Weet ik, maar is niet verplicht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef xcachet het volgende:
TT mag wel uit meer dan twee verschillende letters bestaan hoor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Waarom ga je je in godsnaam een maand niet scheren spatieloos
Kijken hoeveel gezichtshaar ik dan hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Hij moet toch iets doen om chicks achter zich aan te krijgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
450quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijken hoeveel gezichtsharen ik dan heb
450 mmquote:
Ik weet dat ik emo.gif waardig ben! Maar doe gewoon niet ja, straks raak ik nog in dexpressie!quote:
posts zonder quote en met alleen een emo.gif mogen ze van mij gaan verwijderen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik emo.gif waardig ben! Maar doe gewoon niet ja, straks raak ik nog in dexpressie!
Fouten maakt iedereen. Emogif was niet voor jou schatje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik emo.gif waardig ben! Maar doe gewoon niet ja, straks raak ik nog in dexpressie!
Oh okay, voor wat danquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fouten maakt iedereen. Emogif was niet voor jou schatje.
Succes!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga reserve TT's verzinnen voor mijn volgende lapo, dit mag niet nog eens gebeuren.
Strak plan. Maar wel leuke bedenken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga reserve TT's verzinnen voor mijn volgende lapo, dit mag niet nog eens gebeuren.
Die van afgelopen nacht was leuk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Strak plan. Maar wel leuke bedenken.
xcachet adoratie topic?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Strak plan. Maar wel leuke bedenken.
Dat mag altijd! Zet maar bovenaan je lijstjequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
xcachet adoratie topic?
Is dat een goede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nutteloze gifjes
Spatieboos
Hesk-tekquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Thanks, verzin eens een random woord!
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens, dus ik luister niet naar je advies van wat goed of slecht is!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat mag altijd! Zet maar bovenaan je lijstje
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
Maar die kan goed spuiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nutteloze gifjes
Arm kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nutteloze gifjes![]()
[..]
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens, dus ik luister niet naar je advies van wat goed of slecht is!
kappenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze zijn toch prachtig? Ik vind die rode broek van die man echt mooi.
Nachtbrakersquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Hoe komen mensen eigenlijk aan 200 posts per dag, gemiddeld. Dafuq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 16:09:47 ]
Nou ik zat laatste tijd ook telkens in de top 10, dan zou het best kunnen. Het is dat ik meer dan een jaar afwezig ben geweest! Heb nu maar 8 gemiddeld per dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Hoe komen mensen eigenlijk aan 200 posts per dag, gemiddeld. Dafuq.
Zit hier 2 jaar, gemiddeld 25 per dag of zo, alleen maar door de sc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik zat laatste tijd ook telkens in de top 10, dan zou het best kunnen. Het is dat ik meer dan een jaar afwezig ben geweest! Heb nu maar 8 gemiddeld per dag
Ik heb iets van 40 gemiddeld ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit hier 2 jaar, gemiddeld 25 per dag of zo, alleen maar door de sc.
liev zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe ben jij moderator geworden dan
Neh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik ook ooit moderator kunnen worden?
wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe ben jij moderator geworden dan
Nou, ik dacht altijd dat moderators al wat langer op FOK! zaten, en ik vraag me af hoe jij dat bent geworden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken?
solli gestuurd naar FOK!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik dacht altijd dat moderators al wat langer op FOK! zaten, en ik vraag me af hoe jij dat bent geworden.
gaat er niet om hoe lang. Gaat er om of de betreffende user binnen het profiel van dat subforum past.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik dacht altijd dat moderators al wat langer op FOK! zaten, en ik vraag me af hoe jij dat bent geworden.
waarom?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan krijg ik een blauwe naam en verantwoordelijkheid.
Dit soort opmerkingen kan je dus beter niet maken hé.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen! Toto denk ik niet!
Oude account.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hij telt niet meequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen! Toto denk ik niet!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan je dus beter niet maken hé.
o rly?quote:
duuhquote:
Honden tongen zijn viezerquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij liggen ergens in de la.
neequote:
hoi rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij liggen ergens in de la.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of op het plafond. Kun je er elke avond naar kijken voordat je in slaap valt![]()
![]()
quote:
Dat is een gifje van de tweede film.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Zo lief he, die kindjes in eerste potter film
Daarom neem ik ook nooit boeken mee naar huis, ik laat ze gewoon op school liggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef chapel24 het volgende:
Wat is dat boeken inleveren toch een drama altijd.. 32 boeken op de fiets meesjouwen
Ik had ze dus allemaal thuis liggen door de CE periode..quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook nooit boeken mee naar huis, ik laat ze gewoon op school liggen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook nooit boeken mee naar huis, ik laat ze gewoon op school liggen.
IK QUOTE JOU OOK NIET.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een gifje van de tweede film.
wejo fittiequote:
Ik nam alleen de boeken mee die ik nodig had, nul dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik had ze dus allemaal thuis liggen door de CE periode..
PECH, WANT IK REAGEER WEL OP JOU!quote:
haha lekker bezig :pquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb tijdens de CE periode 0 keer mn boeken voor me neus
JA EN, IK NU OOK OP JOUquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik nam alleen de boeken mee die ik nodig had, nul dus.
[..]
PECH, WANT IK REAGEER WEL OP JOU!
jajaquote:
Heb je wel de goede url, probeer eens zomaar een plaatje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:05 schreef chapel24 het volgende:
Waarom kan ik geen plaatjes posten.. ik kopieer de URL van de afbeelding, plak het bij "Voeg een afbeelding toe" knopje en er komt alleen maar de URL
Probeerde het net, en er kwam alleen een lap tekst. Rechtermuisknop en dan afbeeldings URL kopieren en die plak ik bij het knopje voor afbeelding...quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wel de goede url, probeer eens zomaar een plaatje.
quote:
Probeer nog eens, dan zie ik wat je fout doet via quote ofso.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:07 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Probeerde het net, en er kwam alleen een lap tekst. Rechtermuisknop en dan afbeeldings URL kopieren en die plak ik bij het knopje voor afbeelding...
ik en computers..
ff kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:13 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil ik een keer heen!!
(Spatieloos ?)
http://t1.gstatic.com/ima(...)xhNqn_GMoUjEkH2UIyBBquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:13 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
(Spatieloos ?)
wat is deze :squote:Op donderdag 27 juni 2013 02:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee gewoon nee, sowieso is z(met een w hierzo)erty er niet.
Oh en ik vind z(stomme sherlockw)erty nu de knapste van FOK!
Niet tegen haar zeggen!
mijn bron heeft mij al ingelichtquote:
Niet, http://www.visitnorway.co(...)Us_2185_72_large.jpg diequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://t1.gstatic.com/ima(...)xhNqn_GMoUjEkH2UIyBB
dit is de goede url
Wil ik ook heen, kom we gaan samenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:13 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
(Spatieloos het is gelukt, idd verkeerde url)
Sherlocken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
wat is deze :s
[..]
mijn bron heeft mij al ingelicht
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dat gevonden, ik heb hem geantisherlockt!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
[..]
TrollTunga in Noorwegen, het is een enkele reis van 4/5 wandelurenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil ik ook heen, kom we gaan samen
We gaan wel op de fiets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef chapel24 het volgende:
[..]
TrollTunga in Noorwegen, het is een enkele reis van 4/5 wandeluren
ja zoeken wie over je roddeltquote:
VA told mequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gevonden, ik heb hem geantisherlockt!
wotquote:
Stomme VA, hij zei al dat hij het had gedaan, maar ik dacht dat hij een grapje maaktequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja zoeken wie over je roddelt
[..]
VA told me
hossel gespotquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is jammer! Wil je bijles van mij ?
Welke methode?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hoofdstuk 7 dus differentiëren, afgeleide functies en hellingsgrafieken
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is geen hossel, ik wil gewoon helpen!
quote:
nahh thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is jammer! Wil je bijles van mij ?
Is dat niet gewoon een y=ax+b?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar hellingsgrafieken zijn niet moeilijk toch?
wat is een hellingsgrafiek danquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee
Dat is toch met lineaire grafieken?
Toppie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb maar 2 onvoldoendes gehaald dit jaar voor wiskunde
Hellingsgrafiek is een grafiek van de helling van een grafiek, dat is anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat is een hellingsgrafiek dan
Maar ja, dat is lineair.
Een grafiek met een hellingquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ja, dat is lineair.
Een hellingsgrafiek is de grafiek van de helling van een andere grafiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ja, dat is lineair.
Jammer dat de proeftoetsen bij jullie niet gelijk zijn aan de echte toets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hoofdstuk 7 dus differentiëren, afgeleide functies en hellingsgrafieken
tuurlijk wel want ik drink niet.quote:
Oh de afgeleide? Zo noemde wij dat volgens mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hellingsgrafiek is de grafiek van de helling van een andere grafiek.
Nee, de afgeleide is een functie, een grafiek van de afgeleide is een hellingsgrafiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh de afgeleide? Zo noemde wij dat volgens mij.
Vanmiddag bewees je andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tuurlijk wel want ik drink niet.
inb4 emogifs van bepaalde personen
Ja nou en, wij noemden die grafiek gewoon de afgeleidequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de afgeleide is een functie, een grafiek van de afgeleide is een hellingsgrafiek.
Dan deed je dus wat fout.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nou en, wij noemden die grafiek gewoon de afgeleide
Dat heet ouwehoeren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent.
Ik ben weer weg
LOLquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Rezania het volgende:
BINAS binnengekregen. Belangrijke Informatie Naar Alle Studenten.[ afbeelding ]
Dat is wel raar, ik heb nog nooit een muggenbult op mijn kont gehad! Ik wil ook een excuus om aan mijn kont te krabben!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Altijd raar he.. als je gewoon hele dag je kleren aan hebt en INEENS een muggenbult op je kont!
ja voor jou wel maar ik vind het moeilijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Rezania het volgende:
Differentiëren is trouwens makkelijk bij A, gr gr.
Waarom wil je geen bijles dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja voor jou wel maar ik vind het moeilijk
Gelukkig voor jou is het geen groot onderdeel van je examen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja voor jou wel maar ik vind het moeilijk
algebra is toch gewoon de helft van wisA examen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het geen groot onderdeel van je examen.
Nee, bij lange na niet, en differentiëren al helemaal niet. Op mijn examen zat maar één vraag waar je differentiëren toe moest passen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
algebra is toch gewoon de helft van wisA examen?
Er is nog hoop voor je, ik stond een 5 voor SE en haalde 7.8 op mijn CEquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
algebra is toch gewoon de helft van wisA examen?
ik ga ook examentrainingen volgen, dus moet lukkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor je, ik stond een 5 voor SE en haalde 7.8 op mijn CE
we moesten voor spaans het havo examen van 2013 maken :s :squote:
6.3quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
we moesten voor spaans het havo examen van 2013 maken :s :s
was moeilijk
Heb ik ook gedaan in Leiden, werkte erg verhelderend!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ga ook examentrainingen volgen, dus moet lukken
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef DrNick het volgende:
Differentieren is lastig als er breuken enzo instaan.
Mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan in Leiden, werkte erg verhelderend!
Gewoon..quote:
Als er één wetenschap logisch is, is het wiskunde wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:45 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gewoon..
Wat had ik een hekel aan het woordje gewoon bij wiskunde. Telkens weer, dat is gewoon zo, dat moet je gewoon zo doen. NIKS GEWOON!!! Wiskunde is ongewoon, onlogisch en abstract.
Gelukkig ga ik nu Rechten doen
Wanneer je het eenmaal doorhebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als er één wetenschap logisch is, is het wiskunde wel.
Nee, de hele wiskunde is gebaseerd op logica. Of het logisch is of niet hangt niet af van jouw wiskunde inzicht, het is gewoon een feit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Wanneer je het eenmaal doorhebt
Daar ging het vaak mis
Oke ik had het anders moeten formuleren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de hele wiskunde is gebaseerd op logica. Of het logisch is of niet hangt niet af van jouw wiskunde inzicht, het is gewoon een feit.
Ik vind het feit dat negatief keer negatief, positief is toch wel heel onlogischquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de hele wiskunde is gebaseerd op logica. Of het logisch is of niet hangt niet af van jouw wiskunde inzicht, het is gewoon een feit.
Nu je het zegt, waarom is dat eigenlijk ja!?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat negatief keer negatief, positief is toch wel heel onlogisch
als jij twee randdebielen seks met elkaar laat hebben dan is de kans op een positief kind toch wel erg klein ja. als je één randdebiel seks laat hebben met een normaal persoon, kan het kind nog wel eens positief uitvallen. kortom, er is altijd nog een hele kleine hoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat negatief keer negatief, positief is toch wel heel onlogisch
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarom is dat eigenlijk ja!?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij twee randdebielen seks met elkaar laat hebben dan is de kans op een positief kind toch wel erg klein ja. als je één randdebiel seks laat hebben met een normaal persoon, kan het kind nog wel eens positief uitvallen. kortom, er is altijd nog een hele kleine hoop.
http://www.wisfaq.nl/showfaq3.asp?Id=5677quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarom is dat eigenlijk ja!?
Bad assquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Pizza eten op de kosten van de baas
Ja alleen klopt dat niet met de wiskunde, dus helaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij twee randdebielen seks met elkaar laat hebben dan is de kans op een positief kind toch wel erg klein ja. als je één randdebiel seks laat hebben met een normaal persoon, kan het kind nog wel eens positief uitvallen. kortom, er is altijd nog een hele kleine hoop.
Oh nu snap ik het wel ongeveer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.wisfaq.nl/showfaq3.asp?Id=5677
gelukkig heb ik geen wiskundequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja alleen klopt dat niet met de wiskunde, dus helaas.
die heb ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Rezania het volgende:
BINAS binnengekregen. Belangrijke Informatie Naar Alle Studenten.[ afbeelding ]
omg jaquote:
Moet ik wel halen en daar heb ik geen zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |