hoe ze reageert.
/carequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is precies wat jij eerder tegen mij zei.. Dus schijnbaar vind jij jezelf ook arrogant
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze HOEFT niet te reageren als het haar niks boeit, provoceren heet dat
nope. ze bellen hoogst waarschijnlijk toch niet voor jou en als het belangrijk is bellen ze wel terugquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
Is het raar dat als ik alleen thuis ben in prom der huis ook al woon ik er nu alsnog de huistelefoon nooit opneem?
Niemand heeft er op gereageerd, snap de hint dat het niemand een neuk boeitquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet te reageren als het haar niks boeit, provoceren heet dat
Ik de 27e meteen een excursiequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
ik lees nu dat ik pas 28 augustus ofzo hoef
Zoveel hier boeit mij niet, dan schrijf ik ook geen /care.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand heeft er op gereageerd, snap de hint dat het niemand een neuk boeit
Je blijft maar lullen over dat voetbal. Mag ik best wat van zeggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoveel hier boeit mij niet, dan schrijf ik ook geen /care.
Snap de hint.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. ze bellen hoogst waarschijnlijk toch niet voor jou en als het belangrijk is bellen ze wel terug
quote:
je hebt een abonnement, ik zou zeggen: ignore list.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je blijft maar lullen over dat voetbal. Mag ik best wat van zeggen.
Moest lachenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
hebben
[..]
wolla deze chick is veeeers
Maar excursies zijn wel leuk, moet je van genieten want daarna wordt het een drama en smacht je naar de eerstvolgende excursie.quote:
Je kan alleen maar vertellen dat ze er niet zijn en wanneer ze dat wel zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Schoonma zei laats dat ik gewoon moet opnemen maar ik heb zelf zoiets van ik kan toch niks boeiends vertellennaja tenzij het de oma's zijn ofzo
pics van de chick in kwestie om een objectief oordeel te krijgen van nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MAAR HOE WAS DE DATE VAN NICK?
Chick in kwestie is een matige 3/10-4/10 zou raken met veel shotjes op
Ik zag het via facebook. En dat is buiten FOK! dus speel ik dat niet door, wel zo netjes lijkt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
pics van de chick in kwestie om een objectief oordeel te krijgen van nodig
Ja precies. Maar ze zeiden dat we met deze excursie elkaar beter gaan leren kennen. Moet helemaal naar Nijverdalquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]Ik zou dat niet zo leuk vinden om al meteen een excursie te hebben
Zou ik liever eerst 2 weken les hebben zodat je iedereen een beetje kent
dat wordt neuqenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ze zeiden dat we met deze excursie elkaar beter gaan leren kennen. Moet helemaal naar Nijverdal
Zaten veel leuken boiz tussen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar excursies zijn wel leuk, moet je van genieten want daarna wordt het een drama en smacht je naar de eerstvolgende excursie.
quote:
Kortom kan net zo goed niet opnemen want ze zijn er toch nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan alleen maar vertellen dat ze er niet zijn en wanneer ze dat wel zijn
Oh oke dacht dat nick het op fok had gezet ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag het via facebook. En dat is buiten FOK! dus speel ik dat niet door, wel zo netjes lijkt me
Nee, bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt een abonnement, ik zou zeggen: ignore list.
Nee, gewoon lekker doorgaan met je onnodige reacties op mij. Dat is pas erg volwassen.quote:
xcachet nonstop aan de hossel volgend jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ze zeiden dat we met deze excursie elkaar beter gaan leren kennen. Moet helemaal naar Nijverdal
Zaten veel leuken boiz tussen
hiahahoahiahia wat een gillerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tenzij nodig mij toevoegt op FB
solonaisequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kortom kan net zo goed niet opnemen want ze zijn er toch niet
Nog 45 minuten en dan is de mannenavond hier voorbij
Ja ga ik doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker doorgaan met je onnodige reacties op mij. Dat is pas erg volwassen.
Je doet het er gewoon om.
swsquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
xcachet nonstop aan de hossel volgend jaar
Jij gaat heel ver komen in het leven.quote:
quote:
Watquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MAAR HOE WAS DE DATE VAN NICK?
Chick in kwestie is een matige 3/10-4/10 zou raken met veel shotjes op
Oh ik dacht dat je er helemaal alleen wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw alleen met schoonpa gegeten en tv gekekenwel even gezellig ditdat
Zo prom ophalen bij haar werk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat
Ze is wat dikkig, maar gewoon leuk verder
heb je haar een kusje gegeven?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat
Ze is wat dikkig, maar gewoon leuk verder
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij gaat heel ver komen in het leven.
Er komen een keer mensen die wat vervelender terug gaan doen.
Nu is het via een forum, maar je kan ook een keer een knal voor je bek verwachten van een of ander asociaal stuk tuig.
Ok, gewoon doorgaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godver
Mijn posts linken aan mijn toekomst. Ik ben op Fok anders dan in het echt
Cynische opmerkingen maken doe je maar op school.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dank je voor je advies echt lief!
In het echt ben je ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godver
Voral altijd overal zo agressief op reageren johquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij gaat heel ver komen in het leven.
Er komen een keer mensen die wat vervelender terug gaan doen.
Nu is het via een forum, maar je kan ook een keer een knal voor je bek verwachten van een of ander asociaal stuk tuig.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Cynische opmerkingen maken doe je maar op school.
Agressief? Ik vertel alleen dat er genoeg tuig rondloopt dat heel anders reageert.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voral altijd overal zo agressief op reageren joh
wie nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godver
kut rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
Leraren die je in de laatste week nog even een poot proberen te draaien._!
Zo, heb jij wat geleerd van arachide? Knap hoorquote:
Agressief bedoel ik niet letterlijk. En als je niet tegen kritiek kan kan je net zo goed ophoepelen van het internetquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Agressief? Ik vertel alleen dat er genoeg tuig rondloopt dat heel anders reageert.
Tja, het blijven leraren he..quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
Leraren die je in de laatste week nog even een poot proberen te draaien._!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, heb jij wat geleerd van arachide? Knap hoor
En nog eerst gegoogled ook toen.
Kritiek is wat anders dan continue lopen emogiffen en provoceren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Agressief bedoel ik niet letterlijk. En als je niet tegen kritiek kan kan je net zo goed ophoepelen van het internet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Agressief? Ik vertel alleen dat er genoeg tuig rondloopt dat heel anders reageert.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godver
Ben er wel vaak genoeg alleen thuis, aangezien ik vaak al vroeg klaar ben met werken omdat ik dan 5:15 begin enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er helemaal alleen was
Neuh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anyway, gaat het wat worden?
Knuffel.quote:
Niks, als zij gewoon kapt met provoceren doe ik ook niks, snap je dat nou nog niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, wat de neuk probeer je te bewijzen?
En zeggen dat het je niks boeit is je mening gevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan continue lopen emogiffen en provoceren.
hahahaha, denken dat ik niet weet wat passief betekentquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, heb jij wat geleerd van arachide? Knap hoor
En nog eerst gegoogled ook toen.
Je mist een deel van het verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zeggen dat het je niks boeit is je mening geven
Maar je woont dus nu helemaal bij prom?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben er wel vaak genoeg alleen thuis, aangezien ik vaak al vroeg klaar ben met werken omdat ik dan 5:15 begin enzo
Maarja... woon er nu bijna 2 maanden eigenlijk en heb hier vrijwel alles dus vermaak me wel
Dat snap ik. Maar waarom laat je het in plaats daarvan neit gewoon gaan? Je maakt jezelf belachelijk zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks, als zij gewoon kapt met provoceren doe ik ook niks, snap je dat nou nog niet?
Oh, die gozer had beloofd ruimte in zijn lessen te maken om die posters af te maken, zegt hij vandaag in ene dat we naar presentaties van andere moeten luisteren. Dat terwijl de posters van de meeste mensen nog niet eens af zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Tja, het blijven leraren he..
What happened?
Waarom maak ik mezelf belachelijk dan? Jij gaat ook je bek opentrekken als ik jou nu continue ga lopen emogiffen en provoceren. Wedden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom laat je het in plaats daarvan neit gewoon gaan? Je maakt jezelf belachelijk zo
Nee nja, ik ga wel. Have fun.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Echt als het elke keer hier alleen maar gebaggerd wordt, zorg ik ervoor dat deze SC dicht gaat.
Nee je praat in een openbare SC, knuppelquote:
Dat doe ik niet. Als anderen er mee gaan bemoeien doen ze dat zelf..quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Maaruh, 1 ding snap ik niet. Kan xcachet zelf niet praten? Waarom moeten er altijd 2-3 mensen haar helpen?
Ga je gangquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom maak ik mezelf belachelijk dan? Jij gaat ook je bek opentrekken als ik jou nu continue ga lopen emogiffen en provoceren. Wedden?
sorry mama modjequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Echt als het elke keer hier alleen maar gebaggerd wordt, zorg ik ervoor dat deze SC dicht gaat.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
pinguin om dit topic gezellig te maken
[ afbeelding ]
Wat een kutleraarquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
Kloteleraar ook, altijd kutopmerkingen maken, hopelijk krijgt hij aids.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ga lekker kankeren op mijn leraar in plaats van op elkaar. Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
pic van zwertyVind haar neus nogal rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
pic van zwertyhe nu ik dit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had allemaal smurfjes van AH maar ik vraag me af waar ze zijn
pic van zwertyZe lijkt er wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Serieus, wat lopen jullie hier altijd te geilen op TC? Zo vermoord je dus topics hè.quote:
Is gezwellie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, wat lopen jullie hier altijd te geilen op TC? Zo vermoord je dus topics hè.
wie wordt waarvan beschuldigd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
Hoi, ik zit 'beschuldigd' te kijken op tv, best leuk.
Wow, interessant.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
Hoi, ik zit 'beschuldigd' te kijken op tv, best leuk.
Vrouw en man zijn gescheiden, hebben kind, vrouw is hertrouwd met X en die wordt gestalkt en poging tot moord enzo, en ze verdenkt d'r ex van, nu komt ze achter dat X heel veel schulden heeft en toen was het pauze.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie wordt waarvan beschuldigd?
Echt niet, binnen een uur smeek je weer om mijn aandacht.quote:
SBS6 much?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouw en man zijn gescheiden, hebben kind, vrouw is hertrouwd met X en die wordt gestalkt en poging tot moord enzo, en ze verdenkt d'r ex van, nu komt ze achter dat X heel veel schulden heeft en toen was het pauze.
Net 5quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet, binnen een uur smeek je weer om mijn aandacht.
[..]
SBS6 much?
is goed schatquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
Begint weer, doei
Nodig kom zo bij jou ly xx
hvjquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een nieuwe sig nodig, zeg iets cools
Iets meer sigwaardigs over mijquote:
bomen zijn relaxedquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sigs worden niet gemaakt, die gebeuren gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben gone, doe vanavond cam aan in de TCquote:
Nee met zichzelf aan het vrijenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is zijn tepels weer aan het wrijven?
Sta er niet ingeschreven maar slaap er wel elke dag, ga 1x per week meestal wel even thuis etenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je woont dus nu helemaal bij prom?
VA is een bimbamboterhamquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer sigwaardigs over mij
Die is wel oké, die ken ik nog welquote:
Ik vind 'm echt leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die is wel oké, die ken ik nog wel
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Just danceee, wannabe okeee just danceee
zoiets toch?
Wil niet weten hoe ze er uit ziet als ze jongens zoekt via omeglequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat was een goed gesprek.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe ze er uit ziet als ze jongens zoekt via omegle
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Rezania het volgende:
Vriend stuurt via WA 'Het is uit." Dus ik vragen tussen wie het uit is, antwoord die lul niet.!
Misschien bedoelde het het licht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Rezania het volgende:
Vriend stuurt via WA 'Het is uit." Dus ik vragen tussen wie het uit is, antwoord die lul niet.!
Mijn Logitechmuis gaat nu al een jaar mee op twee AA-batterijen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef zwerty het volgende:
De muisbatterijen van een mac gaan veel te snel leeg
Je hoeft je niet te excuserenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij zit niet meer op het vmbo, sorry.
nick gaf net toe op tc dat ie twink isquote:
Pics.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nick gaf net toe op tc dat ie twink is
hij praatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |