Wat mij betreft mag iedereen televisie maken het maakt mij niet uit waar het over gaat maar betrek mij er alstublieft niet bij.quote:Heel Holland Bakt
Kaaskrakeling, macarons en Hollandse koekjes
Uitgezonden : wo 26 jun 2013, 20:30
Omroep : MAX
Aantal x bekeken : 10.420![]()
![]()
Genre : Amusement
Deze uitzending staat in het teken van koekjes! De kandidaten maken een kaaskrakeling, diverse typisch Hollandse Koekjes en macarons.
Dat is tenminste een duidelijke titel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef Rodawa het volgende:
"Sterren springen", daarentegen, is wel een knaller.
Bij betrekken. OP aangepast.quote:
Maar jij valt dan ook meer de categorie omroep MAX dan menig ander FOK!ker natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed zo. Nu heb ik zin in zelfgebakken koekjes
Er zijn lammetjes geboren in Dierenpark 't Hertje nabij een familiecamping in de omgeving van Ommen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Piye het volgende:
Aha, dus dit was de druppel? Want ik erger me er persoonlijk meer aan, wanneer mij rouw of vreugde wordt aangepraat over dingen waar ik persoonlijk geen fuck om geef. Toch weten ze me vaak genoeg te vertellen dat heel Nederland, mezelf incluis, aangegrepen wordt door dit verdrietige danwel prachtige nieuws.
Dat klopt. Ik doe 's ochtends ook altijd mee met de ochtendgymnastiek van omroep MAX. Ik ga me binnenkort ook opgeven om mee te doen in de uitzendingquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef wenfer2 het volgende:
Maar jij valt dan ook meer de categorie omroep MAX dan menig ander FOK!ker natuurlijk.
Jonguh max geheugentrainerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik doe 's ochtends ook altijd mee met de ochtendgymnastiek van omroep MAX. Ik ga me binnenkort ook opgeven om mee te doen in de uitzending
Een lastig koekje hoor. Onderschat de macaron niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zag het gisteren ja, waren ze macarons aan het bakken. Zelden zulke slaapverwekkende televisie gezien.
Heel Nederland, niet Brabant. We ondervragen toch ook geen Belgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
Flikker op man niemand heeft mij wat gevraagd
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heel Nederland, niet Brabant. We ondervragen toch ook geen Belgen?
"De Nedderlunds got talent" is niet zo pakkend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
Het is sowieso irritant als Nederland wordt aangesproken als Holland.
Nederland != Holland
Wie? Ik ken geen namen maar als die ietwat bolle en Narcis afvallen dan blijft er maar een over toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb echt een hevige crush op een van de baksters
Alsof provincialen kunnen bakken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
Het is sowieso irritant als Nederland wordt aangesproken als Holland.
Nederland != Holland
Emma. Net ff opgezocht. Wat een popjequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wie? Ik ken geen namen maar als die ietwat bolle en Narcis afvallen dan blijft er maar een over toch?
Welke? Die op 23:59, 24:09 of 24:25?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Emma. Net ff opgezocht. Wat een popje
Hier een screenshot uit de trailer:quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Welke? Die op 23:59, 24:09 of 24:25?
Deze TSquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen televisie maken het maakt mij niet uit waar het over gaat maar betrek mij er alstublieft niet bij.De titel 'Heel Holland Bakt' is echt lame.
Serieus.
![]()
![]()
Link: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1352823
Bonusklacht: 50 + partij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |