PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Araujo CB, Torres Nilo LB, Mexicaanse CDMquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Zhano het volgende:
DS2 vieze trol, Kouyate is rechts en veeeeeel te duur.
Die 2 gekocht, maar hoezo Mareval? Zijn meerdere Franse LB's en die kunnen ook gewoon toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Zhano: Mareval LB, Zouma CB, Guilavogui CDM?
Med/med van Zouma is toch niets mis mee? Merk je echt geen verschil mee tov med/high imo.
Omdat Mareval de beste is imo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die 2 gekocht, maar hoezo Mareval? Zijn meerdere Franse LB's en die kunnen ook gewoon toch?
Ah ok. Thxquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Mareval de beste is imo.
Dabo valt voor mij af omdat hij rechts is met 2* wf. Dan heb je nog Morel en UP Digne.\\[ afbeelding ]
oke manquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Topiek het volgende:
Lloris gekocht voor 86.5k, hij is ong 90k waard op de PC
Traden als tbakkertquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Topiek het volgende:
Lloris gekocht voor 86.5k, hij is ong 90k waard op de PC
Zouden veel boze supporters op PSV fora hem nu Jodenzoon gaan noemen?quote:
Heb Diakité gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traden als tbakkert
Heb je nu een Franse CB dan toch?
quote:
Nou ik denk dat dat wel meevalt. Tis gewoon een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zouden veel boze supporters op PSV fora hem nu Jodenzoon gaan noemen?
Nee joh, is gewoon een goede CB voor PSV voor dit seizoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En dan een terugkoopclausule bij Bruma. Stel hij doet het nog goed ook, zijn we hem in de winter weer kwijt![]()
![]()
Brands
![]()
![]()
Landu is een beast idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
In dat team kan Hovland-Rindaroy natuurlijk ook gewoon met een Noorse CDM, Landu Landu kan als bronze denk ik wel mee met silvers.
4 ton las ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel is er voor die Josefzoon betaald?
400k. Is natuurlijk niet echt veel dus geen ramp, maar toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel is er voor die Josefzoon betaald?
Dat snapte ik sowieso alquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een goede CB voor PSV voor dit seizoenNu snap je misschien mijn punnt betreffende die LB van Ajax die Heerenveen huurt
Gewoon even umtiti in for for too binnen halen en weer verkopen met winstquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
400k. Is natuurlijk niet echt veel dus geen ramp, maar toch.
Wat geld wel niet kan doen he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Reemi het volgende:
Isco officieel naar Real
http://www.realmadrid.com(...)al_Madrid_player.htm
Meer dan voor Sanaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is niksLeuk bedrag voor een bankzitter die wellicht nog wat kan toevoegen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
KALI NAAR RODA![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat er gewoon op achteruit, wat een sufkut![]()
![]()
zou wel kunnen, maar Michu speelt toch niet in de spits dus in principe kunnen ze gewoon samen spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Michu weg dat Bony daar nu heen gaat?
Ik ga altijd weg als jij online komt maar dan heb ik al doei gezegd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat altijd weg. (zonder doei te zeggen)
Haha die gaan idd als warme broodjes..viel mij ook al op toen ik zelf een Drage zochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ja, zo vond ik die CM. Ik check dat soort dingen altijd even als ik een team maak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha die gaan idd als warme broodjes..viel mij ook al op toen ik zelf een Drage zocht
Michu gaat er gewoon achter spelen lijkt mij, hij is niet echt een ST.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Michu weg dat Bony daar nu heen gaat?
Maar hij speelde wel als ST toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Michu gaat er gewoon achter spelen lijkt mij, hij is niet echt een ST.
CF vooral dacht ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij speelde wel als ST toch?
Wie stond er spits dan?quote:
Lijkt me niet echt een complementair setje eigenlijk..al werkte het met Havenaar af en toe wel aardig, maar dan moet je veel opportunistischer gaan spelen dan Swansea nu doet. Zou zonde zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Michu gaat er gewoon achter spelen lijkt mij, hij is niet echt een ST.
Abedquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
Ik was al een baas, maar nu echt.
Ik heb een vest die Leonard uit TBBT ook heeft.
Ik heb een shirt wat Turk uit Scrubs ook heeft.
Ik heb een shirt wat die Indische(?) dude uit Community heeft.
Ik weet niet of je je nou echt met de kledingsmaak van die karakters wil identificerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
Ik was al een baas, maar nu echt.
Ik heb een vest die Leonard uit TBBT ook heeft.
Ik heb een shirt wat Turk uit Scrubs ook heeft.
Ik heb een shirt wat die Indische(?) dude uit Community heeft.
En dan Bas Dost in de spits en knallen maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een leugen zijn. We hebben al 2 LW's en we wilden juist van de kabel af
Geruchten meteen aan het beleid toeschrijvenquote:
Ik dacht dat Routledge en Pablo meer van de flanken kwamen. Shechter ken ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Routledge, Pablo of Shechter en soms Michu dacht ik
Jawelquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je nou echt met de kledingsmaak van die karakters wil identificeren
Die komt echt nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Als Assaidi in de BPL blijft zal hij wel silver worden en in de Eredivisie dan alsnog een 75 of 76
maar kunnen wel spitsquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat Routledge en Pablo meer van de flanken kwamen. Shechter ken ik niet
Denk je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Als Assaidi in de BPL blijft zal hij wel silver worden en in de Eredivisie dan alsnog een 75 of 76
Grahamquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Routledge, Pablo of Shechter en soms Michu dacht ik
Die dacht ik ook, maar toen ben ik naar de selectie van Swansea gaan kijken en daar stond ie niet bijquote:
18 wedstrijden voor Swansea als CF op transfermarket. Michu meeste AMquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die dacht ik ook, maar toen ben ik naar de selectie van Swansea gaan kijken en daar stond ie niet bij
Ja vanaf de winterstop. Is pas in de winter duur Swansea verhuurd.quote:
Ze wilden hem nog een jaar huren toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja vanaf de winterstop. Is pas in de winter duur Swansea verhuurd.
Ik denk gewoon Bony op ST en Michu erachter. Hopelijk lukt het ze nog om Guzman te kopen maar ze vinden de prijs wat te hoog geloof ik.
Als je dan eens vertelt wat er aan de hand isquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef Reemi het volgende:
Ik moet nu EA bellen vanwege dat probleem met m'n account. Laat maar zitten.
Ik kan niet meer in FUT komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze wilden hem nog een jaar huren toch?
[..]
Als je dan eens vertelt wat er aan de hand is
Ik denk het niet http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21279586quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze wilden hem nog een jaar huren toch?
[..]
Als je dan eens vertelt wat er aan de hand is
Maar je wist ook waaromquote:
Ik bedoelde De Guzman nog een jaar hurenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk het niet http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21279586
Heb wel een vermoeden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je wist ook waaromAls je dat eens vertelt
Oh... lijkt me niet dat Villareal daaraan meewerkt, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoelde De Guzman nog een jaar huren
Ik snap niet echt waar het op slaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.threadless.com/product/751/The_Madness_of_Mission_6
Waar wat op slaat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waar het op slaat
Maak hem nog een keer, misschien moet ik de vierde keer lachen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef Shygirl18 het volgende:
Hello my name is Bony, nice to Michu!
De afbeelding die erop staatquote:
Pisnichtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak hem nog een keer, misschien moet ik de vierde keer lachen.
Nee maar meestal heeft zoiets wel iets van een betekenisquote:
Beste Nigeriaanse keeperquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Shygirl18 het volgende:
Waarom gaat hij weg voor 1k? Het is maar dat ik hem een keer in 1 van de filmpjes van DS2 zag anders had ik hem gediscard.
[ afbeelding ]
Enige Nigeriaaanse keeper geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Shygirl18 het volgende:
Waarom gaat hij weg voor 1k? Het is maar dat ik hem een keer in 1 van de filmpjes van DS2 zag anders had ik hem gediscard.
[ afbeelding ]
Huuuuuuuuuuuuu zullen we die nigger gaan PFen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Enige Nigeriaaanse keeper geloof ik
Ik zou toch een beetje schuiven met de spelers. Denk dat je rechterkant namelijk aan het eind van de wedstrijd moe is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Topiek het volgende:
Dit team is zeker een aanrader:
[ afbeelding ]
Sowieso dat zie je tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
En is dit de beste LB uit Spanje ofzo
[ afbeelding ]
Dat valt nog mee, misschien Nain en Vidal omdraaien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou toch een beetje schuiven met de spelers. Denk dat je rechterkant namelijk aan het eind van de wedstrijd moe is.
Wel kijken he!! BINNENSPIEGEL BUITENSPIEGEL EN DODE HOEKquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Op de snelweg 5 auto's ingehaald #yolo
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Zou ik wel doen ja om het een beetje te compenseren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, misschien Nain en Vidal omdraaien?
groot licht, toeteren, eerst rechts proberen langs te gaan, even laten weten dat je er bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Veel te weinig manquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het maar zelf opquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
Ik zou het zelf op kunnen zoeken, maar misschien weet een van jullie slimme mensen het.
Bij welk level kan je TP uitbreiding halen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
groot licht, toeteren, eerst rechts proberen langs te gaan, even laten weten dat je er bent
en daarna zo dicht mogelijk er langs en meteen naar rechts
Hahaha helden die gastenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
groot licht, toeteren, eerst rechts proberen langs te gaan, even laten weten dat je er bent
en daarna zo dicht mogelijk er langs en meteen naar rechts
Was ist los?quote:
Zo blij dat je spontaan begint te stotterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef DePresident. het volgende:
Net naar de HS Utrecht geweest voor een een overtuigingsgesprek. Ik word voor 99% aangenomen.
Feest!![]()
En vanavond na de diploma-uitreiking de stad in.
Feest!
En PSV heeft Jozefzoon gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo blij dat je spontaan begint te stotterenCongratz man
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.fail.nl/compilation/fail-compilatie-juni-2013
Die voetbal fail op 1:18
Dubbele failwaardequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.fail.nl/compilation/fail-compilatie-juni-2013
Die voetbal fail op 1:18
Wat is er mis met Discovery ?quote:
Wat is er mis met de Discovery reclames?quote:
Veetik'tquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Discovery reclames?
Hoe kan dat dan? De uitslagen zijn toch al bekendquote:
thnx,quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Silver player packs, mooi. Geen silver jumbo's ofzo
8.5k
Goed voor de Berget prijs hopelijk..en consumables dalen er niet doorquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx,
silver players heb ik inmiddels wel al genoeg
wat een feest iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed voor de Berget prijs hopelijk..en consumables dalen er niet door
Ik heb mijn TP al vol met pulls uit silver packs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed voor de Berget prijs hopelijk..en consumables dalen er niet door
kan toch geen slechte dagen hebben met deze consumable prijzenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gisteren had ik een goede dag met Silvers, vandaag een slechte
Die Mayuka overtref je denk ik niet zo snel meer. Ik heb wel wat goede pulls gehad, vanmorgen Ariaudo en vanmiddag een paar kits zoals de Ajax away kit en de Real Sociedad away kit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gisteren had ik een goede dag met Silvers, vandaag een slechte
Toch wel, ik maak zowaar verlies vandaag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch geen slechte dagen hebben met deze consumable prijzen
Dan is die twitter niet goed op de hoogtequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om mijn 3e account ook voor traden te gebruiken dan.
[..]
Die Mayuka overtref je denk ik niet zo snel meer. Ik heb wel wat goede pulls gehad, vanmorgen Ariaudo en vanmiddag een paar kits zoals de Ajax away kit en de Real Sociedad away kit.
Neeeeee, wel 7.5k Jumbos
Wel dom dat die Twitter het nog steeds over 8.5k packs heeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier kon je op wachten natuurlijk. De consumables werden te duur voor sommige mensen
handicapquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Kroos etc. Sta ik 3-0 voor na 30 minuten en hij quit. Ik met mn silvers
Waarom zou je die pool LB zettenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Die random David Silva ook echtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je Dante linksback zetten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je die pool LB zettenZet daar Dante dan gewoon
Lol alaba natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je Dante linksback zetten?
ik ben erin getraptquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Zouden mensen nu massaal die jumbo packs gaan kopen, omdat daar 1 rare meer in zit?
Dat is bij HH's van golds toch ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Zouden mensen nu massaal die jumbo packs gaan kopen, omdat daar 1 rare meer in zit?
hoop tquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Die 8.5 had ik niet gekocht, maar 7.5 is niet zo eg. Alleen jammer dat ik 3 shiny badges had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
ik ookje weet dat het niet slim is en toch weer doen hè
Ja, what goes up must come down, en omgekeerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop t![]()
straks een watchlist vol met silver contracten![]()
Hahaha ja dat is wel zuur, hier 4x shiny contract en een shiny speler van 600c, dus valt nog meequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 8.5 had ik niet gekocht, maar 7.5 is niet zo eg. Alleen jammer dat ik 3 shiny badges had.
Max 4 uit één land.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat waren de eisen ook al weer van de nieuwe cup?
Ik wilde zeggen dat hij dan mooi linkt met Tettey, maar Wigan is natuurlijk gedegradeerdquote:
Eerst paceabusen, Nu ook al de bal wegtoverenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Topiek het volgende:
WTF EA. Ik scoor, en de bal is wegIk liep te voetballen met lucht..
Was best irritant, want je ziet niet waar een diepe bal van hem aankomt enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst paceabusen, Nu ook al de bal wegtoveren
Paderborner. Lekkerste bier dat er isquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand al iets fatsoenlijks uit een silver Jumbo gehaald? De vorige keer dat ze er waren had ik nog geluk met Junior Cesar en Richarlyson maar nu heb ik alleen de SC Paderborn home kit (als die nog iets waard is)
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een lekker hersenloos actiefilmpje
Was Springbreakers nog iets?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haal ze altijd weg als ik klaar ben met downloadenquote:
Best wel een wazige film..laag tempo, veel kunstzinnig gebruik van licht, geluid etc en aparte montage, maar keek wel lekker weg. Sowieso veel geyle wijvenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik die straks ff kijken denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel een wazige film..laag tempo, veel kunstzinnig gebruik van licht, geluid etc en aparte montage, maar keek wel lekker weg. Sowieso veel geyle wijven
Doe wel ff je bioscoopbroek aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga ik die straks ff kijken denk ik
Ik heb hem gister gezien. Echt geil vooral die miley cyrus looka likequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel een wazige film..laag tempo, veel kunstzinnig gebruik van licht, geluid etc en aparte montage, maar keek wel lekker weg. Sowieso veel geyle wijven
Welke bedoel je? Vond er niemand echt op lijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gezien. Echt geil vooral die miley cyrus looka like
Ik dacht heel de tijd dat RiffRaff die rapper was en niet James Francoquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt een geniale rol van hemquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht heel de tijd dat RiffRaff die rapper was en niet James Franco
Ja, maar dan is het plaatje zo nietszeggend he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd weg als ik klaar ben met downloaden![]()
ff switchen van formatie danquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:43 schreef Zhano het volgende:
En dan weer zo'n wedstrijd tegen een 352 pace BPL team en hij krijgt alles mee...
Wtf wie zijn datquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:37 schreef Shygirl18 het volgende:
Die middelste blonde dus
[ afbeelding ]
Je bent toch zelf ook een wijf ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef Shygirl18 het volgende:
Oh ik bedoelde Vanessa Hudgens. Maar dat is haar dus wel.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben bi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je bent toch zelf ook een wijf ?
Nooit van lesbische Aziaten gehoord?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je bent toch zelf ook een wijf ?
Conanquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-en-ps4-op-e3-15553
repostttttttquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-en-ps4-op-e3-15553
deze cover vraagt gewoon om een photoshopquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:03 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lekker boeien hoe zo'n cover er uit ziet.
Super bijzonderquote:
Ja leuk en anders deed mrvantrapz het wel maar bij hem zeggen jullie niks.quote:
10 jaar ouder dan jij bent geloof ikquote:
Dat zegt dan ook wel weer iets..quote:
Geen idee, maar ik vind het gewoon nergens op slaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:11 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja leuk en anders deed mrvantrapz het wel maar bij hem zeggen jullie niks.
Brugpieperquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook wel weer iets..
[..]
Geen idee, maar ik vind het gewoon nergens op slaan
Als je geen munnie hebt en je fiets is kapot/je hebt geen Honda dan moet je welquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook wel weer iets..
[..]
Geen idee, maar ik vind het gewoon nergens op slaan
Hondaquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je geen munnie hebt en je fiets is kapot/je hebt geen Honda dan moet je wel
Met Suk a kok?quote:
Dat zei ik toch jongeuh. Is niet de hele film hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoort Springbreakers zo wazig te zijn of heb ik per ongeluk een camversie
ik heb net 5 pagina's ingeslagen voor 150cquote:
Van wut?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb net 5 pagina's ingeslagen voor 150c
Al die smileys ook erbijquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2505960.page
Classic Rijstbal.
Danilinho heeft te brakke workrates voor RW.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:20 schreef Maver24 het volgende:
wie is beter op RW, Maikon leite of Danilinho ?
Heb het net ook op FB geplaatst. 23 likes erbijquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2505960.page
Classic Rijstbal.
WWE 13quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef Revontulet het volgende:
Met welk spel maakt george trouwens die filmpjes met dickmund fraud?
Een WWE game ofzo zo te zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef Revontulet het volgende:
Met welk spel maakt george trouwens die filmpjes met dickmund fraud?
Ik kan echt niet tegen dat woord "pakket" ipv packquote:
Het leest ook veel minder fijn op de één of andere manierquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dat woord "pakket" ipv pack
Of zoals roy: pakketenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Het leest ook veel minder fijn op de één of andere manierOf als van die mensen "pakketjes" of "pakketskes" zeggen
Tis dat jij zegt dat het een leuke film is anders had ik hem afgezet. Het eerste kwartier is echt dodelijk saaiquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dat woord "pakket" ipv pack
Dan kan je hem beter afzetten maar na die overval wordt het wel leuker imoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis dat jij zegt dat het een leuke film is anders had ik hem afgezet. Het eerste kwartier is echt dodelijk saai
Dat ja. Vanaf het moment dat de eindbaas mee gaat doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Shygirl18 het volgende:
na die overval wordt het wel leuker imo
quote:
Valt wel meequote:
Ik moest wel lachen toen ze der tieten liet zien bij die overvalquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter afzetten maar na die overval wordt het wel leuker imo
Dat zou goddelijk zijn als Martinez zo'n up zou krijgen.quote:
REPOOOSTquote:
Dat wordt lachen gieren brullen natuurlijk, zo'n parodyquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga een parody maken over van duinen in fifa
elke filmpje van djeetje is al lachen gieren brullenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wordt lachen gieren brullen natuurlijk, zo'n parody
Hoe was het bij de dokter?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wordt lachen gieren brullen natuurlijk, zo'n parody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |