PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Araujo CB, Torres Nilo LB, Mexicaanse CDMquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Zhano het volgende:
DS2 vieze trol, Kouyate is rechts en veeeeeel te duur.
Die 2 gekocht, maar hoezo Mareval? Zijn meerdere Franse LB's en die kunnen ook gewoon toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Zhano: Mareval LB, Zouma CB, Guilavogui CDM?
Med/med van Zouma is toch niets mis mee? Merk je echt geen verschil mee tov med/high imo.
Omdat Mareval de beste is imo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die 2 gekocht, maar hoezo Mareval? Zijn meerdere Franse LB's en die kunnen ook gewoon toch?
Ah ok. Thxquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Mareval de beste is imo.
Dabo valt voor mij af omdat hij rechts is met 2* wf. Dan heb je nog Morel en UP Digne.\\[ afbeelding ]
oke manquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Topiek het volgende:
Lloris gekocht voor 86.5k, hij is ong 90k waard op de PC
Traden als tbakkertquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Topiek het volgende:
Lloris gekocht voor 86.5k, hij is ong 90k waard op de PC
Zouden veel boze supporters op PSV fora hem nu Jodenzoon gaan noemen?quote:
Heb Diakité gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traden als tbakkert
Heb je nu een Franse CB dan toch?
quote:
Nou ik denk dat dat wel meevalt. Tis gewoon een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zouden veel boze supporters op PSV fora hem nu Jodenzoon gaan noemen?
Nee joh, is gewoon een goede CB voor PSV voor dit seizoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En dan een terugkoopclausule bij Bruma. Stel hij doet het nog goed ook, zijn we hem in de winter weer kwijt![]()
![]()
Brands
![]()
![]()
Landu is een beast idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
In dat team kan Hovland-Rindaroy natuurlijk ook gewoon met een Noorse CDM, Landu Landu kan als bronze denk ik wel mee met silvers.
4 ton las ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel is er voor die Josefzoon betaald?
400k. Is natuurlijk niet echt veel dus geen ramp, maar toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel is er voor die Josefzoon betaald?
Dat snapte ik sowieso alquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een goede CB voor PSV voor dit seizoenNu snap je misschien mijn punnt betreffende die LB van Ajax die Heerenveen huurt
Gewoon even umtiti in for for too binnen halen en weer verkopen met winstquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
400k. Is natuurlijk niet echt veel dus geen ramp, maar toch.
Wat geld wel niet kan doen he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Reemi het volgende:
Isco officieel naar Real
http://www.realmadrid.com(...)al_Madrid_player.htm
Meer dan voor Sanaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is niksLeuk bedrag voor een bankzitter die wellicht nog wat kan toevoegen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
KALI NAAR RODA![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat er gewoon op achteruit, wat een sufkut![]()
![]()
zou wel kunnen, maar Michu speelt toch niet in de spits dus in principe kunnen ze gewoon samen spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Michu weg dat Bony daar nu heen gaat?
Ik ga altijd weg als jij online komt maar dan heb ik al doei gezegd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat altijd weg. (zonder doei te zeggen)
Haha die gaan idd als warme broodjes..viel mij ook al op toen ik zelf een Drage zochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ja, zo vond ik die CM. Ik check dat soort dingen altijd even als ik een team maak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha die gaan idd als warme broodjes..viel mij ook al op toen ik zelf een Drage zocht
Michu gaat er gewoon achter spelen lijkt mij, hij is niet echt een ST.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Michu weg dat Bony daar nu heen gaat?
Maar hij speelde wel als ST toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Michu gaat er gewoon achter spelen lijkt mij, hij is niet echt een ST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |