PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanquote:
Kloe..Sterkte maar weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanHopelijk binnen 3 weken
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligtquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanHopelijk binnen 3 weken
Hmm...dat is niet zulk goed nieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jaag hem nog even wat meer angst aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligt
Dat kan me niet veel schelen gelukkig. Liever dat dan dingen met naaldenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligt
Toen die lichten aangingen reageerde je zeker zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het mooiquote:
Deze opmerkingquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Toen die lichten aangingen reageerde je zeker zo
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nee, niet waar ik op hoopte. Het fijne is wel dat als de functies terug gaan komen, dat het oog het eerste is dat herstelt. Dus dan kan ik weer Fifa'enquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmm...dat is niet zulk goed nieuws
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
denk je een compleet tyfuspack te krijgen, zit de Crew badge erin
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, niet waar ik op hoopte. Het fijne is wel dat als de functies terug gaan komen, dat het oog het eerste is dat herstelt. Dus dan kan ik weer Fifa'en
Ik heb vandaag beide NAC-kits al gepulld gr grquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dus
harharhar larshumorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dus
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik pull wel ardje de gier van peppen in viervierdrie
Je vergeet te vertellen dat je ook aan je pen0r hebt gepulled vandaag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag beide NAC-kits al gepulld gr gr
Ik weet niet wat je loopt de praten hoor, maar er komt geen licht bij te pas. En leuk is het zeker niet. Ik had trouwens wel een infuus met een soort van vloeistof wat wordt ingespoten in je lichaam zodat ze beter je zenuwen ofzo kunnen zien. Ik vond het maar niksquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Toen die lichten aangingen reageerde je zeker zo
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dat is zo omdat ik dat nog niet heb gedaan. De Ajax away kit heb ik trouwens wel in een pakket gehad. Ook weer de Real Sociedad away kit die verkocht voor 4k.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat je ook aan je pen0r hebt gepulled vandaag.
Ouwe ploegmaatjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Jan Vertonghen volgt Frank op twitter
dat is radioactieve stof hequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt de praten hoor, maar er komt geen licht bij te pas. En leuk is het zeker niet. Ik had trouwens wel een infuus met een soort van vloeistof wat wordt ingespoten in je lichaam zodat ze beter je zenuwen ofzo kunnen zien. Ik vond het maar niks
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is radioactieve stof he![]()
![]()
misschien dat je de EA packbot beïnvloedt met je radioactiviteit
,
Zijn dat jouw vingers?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Veel verschil met vorig jaar trouwens
[ afbeelding ]
Wil jij die tussen je billetjesquote:
Misschien wel even, tevens deze baas gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, gebruik liever mijn eigen handen.
Nog clubben vanavond?
he wat leuk mijn post staat ook op die fotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Veel verschil met vorig jaar trouwens
[ afbeelding ]
Dat is boffen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
he wat leuk mijn post staat ook op die foto
Goed opgelet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
he wat leuk mijn post staat ook op die foto
Ja, de dokter vroeg idd of ik allergisch ben voor contrastvloeistofquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt de praten hoor, maar er komt geen licht bij te pas. En leuk is het zeker niet. Ik had trouwens wel een infuus met een soort van vloeistof wat wordt ingespoten in je lichaam zodat ze beter je zenuwen ofzo kunnen zien. Ik vond het maar niks
Hoooi Fuszy, heb je Despicable me 2 al gezien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
welke teringlijer heeft meghan markle uit de OP gehaald
tevens een goede avond allemaal!
Nopequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoooi Fuszy, heb je Despicable me 2 al gezien?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien wel even, tevens deze baas gekocht.
[ afbeelding ]
Inderdaad en als die dag er is, dan zet ik die film de hele dag op repeatquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog een paar dagen wachten op een goede download.
Fuszy, die zonnebril is binnen. Topdingetje hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
welke teringlijer heeft meghan markle uit de OP gehaald
tevens een goede avond allemaal!
Stuur mij een dm met de link danquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad en als die dag er is, dan zet ik die film de hele dag op repeat
Broederquote:
Die time for wood?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fuszy, die zonnebril is binnen. Topdingetje hoor
BRUNO FUCKING MARTINS RAAPFEEST INDIquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
Is er een nederlandse silver cb beter dan bassong? Zat te denken aan dingsdag ofzo, het is voor de cb plek naast donk
Heb een pic waar ik 'm draag, ik DM je wel ff...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die time for wood?
Maak eens een picca. (van de bril he, niet van je zusje)
Neen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
Is er een nederlandse silver cb beter dan bassong? Zat te denken aan dingsdag ofzo, het is voor de cb plek naast donk
Als jij Lurling niet bent he, dan ben ik zo teleurgesteld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb een pic waar ik 'm draag, ik DM je wel ff...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij Lurling niet bent he, dan ben ik zo teleurgesteld.
Raapfeest noemenquote:
Gewoon hier plaatsen jongequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb een pic waar ik 'm draag, ik DM je wel ff...
Beter niet, maar hij is wel erg goed. Scoorde ook veel hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
Toch niet van zijn dochter/zoon?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
EY POTS WA DOE JE JONGUH
om zulk soort pics had ik niet gevraagd
Yolo toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik plaats 'm hier wel gewoon. Even uploaden.
popcorn.gifquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb hem al in mijn handquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Probeer eerst dingsdag welquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter niet, maar hij is wel erg goed. Scoorde ook veel hier
*Glass shattering*quote:
Zo werkt het natuurlijk nietquote:
Al die quotesquote:
Aino, nieuwe foon is besteld, maar mijn huidige (BB ookquote:
Nee, geintje natuurlijk. Vette bril!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aino, nieuwe foon is besteld, maar mijn huidige (BB ook) is er mee opgehouden, dus dit is mijn hele oude.
Ben ook blij met die bril
Nee staat in de quotes natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt 'm vast opgeslagen ja
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, geintje natuurlijk. Vette bril!
Ik heb hem niet voor niets direct verwijderdquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hij doet mag gewoon?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niets direct verwijderd
TR gemacht dus.
Hahaha ohh niet gezien. Heb hem weer weggehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niets direct verwijderd
TR gemacht dus.
Je hebt me maandenlang genegeerd, en nu zie je me ineens staan? Lindgren, van binnen maakt mijn hart een sprongetjequote:
Geen grap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gaan we nu serieus een keer een meeting doen of is dat nu een grap?
Subtiel de punt weggelaten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je denkt dat je een slecht pack hebt, maar dan ineens staat daar een Columbus Crew badge bij de duplicates. Mocht ik goede non-shiny spelers in een pack hebben dan staan die ook vaak bij de duplicates. Een nieuwe manier van pack openen: het pack openen, dan snel op skip klikken en dan niet kijken. Vervolgens bekijk ik van een afstand het pack en ik probeer dan te raden wie ik heb
En als het nou knappe Indo's warenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lars, Google Images vindt je een Indo
Nu zit je me te trollenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was ik vergeten. Ik meen het wel echt.
Ff checken op NPO.nlquote:
Ben naar meets gegaan waar gewoon 100% aanwezig was hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als er een FUT meet komt, komt er zoals bij elke internetmeet max 10 procent opdagen
Ik ging toen ook in mijn eentje helemaal naar Eindhoven, daar waren niet heel veel mensen (in totaal 20 ofzo) maar als het nu niet te ver weg is kom ik gewoon langs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als er een FUT meet komt, komt er zoals bij elke internetmeet max 10 procent opdagen
Dan hoop ik wel dat Djeetje er is, dan kan ik hem persoonlijk om een handtekening vragen en een plukje van zijn haarquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat je het tegenwoordig wel uit je hoofd laat met die Eindhovenaren uit dit topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging toen ook in mijn eentje helemaal naar Eindhoven, daar waren niet heel veel mensen (in totaal 20 ofzo) maar als het nu niet te ver weg is kom ik gewoon langs.
Wat is deze nou weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het tegenwoordig wel uit je hoofd laat met die Eindhovenaren uit dit topic
Ik vind jullie uiteraard tof, maar ik kan begrijpen dat DS2 dat niet zou vindenquote:
Ik en DS hebben vrede gesloten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind jullie uiteraard tof, maar ik kan begrijpen dat DS2 dat niet zou vinden
Voor hoe lang is de vraagquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik en DS hebben vrede gesloten hoor
Voor altijdquote:
Minder Rebecca Black luisteren dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb telkens het gevoel dat het vrijdag is.
Was dat het maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb telkens het gevoel dat het vrijdag is.
Die komt dan ook niet uit Eindhovenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik denk dat Kamikazie niet zo het probleem is, geef hem een bucket van de KFC en die is de hele middag stil.
Die thadkasteel lijkt me wel een vervelende mannetje
Gewoon een foto van de Chelsea selectie meenemenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik denk dat Kamikazie niet zo het probleem is, geef hem een bucket van de KFC en die is de hele middag stil.
Ik weet serieus niet of ik het op die hondenstepgast heb...maar die vertoont zich hier niet meer ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ja en wat mot ik daarmee doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon een foto van de Chelsea selectie meenemen.
Voor TT een foto van Strootman
Ja geen idee waar die fan van mollen isquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of ik het op die hondenstepgast heb...maar die vertoont zich hier niet meer ofzo
Als ik wist dat er zo'n fijn poppetje achter dit account zat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt me maandenlang genegeerd, en nu zie je me ineens staan? Lindgren, van binnen maakt mijn hart een sprongetje
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Verhuizen toch. Of in elkaar gemept door hondenfokkers. Of het was Rijst.
Maar ik wilde eigenlijk gewoon weten wat je van mijn kekke brilletje vondquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik wist dat er zo'n fijn poppetje achter dit account zat.![]()
Ik zag altijd zo'n kale Lulring voor me.
Het was Rijst, die tijdens het verhuizen in elkaar werd gestampt door een hondenfokker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Verhuizen toch. Of in elkaar gemept door hondenfokkers. Of het was Rijst.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of ik het op die hondenstepgast heb...maar die vertoont zich hier niet meer ofzo
Hij stuurde me een paar weken geleden een dm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en wat mot ik daarmee doen dan?
[..]
Ja geen idee waar die fan van mollen is
....en sindsdien heeft niemand meer wat van hem vernomen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Hij stuurde me een paar weken geleden een dm.
Ik heb wel eens gevraagd hoe de zaken liepen vandaar dat hij me dit misschien stuurde.
Hij vertelde dat hij een grote afnemer had, deze man was eigenaar van een centrum die afgedankte pitbulls redde.
Alleen vertrouwde hij het niet het want hij contant betalen, ook ging het zaken doen niet zo soepel en schroomde de koper niet om te schelden.
Hij is toch in zee met hem gegaan een paar dagen na de dm.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Hij stuurde me een paar weken geleden een dm.
Ik heb wel eens gevraagd hoe de zaken liepen vandaar dat hij me dit misschien stuurde.
Hij vertelde dat hij een grote afnemer had, deze man was eigenaar van een centrum die afgedankte pitbulls redde.
Alleen vertrouwde hij het niet het want hij contant betalen, ook ging het zaken doen niet zo soepel en schroomde de koper niet om te schelden.
Hij is toch in zee met hem gegaan een paar dagen na de dm.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen ruk van
Het gaat opgelost worden als mannen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hallo gaat er nu opeens een meet komen terwijl we maanden geleden elkaar nog de keet uitvochten
Mijn packs zijn alleen niet meer zo goed als vanmiddag. Ik had nog wel een Columbus Crew badge maar ik heb al een tijdje geen fatsoenlijke speler meer gehad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
HH achter de rug, maar die contractprijsjes blijven lekker
Oemtietie forfijfwan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn packs zijn alleen niet meer zo goed als vanmiddag. Ik had nog wel een Columbus Crew badge maar ik heb al een tijdje geen fatsoenlijke speler meer gehad.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dus ik dacht ik screencap hem even voor de foks
Viergever forwantoewantoequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn packs zijn alleen niet meer zo goed als vanmiddag. Ik had nog wel een Columbus Crew badge maar ik heb al een tijdje geen fatsoenlijke speler meer gehad.
wat is die nu (nog) waard?quote:
Ik krijg vandaag bizar veel bronze rares in silver packs. 1 was wel goed: Falk Jensen. Als ik zie hoeveel packs ik open verwacht ik eigenlijk wel eens een echt goede speler.quote:
4 euro voor 1 miljoen. Take it or leave it.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Coins te koop!!!!11!!!1!
1 voor ¤1!!!!!111!!!1
100.000 voor ¤10!!!!!!!11!!
Koopje mensen!!1!!!1!!!
Jullie zijn toch niet gek?!?!?!??!1
The Purge.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
De films die nu in de bios zijn of binnenkort komen die ik nog moet zien
Only god forgives
Despicable me 2
Hangover 3
Man of steel
World War Z
After Earth
Star Trek into Darkness
Monsters University![]()
![]()
duur allemaal. Kan beter zo'n abonnement kopen
I'll leave it. Boi it njow!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4 euro voor 1 miljoen. Take it or leave it.
Ik wil wel 4,5 miljoen kopen van jequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Coins te koop!!!!11!!!1!
1 voor ¤1!!!!!111!!!1
100.000 voor ¤10!!!!!!!11!!
Koopje mensen!!1!!!1!!!
Jullie zijn toch niet gek?!?!?!??!1
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis Gerrit zijn zangkunsten.
Titititiitititit.
Ja hoor, waar moet ik heen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dan 4,5 miljoen. Kom je morgen langs?
Yellowclaw ken ik welquote:
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou EA reageren als ik dit tweet: yes hello ea why do I get bronze rares in silver packs all the time? annoying as hell. gr gr
Naar links en dan rechts af na 300 meter. Op de rotonde 4/3 kwart naar links en dan omhoog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hoor, waar moet ik heen?
Krijg ik ook korting omdat ik dan jarig ben?
Oke tot zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Naar links en dan rechts af na 300 meter. Op de rotonde 4/3 kwart naar links en dan omhoog.
Korting doe ik niet aan. Heb het al lastig genoeg in deze tijden van crisis.
Ik verveelde me en ik maak wel eens muziek, ik probeerde ook eens trap te makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Yellowclaw ken ik wel
Ik denk dat iedereen die wel kent
Natuurlijk. Ik ben er geen fan van.quote:
Ik ben nu niet thuis, kom morgen maar langs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis, kom morgen maar langs.Morgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Eerst zei je nog van wel liegenaar!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben er geen fan van.
kut mijn oren pauperkindquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verveelde me en ik maak wel eens muziek, ik probeerde ook eens trap te maken
Klinkt alleen nog voor geen meter
http://www11.zippyshare.com/v/87355573/file.html
Nee. Ik heb niks met alle muziek in de sectie Yellow Claw.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst zei je nog van wel liegenaar!
Alvast gefeliciteerd voor het geval ik het morgen vergeet. Doe ook de groeten aan je zus.quote:
Oorkonkoquote:
Djeetje ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wel baas van PotS dat hij zijn foto postte trouwens, eindelijk een beeld bij de user. Zo heb ik Lindgren, TBakkert enzo ook wel eens gezien
Volgens mij heb ik die niet gezienquote:
Goed voorbeeld doet volgen, zeggen ze toch wel eens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wel baas van PotS dat hij zijn foto postte trouwens, eindelijk een beeld bij de user. Zo heb ik Lindgren, TBakkert enzo ook wel eens gezien
Tof man!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verveelde me en ik maak wel eens muziek, ik probeerde ook eens trap te maken
Klinkt alleen nog voor geen meter
http://www11.zippyshare.com/v/87355573/file.html
Zal ik doen. Daarna zeg ik gr. gr. Pascal08quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd voor het geval ik het morgen vergeet. Doe ook de groeten aan je zus.Geef haar maar een dikke lebber.
Ik heb dan ook gewoon een FoBo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
vandermar en GJE ook. Stoereboii ook. Sommige mensen hebben mij ook gezien vorig jaar, maar dat beeld is eindelijk uit het geheugen uitquote:
Als je haar een kaart gaat geven, wil je mijn username er dan ook bij zetten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal ik doen. Daarna zeg ik gr. gr. Pascal08
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je haar een kaart gaat geven, wil je mijn username er dan ook bij zetten?
quote:
En dan komt "THE AWKWARD MOMENT".quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal ik doen. Daarna zeg ik gr. gr. Pascal08
Quotesquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was veel te laat....hoe kun jij die nou nog zien?
Normaal maak ik meer deze muziek, maar ik maak eigenlijk van alles wat uit vervelingquote:
ik wacht op nederlandstalig werkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Normaal maak ik meer deze muziek, maar ik maak eigenlijk van alles wat uit verveling
http://www22.zippyshare.com/v/95904583/file.html
Ga ik speciaal voor jou makenquote:
Doe dan iets met de naam Frank van Mosselveld of Ard van Peppen voor de drop.quote:
Ik moest hardop lachen, anders nog iets?quote:
quotenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, anders nog iets?
De Mossel wellicht, Ard niet hij is een teringleijerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe dan iets met de naam Frank van Mosselveld of Ard van Peppen voor de drop.
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, anders nog iets?
Wat is daar mis mee en als er iets mis mee is, wil ik de quote best verwijderen...quote:
Dan blijft de foto van pots eeuwig op het forum staan, terwijl pazzl hem al heeft weggehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee en als er iets mis mee is, wil ik de quote best verwijderen...
Ik zie hem niet hoor...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan blijft de foto van pots eeuwig op het forum staan, terwijl pazzl hem al heeft weggehaald.
De maker moet even de puush verwijderenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan blijft de foto van pots eeuwig op het forum staan, terwijl pazzl hem al heeft weggehaald.
Thanks daarvoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toen je ging codden met vdmquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
Hugh waar is het fout gegaan tussen ons
Al sinds vrijdag.quote:
morgen maar hele dag muziek zitten makenquote:
Oh, en je gaat wel over?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef quer het volgende:
[..]
morgen maar hele dag muziek zitten makendus morgen falen maar dat maakt toch niet uit sta er toch een 7-7.5 voor en heb het volgend jaar niet eens
quote:
Plebs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef TBakkert het volgende:
Mijn broertje heeft nu zo'n stuk in zijn haar aan de zijkant waar het weg is. Zoals een heleboel Turken hebben. En Ronaldo, Benzema af en toe. Erg leuk hoor...
Jij was toch ook laatst naar de kapper ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef TBakkert het volgende:
Mijn broertje heeft nu zo'n stuk in zijn haar aan de zijkant waar het weg is. Zoals een heleboel Turken hebben. En Ronaldo, Benzema af en toe. Erg leuk hoor...
Wel meer mensen hier denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij was toch ook laatst naar de kapper ?
Ja, gister, maar ik hou het gewoon beschaafd. Bijknippen en netjes maken. Geen heel gedoe...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij was toch ook laatst naar de kapper ?
Waarom verbaast me dit niet van jou?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Zhano het volgende:
Even PotS veiliggesteld voor mn volgende aftoefsessie
Dat dus. Ik ga hem vanavond tijdens het eten de hele tijd aanstaren. Dat zal hem leren.quote:
Hangt ervan af we hadden een half jaar geen natuurkunde leraar en daardoor weinig toetsen en ze heeft het proefwerk helemaal verneukt door maar 1 gegeven te geven terwijl je er altijd (naar mijn weten) 2 nodig hebt wilt je een formule utiliseren.. Maarrr aangezien niemand dat pw kon maken lijkt me heel raar als iedereen een 1 krijgt..quote:
Jouw woordje?quote:
Hij was vanmiddag nog 1k maar nu is hij ineens weer ineens duurderquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ikeme in een pack en ik zie dat hij gefixed wordt op de xbox
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet sinds vandaag hoe PotS en Fuszy eruit zien
Mijn leven is compleet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niet van jou?
Jaquote:
irl zeg ik het tevaak.. maar hier in deze sc heb ik het maar 2x gezegd (zag ik net sherlock)quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toen je ging codden met vdm![]()
Het heeft mijn hart gebroken
Had je een leuke intieme relatie met hem ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Sorry
Tussen VDM en mij is het over, dat is ook de reden dat hij hier niet meer komt..
We konden niet meer door 1 deur ()
Hij verkocht direct voor 2000 coins want hij was in een slechte formatie 5-3-2.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag nog 1k maar nu is hij ineens weer ineens duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |