Zie dat lucht opquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag onverwachts de hele dag op een project gelopen om de boel weer op de rit te krijgen. Ik las gisteravond nog wat mail en was er al een beetje bang voor. Slecht geslapen dus vannacht en vanochtend ook niet met een lekker gevoel aan het werk gegaan. Maar ik heb het nu weer behoorlijk op de rit geloof ik
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Doe ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy. Ik heb heel hard jullie duimen nodig. Perfecte baan gevonden, ze zijn geïnteresseerd, moest een foto voor ze bewerken, heb ik natuurlijk stellar gedaan, en nu afwachten of ik een gesprek krijg. Duim, dans of bid voor me
Holy moly ik wil dit
truste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef Lotusss het volgende:
Zodra ik thuis ben duik ik meteen mijn bed in. Blegh.
Het gaat duimen worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy. Ik heb heel hard jullie duimen nodig. Perfecte baan gevonden, ze zijn geïnteresseerd, moest een foto voor ze bewerken, heb ik natuurlijk stellar gedaan, en nu afwachten of ik een gesprek krijg. Duim, dans of bid voor me
Holy moly ik wil dit
Nogal ja, overal eigenlijkquote:
Buiten ziet het er anders weinig zomers uit, ik zie geen korte rokjesquote:
Hm, goed puntquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten ziet het er anders weinig zomers uit, ik zie geen korte rokjes
80% kans op regen, NW4, 2/5mm neerslag, 16/17 graden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Hopen dat het zaterdag beter weer is
Kut kut kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
80% kans op regen, NW4, 2/5mm neerslag, 16/17 graden.
Daar heb ik nu ff niks aan met mijn impotentiequote:
Da's kut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ff niks aan met mijn impotentie
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is tijdelijk hoor
Komt door medicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |