quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
lekker laten gaan, ze leert alleen als ze zelf fouten maakt he. uiteraard wel meegaan, klinkt potentieel vermakelijk.
Inderdaad, tering wat een matige klacht zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Unmountable het volgende:
Wat is je klacht? We zijn hier in KLB verdomme geen psychologen.
Je topic is het andere minpuntje. Lijkt me genoeg om er maar mee te stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Ps: ik hoor net dat ze geen autoradio meer heeft dus dat is al een minpuntje.![]()
![]()
![]()
![]()
Haters gaan hatenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je topic is het andere minpuntje. Lijkt me genoeg om er maar mee te stoppen.
Onwaarschijnlijk, dat proeft ze gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef ZarB het volgende:
Klacht: 2 uur rijden voor een of andere niet-ripped figuur die mijn vriendin misschien wel een gebroken hart bezorgt en vervolgens verwerkt in zn baklava om aan zn nieuwe vrouw voor te schotelen
hoe kan je nee zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Wat oh wat moet ik doen? Meegaan? Haar tegenhouden? Hij schijnt uit een elitaire familie te komen, arts te zijn en een eigen kameel te hebben (ofzoiets).
Wil je wel zien he, gore pedoquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:44 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Ga mee en film het en post het op fok
Ik zou mee gaan. Gratis kamelenrit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef zovty het volgende:
Maar.... een kameel is toch gewoon vet?
Misschien mag je ook wel een ritje maken.
mensen die doorgaans een kameel hebben zijn op cirucsmensen of berbers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef zovty het volgende:
Maar.... een kameel is toch gewoon vet?
Misschien mag je ook wel een ritje maken.
Fistfucken, dat komt tenminste altijd binnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |