Moet je wel opschieten, tel is nog 6%quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken hoe ik jou voor de 5e keer kan laten lachen
Want anders hou ik sms'jes over en VA vindt het niet erg om gestalkt te worden. Dus zo benut ik mijn sms'jes nog.quote:
Welke ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vond je van die paringsdans van vanmiddag?
Onbeperkt sms-en JWZquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want anders hou ik sms'jes over en VA vindt het niet erg om gestalkt te worden. Dus zo benut ik mijn sms'jes nog.
Paringsdans tussen Etsu & Rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schat, ik heb een drukke dag gehad en 100 plaatjes gezien, geen idee waar je 't over hebt.
Gaat dat automatisch ja?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar gvd, jij hebt ook iPhone dus iMessage
Ik zit hier al een aardige tijd hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nieuw? Hallo hier
Nooit gezien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zit hier al een aardige tijd hoor
Aardige tijd is ook relatief, maar ik post hier wel vaker. Ik zit sowieso al langer op FOK! dan LETMEIN.quote:
Forrest Gumpquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zit hier al een aardige tijd hoor
Ik heb alleen al een tijdje weer niet meer hier gepost
Ja, maar ik bedoel op dit subforum.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Aardige tijd is ook relatief, maar ik post hier wel vaker. Ik zit sowieso al langer op FOK! dan LETMEIN.
"Now we ain't strangers anymore."quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Forrest Gump![]()
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Het gaat niet om FOK!, het gaat om JNG!.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Aardige tijd is ook relatief, maar ik post hier wel vaker. Ik zit sowieso al langer op FOK! dan LETMEIN.
Oke cachet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Niet in trappen etsoe.
Vorig jaar oktober wel eens gepost nadat ik een tijdje niet had gepost...quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel op dit subforum.
Wie is cha?quote:
JNG SC is the place to be!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober wel eens gepost nadat ik een tijdje niet had gepost...
Maar inderdaad niet heel vaak, dus als de meeste mij hier niet kennen, vind ik dat niet zo gek
Jawel, maar ik moet slapen. Moet morgen naar Schiphol om mensen op te halen, dus moet op tijd wakker zijn. En ik wil autistisch zijn en m'n tel leeg laten lopenquote:
Je hebt ara nog. Die redt je welquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan laat me mij alleen. Hier. Met deze debielen?
Nee joh dushi. Hoe kom je daar bij? Je weet toch? Lobi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lach je mijn voorstel techniek nou uit?
een hoed?quote:
Ben ik het mee eens.quote:
doe je goed maaike.quote:
Wat is daar zo grappig aan dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
haha altijd lachen met mensen die hun naam in hun fok profiel hebben staan hihhi
Hoezo dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
haha altijd lachen met mensen die hun naam in hun fok profiel hebben staan hihhi
O? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen worden hier liever niet met de voornaam aangesproken
Hihihihihi is je achternaam bakker en begint je naam met een T? HIHAHOquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
Het feit dat je weet dat het enigszins inbreuk doet op hun privacy en dat ze zich daar dan ook nog bewust van zijn en er zelf aan meegedaan hebben.quote:
Hihaho, maar dat is niet mijn echte naam. Ze noemen me Maik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihihi is je achternaam bakker en begint je naam met een T? HIHAHO
oh..quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hihaho, maar dat is niet mijn echte naam. Ze noemen me Maik.
Alleen voornaam boeit toch niet ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat het enigszins inbreuk doet op hun privacy en dat ze zich daar dan ook nog bewust van zijn en er zelf aan meegedaan hebben.
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihihi is je achternaam bakker en begint je naam met een T? HIHAHO
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam boeit toch niet ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iig niet HIHIHAHOSpatieboos
Euh... watquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat het enigszins inbreuk doet op hun privacy en dat ze zich daar dan ook nog bewust van zijn en er zelf aan meegedaan hebben.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Haal die naam eens weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iig niet HIHIHAHO
Het maakt mij ook niks uit of iemand mijn achternaam kent. Aan mijn voornaam heb je al genoeg, dan vind je me wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam boeit toch niet ?
Mike of mieke?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hihaho, maar dat is niet mijn echte naam. Ze noemen me Maik.
Zie jij mij jou linken naar die post?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sssssssssssssst. Niet iedereen weet dat ik zo heet!
Ik voelde mij gewoon aangesprokenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zie jij mij jou linken naar die post?
Oh? Dus jij kan me nu zomaar vinden, met mijn voornaamquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niks uit of iemand mijn achternaam kent. Aan mijn voornaam heb je al genoeg, dan vind je me wel.
Waar staat dat ze jou slet noemt danquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zei toch niet wie het was!!
En ehhh, noem me geen slet!
broekjequote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef xcachet het volgende:
Slet slet slet slet slet slet slet slet zlet
ik werd geroepen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef xcachet het volgende:
Slet slet slet slet slet slet slet slet zlet
In de spoiler van de quote.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar staat dat ze jou slet noemt dan
Nee, maar mijn voornaam komt niet zo veel voor. Dan hoef je mijn achternaam ook niet te weten, maar kun je me zo vinden als je je een beetje in mijn gedrag weet in te leven en zo mijn leeftijd te schatten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh? Dus jij kan me nu zomaar vinden, met mijn voornaam
Verkeerde topic!! LACHTUITquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groep 2 en we moesten 1 of ander liedje zingen. Brandweerman Sam blust de brand ofzo. En ik een een ander jochie deden alsof we aan het plassen waren hihaho blussen met je piemeltje.
Toen moesten we in de hoek staan
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groep 2 en we moesten 1 of ander liedje zingen. Brandweerman Sam blust de brand ofzo. En ik een een ander jochie deden alsof we aan het plassen waren hihaho blussen met je piemeltje.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is wel gemeen van die juf of meester dan. Die heeft zeker geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Heeft niks met 90ies te maken perse, meer met dit:quote:
quote:
Voetbalt ie goed?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:04 schreef TBakkert het volgende:
Etsu lijkt op Atsu. Dat is een Ghanese voetballer van FC Porto.
Ok, je hebt gelijk :/quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Heeft niks met 90ies te maken perse, meer met dit:
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Etsu het volgende:
En m'n respect voor jou, spatieloos, is weer verdwenen. Goed bezig hoor. 0 punten voor jou.
Jawel, als je bij Porto zit, mag je toch sowieso al trots wezen?quote:
CAMP NOU AHAHAHAHAH HIHAHHO!!!!1!!!111!!!quote:
Ik heb geen idee, voetbal interesseert me niet zo behalve als Nederland tijdens EK/WK speeltquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, als je bij Porto zit, mag je toch sowieso al trots wezen?![]()
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij altijd de ballen raakt als je een jongen in z'n kruis schopt telt niet he.
Wie stuurt nou zoietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:08 schreef xcachet het volgende:
U heeft een nieuw voicemail bericht. Ontvangen om, 2 uur 7. "Likt de poes"
shit, al over 2'en...quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:08 schreef xcachet het volgende:
Toen ik om half 9 boeken in moest leveren was het 04:00 gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
s
[..]
shit, al over 2'en...
Ik moet om half 9 mijn boeken inleveren op school...
Ik snap hem niet?quote:
Ik moet dat overmorgen om 9 uurquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
s
[..]
shit, al over 2'en...
Ik moet om half 9 mijn boeken inleveren op school...
Wilde nacht gehad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik om half 9 boeken in moest leveren was het 04:00 geworden
Van wie ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ook...quote:
ja toch?quote:
Nee dat is je dom voordoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet nog blond worden, telt dat dan ook?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is je dom voordoen
Kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is je dom voordoen
ik ben 12 watsdeze?quote:
Ik ben 16 hoor.quote:
quote:
Jij zei 15.quote:
Ik heb ook honger. Bak er eens een voor mij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik ook... ga je weer een eitje bakken?
voor jou altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ook honger. Bak er eens een voor mij?
Nee, ik pak wel wat chocolade ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik ook... ga je weer een eitje bakken?
haha een chocolade-eitje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik pak wel wat chocolade ofzo.
quote:
quote:
Nee gewoon nee, sowieso is z(met een w hierzo)erty er niet.quote:
Ze gaat morgen sherlocken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee gewoon nee, sowieso is zwerty er niet.
Oh en ik vind zwerty nu de knapste van FOK!
Niet tegen haar zeggen!
Niet nodig, er is al een foto naar haar whapp gestuurdquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet nodig, er is al een foto naar haar whapp gestuurd
[..]
[..]
quote:
Jij bent dus niet uitgenodigd op mijn fissa!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is er geen fissaquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jij bent dus niet uitgenodigd op mijn fissa!
quote:
Dat is dan ook wel weer waar! Maar ja, bespaart mij mijn geld, en mijn huis! Plus+plus situatie dusquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en ze heeft overal een antwoord op.
Maar, geen fissaquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar! Maar ja, bespaart mij mijn geld, en mijn huis! Plus+plus situatie dus
Uitzondering dit, als ze weer recht kan lopen zegt ze wel weer jaquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I don't care, had sex!
Oh wait I didn't![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En met deze emo.gif ga ik slapen en zeg ik arriverderci
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En met deze emo.gif ga ik slapen en zeg ik arriverderci
Ze zeggen wat ze denken ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:32 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dronken mensen vertellen altijd de waarheid is mij verteld
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:33 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Toch wel vervelend dat boeken ophalen...
Truste allemaal![]()
weltrustenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:33 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Toch wel vervelend dat boeken ophalen...
Truste allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ja graag gedaan. Je prijs kun je ophalen in Amsterdam. Wallen 34 8421 SXquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bedankt dat je mij laat winnen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:33 schreef Spatieloos het volgende:
Oh... Okay doei LMI![]()
Spatie's solonaise gaat beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om 2:34 uur?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben weer super ongezond bezig.
Ik heb de frituurpan aan en ik ga zo even een frikandel en een paar kroketten erin doen.
Doe maar 1 frikandel minder dan dat je van plan wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb de frituurpan aan en ik ga zo even een frikandel en een paar kroketten erin doen.
Ja dan hou ik geen frikandel over. Er was nog maar één frikandel in de diepvriesquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe maar 1 frikandel minder dan dat je van plan was![]()
Kan nooit slecht zijn.
Ja, lekker toch, kroketten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja dan hou ik geen frikandel over. Er was nog maar één frikandel in de diepvries.
Ja, maar ik vond JNG SC interessanterquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:36 schreef Spatieloos het volgende:
Maar heb je nog steeds geen avond gegeten? Uur geleden zou je dat toch doen
wil je voor mij ook wat bakken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Hetero!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind frikandellen lekkerderder.
zijn ook lekerderquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind frikandellen lekkerderder.
ik heb al twee jaar niet zelf gefrituurd...quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hetero!
haha, omdat frikandellen pimol.
Ik heb in dit jaar voor het eerst een kroket op, daarvoor at ik altijd frikandellen. En toen was ik even verslaafd aan kroketten, en toen veranderde of het recept, of mijn ouders kochten de verkeerde kroketten, en nu eet ik weer frikandellen![]()
Maar vind frituur niet meer zo lekker thuis
Ga slapen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
Dat Happy hardcore is echt fijn, want het is gewoon perfect als een achtergrond muziekje, en ik zit helemaal niet stil, dus voel me nog wat sportiever ook
Hoezo niet, lui? Of vond je het thuis ook niet lekker?!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb al twee jaar niet zelf gefrituurd...
old skool happy hardcore?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
Dat Happy hardcore is echt fijn, want het is gewoon perfect als een achtergrond muziekje, en ik zit helemaal niet stil, dus voel me nog wat sportiever ook
Omgquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hetero!
haha, omdat frikandellen pimol.
Ik heb in dit jaar voor het eerst een kroket op, daarvoor at ik altijd frikandellen. En toen was ik even verslaafd aan kroketten, en toen veranderde of het recept, of mijn ouders kochten de verkeerde kroketten, en nu eet ik weer frikandellen![]()
Maar vind frituur niet meer zo lekker thuis
I put fishdicks in my mouth!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg. Ja, ik stop ze ook in mijn mond hoor...
Ik vind ze allebei wel lekker, maar frikandel blijft mijn favoriet.
nee ik vind het wel lekker maar ik haal het altijd... dat smaakt toch anders als zelf bakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet, lui? Of vond je het thuis ook niet lekker?!
Het is het frituurvet I tell ya!
2 brothers on the 4th floor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
ok. Ik heb gewoon een mix opstaan, en meeste vind ik wel fijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor?
Charly Lownoise & Mental Theo?
Tokyo Ghetto Pussy?
paul elstak, mental theo en charly lownoise, party animals enzo of het beter is weet ik niet maar het is voor mij nostalgiequote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, waar vind ik dat? Is dat beter?
Ik haal het soms bij de groothandel, dan is het hetzelfde spul als bij de snackbarquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:42 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
nee ik vind het wel lekker maar ik haal het altijd... dat smaakt toch anders als zelf bakken
Komt me wel bekend voor :/quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:43 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
paul elstak, mental theo en charly lownoise, party animals enzo of het beter is weet ik niet maar het is voor mij nostalgie
Je moet de versie zonder Starsplash hebben. Die met dat meisje in dat kasteel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lach
Spatieboos
Die is zeker wel een stuk beter dan die anderequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |