Check!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Een vraag die ze bijna altijd stellen is "waarom heb je voor deze aanpak gekozen?". Altijd afweren en vragen of ZIJ dat nader kunnen toelichten.
Goede inderdaad, maar hoe kan je hem afweren? Want als je vraagt of ze het nader toe kunnen lichten zullen ze waarschijnlijk met iets komen als je hebt gekozen voor bijv COSO ERM, waarom die?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Een vraag die ze bijna altijd stellen is "waarom heb je voor deze aanpak gekozen?". Altijd afweren en vragen of ZIJ dat nader kunnen toelichten.
Bij mij was het juist zo dat ze het goed vonden als ik zei dat ik iets niet wist en er geen lulverhaal van maakte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef ikwordra het volgende:
Ik had een goede presentatie, maar niet adequaat antwoord op de gestelde vragen. Toch geslaagd. Zolang je niet volledig dichtslaat en eventueel gewoon om de hete brei heenlult is het prima
Bedankt! Zo simpel kan het soms zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:48 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Op deze website staat alles wat je vraagt:
http://www.accountantworden.nl/
Voordeel van wo is natuurlijk dat het sneller en op hoger niveau wordt gedoceerd. Daarnaast heb je ook meer keus na het wo bachelor. Kies alleen voor hbo accountancy als je accountant wil worden.
Ik heb de deeltijdopleiding (BE) gedaan naast een fulltime baan, qua stof best te doen al vond ik 4 jaar wel erg lang. Moest veel dingen laten die ik nu weer op kan pakken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:13 schreef Wizzor het volgende:
[..]
Bedankt! Zo simpel kan het soms zijn
Wist zelf niet dat accountancy zo divers was als wordt beschreven op die site. Is jullie ervaring ook dat het echt zo is? Stom genoeg lijkt het me na erin verdiept te hebben ook best interessant. Puur hypothetisch: als ik een baan van 3/3,5 dagen heb zou ik het er als deeltijdstudie naast kunnen doen? Baanzekerheid in onderwijs is ook niet echt wat het ooit was, en als je al een hebt is het vrijwel nooit een hele baan.
Niet dat ik over één nacht ijs ga, maar tis altijd goed om in beweging te blijven
Hehe. Ach, aan een kant snap ik het wel. Die capaciteitentests vind ik zelf ook maar raar. Vooral die met die 4 figuren met streepjes, bolletjes, driehoekjes etc. Dat vind ik zo debiel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef ikwordra het volgende:
Het aanbod accepteren, inloggen, test starten en dan niks doen
Dat wordt dan vast wel opgemerkt als systeemfout of iets dergelijks, het beste is gewoon bij elke vraag het eerste antwoord te kiezen, score zo rond de 25% is wat plausibeler dan 0%.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef ikwordra het volgende:
Het aanbod accepteren, inloggen, test starten en dan niks doen
Ik heb het aanbod inmiddels ook gehad (heb de inloggegevens zelfs alquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat wordt dan vast wel opgemerkt als systeemfout of iets dergelijks, het beste is gewoon bij elke vraag het eerste antwoord te kiezen, score zo rond de 25% is wat plausibeler dan 0%.
Trouwens dom verzoek, gevalletje identiteitsfraude voordat je überhaupt aan het werk bent
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb het aanbod inmiddels ook gehad (heb de inloggegevens zelfs al).
Geen idee waar je het zou moeten meldenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
Is dit eigenlijk niet meldingswaardig, ook juist als accountant met integriteit?
Zou lekker zijn als kantoor, probeer je in deze economie gewoon nette mensen een baan te geven en dan gaan ze frauderen bij hun allereerste examens
Kan je met zijn inloggegevens niet vinden voor welk kantoor het is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen idee waar je het zou moeten melden
Is hun eigen verantwoordelijkheid lijkt me. Ze willen zelf een test online doen, dan weetnje wat de consequenties kunnen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kan je met zijn inloggegevens niet vinden voor welk kantoor het is?
Denk dat je met een mailtje naar gewoon een nationaal e-mailadres en het onderwerp "nieuwe werknemer poogt identiteitsfraude" wel de aandacht trekt
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is hun eigen verantwoordelijkheid lijkt me. Ze willen zelf een test online doen, dan weetnje wat de consequenties kunnen zijn
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef MJ23 het volgende:
Yeah, gisteren contract binnen gehad! Denk dat ik voor Nyenrode als uni kies.
Dat rekengedeelte is appeltje eitje. Zowel bij BDO als Deloitte had ik ver boven het gemiddelde. Maar die figuren is gwn gokken soms, aangezien er soms meerdere verbanden mogelijk zijn. Ik vind het nergens op slaan. Maar een ander je toets laten maken is ook weer zo triest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef Richardt. het volgende:
Ik heb inmiddels ook een berichtje van d99. Integer persoon wel
Als je die test al niet kunt halen, dan zegt het blijkbaar iets van het niveau. De test zijn pittig, maar voor de gemiddelde hbo'er toch goed te doen lijkt mij...
[..]
Gefeliciteerd!
Wellicht komen we elkaar tegen in september
Heb ook van beiden de test gedaan en alle onderdelen ruim boven gemiddeld. Die figuren dus ook. Op zich zit er wel logica in, ookal is dat soms wat lastig. Er is maar 1 verband, maar door de tijdsdruk kun je niet alles weg gaan strepen en zal je soms moeten gokken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef LUFC het volgende:
[..]
Dat rekengedeelte is appeltje eitje. Zowel bij BDO als Deloitte had ik ver boven het gemiddelde. Maar die figuren is gwn gokken soms, aangezien er soms meerdere verbanden mogelijk zijn. Ik vind het nergens op slaan. Maar een ander je toets laten maken is ook weer zo triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |