PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanquote:
Kloe..Sterkte maar weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanHopelijk binnen 3 weken
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligtquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen oorzaak gevonden voor de klachten, dus moet door naar de MRI scanHopelijk binnen 3 weken
Hmm...dat is niet zulk goed nieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jaag hem nog even wat meer angst aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligt
Dat kan me niet veel schelen gelukkig. Liever dat dan dingen met naaldenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik toen ook een MRI en een CT scan gehad vanwege dat ik last had van een trilling achter mijn ogen van de zenuwen. Dat waar je in die buis moet gaan liggen vond ik echt verschrikkelijk. Die buis is zo ontzettend smal dat je het benauwd er van krijgt als je er in ligt
Toen die lichten aangingen reageerde je zeker zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het mooiquote:
Deze opmerkingquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Toen die lichten aangingen reageerde je zeker zo
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nee, niet waar ik op hoopte. Het fijne is wel dat als de functies terug gaan komen, dat het oog het eerste is dat herstelt. Dus dan kan ik weer Fifa'enquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmm...dat is niet zulk goed nieuws
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
denk je een compleet tyfuspack te krijgen, zit de Crew badge erin
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, niet waar ik op hoopte. Het fijne is wel dat als de functies terug gaan komen, dat het oog het eerste is dat herstelt. Dus dan kan ik weer Fifa'en
Ik heb vandaag beide NAC-kits al gepulld gr grquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dus
harharhar larshumorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht ik een compleet tyfuspack te krijgen, zit er een ajax away kit in. Nog een groter tyfuspack dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |