quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
Broer had info nodig over office 365; dus ik bel em op... Leg ik weer neer; komt mijn baas: Wist niet dat je familie in Tsjechië had; verstond er geen ene zak van!![]()
Jongeuhhh m'n dialect is heul geen Tsjechisch
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
deze krijgt spees voor dr verjaardag:
[ afbeelding ]
yoloquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
En ik moest ook een klein beetje huilen om mijn baas... Heeft een zut zomerkleren besteld. Heeft ie een shirt gekocht want 'ik vond die tekst wel leuk':
Staat iets op van "You only live once..." en dan nog iets.
En ik meteen: NOEEZZ YOLO HAATTTTT![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
Broer had info nodig over office 365; dus ik bel em op... Leg ik weer neer; komt mijn baas: Wist niet dat je familie in Tsjechië had; verstond er geen ene zak van!![]()
Jongeuhhh m'n dialect is heul geen Tsjechisch
Ermagerd en hoe oud is dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
En ik moest ook een klein beetje huilen om mijn baas... Heeft een zut zomerkleren besteld. Heeft ie een shirt gekocht want 'ik vond die tekst wel leuk':
Staat iets op van "You only live once..." en dan nog iets.
En ik meteen: NOEEZZ YOLO HAATTTTT![]()
![]()
dittttquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
Hij kent heul dat yolo gebeuren niet; maar ik heb echt zo'n schijthekel met alles waar yolo bij staat o.i.d.
Hij is 36quote:
Ik heb zo'n fijne mental image nuquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is 36
Naja hij had net zo goed een shirt kunnen kopen met 'bazinga' er op en denken "Oh wat een grappig woord"; maar verder niet weten waar het vandaan komt
Had ik beter gevonden dan dat yolo geval
DIE JURYMEVROUW HEEFT VELEN HOLO AANquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-Talent/m1nzi0ff34a2
Is dat te doen met jouw knie? Of geeft die geen problemen meer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik heb ook gesolliciteerd bij de Mac
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Zo velen swag in dit topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat te doen met jouw knie? Of geeft die geen problemen meer?
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]het zijn nu eerder m'n voeten die pijn gaan doen
Ja en ik wil parttime werken, dus liever niet dagen van 8 uur. Dus even afwachtenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh![]()
Goeden schoenen kopen dan maar
Maar wel tof
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben trots dat jullie niet van die kudtkoters zijn die zich te goed voelen om bij de mac te werken
een vierkantjequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet een nieuw rondje gaan bedenken, wat nu?!?!?!
Als het zo uitkomt.quote:
poep allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Noh mn buik zit hem echt te flippen.. hopelijk is het morgen wat minder als ik die kijkavond heb
Geef 'm patsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Noh mn buik zit hem echt te flippen.. hopelijk is het morgen wat minder als ik die kijkavond heb
ik heb ook zin in boerenkoolquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:06 schreef Diconnected het volgende:
ermnerm het ruikt hier naar boerenkool
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:06 schreef Diconnected het volgende:
ermnerm het ruikt hier naar boerenkool
Zo wordt het natuurlijk nooit zomerquote:
ik wil boerenkool want kutzomerquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit zomer![]()
![]()
Slaquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil boerenkool want kutzomer
al was t super warm had k nu sla gegeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |