quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Denk dat je helemaal kapotgespeeld wordt door het centrum. het wordt ook wel druk op de flanken, misschien lukt het als je die 2 middenvelders gewoon centraal naast elkaar zet.
edit: eigenlijk is het gewoon een 4-4-2 diamond waarbij de spitsen een plekje naar links en rechts opgeschoven zijn, het middenveld houdt het over het algemeen best bij een standaard 4-4-2 diamond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat als die 10 nou een aanvallende mid met taak ondersteunen krijgt? Veel drukte op de flanken kan helpen, misschien die twee vleugelspitsen instellen als hangende vleugelspitsen, kunnen ze naar binnen trekken en de bal afspelen of zelf schieten
Probeer anders iets als dit:quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik heb het even een paar wedstrijden getest en het is idd 3x niks, die opstelling
Een beetje slimme tegenstander laat de buitenspelers tussen de backs en centrale hangen, met als persoonlijke rol om naar binnen te snijden en daarnaast een snelle spits. Dan is het constant 1 op 1 in de 16.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer anders iets als dit:
[ afbeelding ]
http://footballmanagervet(...)d-spotting-problems/
Ik heb het lef niet om zonder backs te spelen, en goeie/betaalbare libero's zijn schaarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer anders iets als dit:
[ afbeelding ]
http://footballmanagervet(...)d-spotting-problems/
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef PirE het volgende:
Ron Jans stopt op zijn hoogtepunt![]()
[ afbeelding ]
Beste speler van Nederland:
[ afbeelding ]
Ik speel vaak zo:quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste onderwerp:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
edit: eigenlijk is het gewoon een 4-4-2 diamond waarbij de spitsen een plekje naar links en rechts opgeschoven zijn, het middenveld houdt het over het algemeen best bij een standaard 4-4-2 diamond.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kijk eens:
[ afbeelding ]
Gratis ende voor niks gekregen
Daarin fap je jezelf zeker elke avond in slaap vanaf nu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kijk eens:
[ afbeelding ]
Gratis ende voor niks gekregen
Had het er net nog met Hovv over, dat ik al 4 shirts van buitenlandse clubs heb (Blackpool, Inverness, Mansfield en nu ook Stranraer), hij een shirt van Cambuur enzo, en dat ik er niet gek van op zou kijken dat jij binnenkort een GAE-shirt aan zou schaffenquote:
Ik zou daar wel gek van opkijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had het er net nog met Hovv over, dat ik al 4 shirts van buitenlandse clubs heb (Blackpool, Inverness, Mansfield en nu ook Stranraer), hij een shirt van Cambuur enzo, en dat ik er niet gek van op zou kijken dat jij binnenkort een GAE-shirt aan zou schaffen
Ah toe?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar wel gek van opkijkenHet shirt van St. Pauli wou ik wel aanschaffen omdat het best een speciaal shirt is, maar die van GAE niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
15 schoten, 0 goals.
Tegenstander 5 schoten, 4 goals.
fuck this gay earth.
Zijn je spelers een beetje goed? Hoe oud zijn ze en hoeveel zijn ze waard? Heb je ze alleen op de TL gezet, of ook aangeboden aan andere clubs?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Maastoren het volgende:
Geen enkele belangstelling voor mijn spelers
Ja, het is hopeloos.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah toe?
Gaan we met z'n allen poseren
[..]![]()
![]()
Kutspel soms
Nee joh, zoveel geld heb ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah toe?
Gaan we met z'n allen poseren
Ik heb een redelijk goeie keeper in de lcuht en qua reflexen, maar qua handling en uitkomen is het kut. Idd lastig om een goede keep te vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is hopeloos.
Ik heb gewoon nog geen enkele degelijke keeper gevonden. Allemaal faalhazen. Vooral bij pingels en in belangrijke wedstrijden.
Dit seizoen gaat het niks worden. Dan maar voorbereiden op volgend seizoen en hopen dat ik niet ontslagen word.
Dan koop je maar een krat bier minder deze weekquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel geld heb ik niet
Ik koop nooit bierquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan koop je maar een krat bier minder deze week
Of anders vragen om zakgeld bij je ouders
In Indonesië heb ik het shirt van het nationale elftal daar gekocht, kostte omgerekend een tientje ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel geld heb ik niet
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk goeie keeper in de lcuht en qua reflexen, maar qua handling en uitkomen is het kut. Idd lastig om een goede keep te vinden.
Ik hoop dat Tapia anders is (screenie volgt nog, mits hij akkoord gaat met mn contractvoorstel).
Het gaat hier om spelers als Clasie, De Vrij en Martins Indi. Ik hoef ze niet perse te verkopen maar het zou wel leuk zijn om 1 x per seizoen een financiele klapper te maken zodat ik nieuwe talenten kan halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn je spelers een beetje goed? Hoe oud zijn ze en hoeveel zijn ze waard? Heb je ze alleen op de TL gezet, of ook aangeboden aan andere clubs?
Bier smerig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop nooit bierVind dat smerig
En ik krijg geen zakgeld meer. En vind het shirt van GAE ook niet echt mooi van het laatste seizoen. Als het nou echt klassiek was
De Vrij en BMI zie ik altijd weggaan bij Feyenoord, anders. Vreemd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het gaat hier om spelers als Clasie, De Vrij en Martins Indi. Ik hoef ze niet perse te verkopen maar het zou wel leuk zijn om 1 x per seizoen een financiele klapper te maken zodat ik nieuwe talenten kan halen.
WAT!?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop nooit bierVind dat smerig
En ik krijg geen zakgeld meer. En vind het shirt van GAE ook niet echt mooi van het laatste seizoen. Als het nou echt klassiek was
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bier smerig?
Ok, jouw smaak
Ja, dat zakgeld was een grapje
Wat is dan een klassiek GAE shirt?
China is groot, mss zijn ze verdwaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Indonesië heb ik het shirt van het nationale elftal daar gekocht, kostte omgerekend een tientje ofzo.
[..]
Ik ben benieuwd.
Mijn scouts komen ook niet met goede keepers. Zo weet ik dat er een wereldkeeper in spe in China keept, 17 jaar en een baasje.
Ik heb China 3 keer laten scouten, 0 spelers gevonden
Een shirt met strepen en niet zoals die van vorig seizoen met een geel shirt en rode mouwen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bier smerig?
Ok, jouw smaak
Ja, dat zakgeld was een grapje
Wat is dan een klassiek GAE shirt?
Geen slechte keepers, maar geen supertalenten, lijkt het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
China is groot, mss zijn ze verdwaald
Ja, die Tapia is een Chileen en 15 jaar, heeft nog een jeugdcontract. Het transferseizoen is bijna afgelopen, dus het is wachten op t bericht dat hij m'n contractvoorstel heeft aangenomen. Heb nog een andere baas rondlopen als backup van m'n huidge keep.
Huidige keep:
[ afbeelding ]
Vervanger en talentje:
[ afbeelding ]
Nog een talentje:
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een shirt met strepen en niet zoals die van vorig seizoen met een geel shirt en rode mouwen.
Jij bent meer van de Fristi?quote:
Nog meer mensen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, JR in een St. Pauli-shirt, Hovv in een Cambuurshirt en ik trek 4 verschillende aan
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte keepers, maar geen supertalenten, lijkt het.
Gvd,
15 schoten, 0 goals. Tegenstander 1 schot, 1 goal.
Ik lig er tegen de kerst uit, lijkt me. Het lijkt helemaal nergens meer op.
Mja.quote:
Dit is mn nieuw keeperstalentje:quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Mijn keeper faalt, backs falen en vooral mijn spitsen falen.
2 spitsen gekocht voor meer dan 25 miljoen, ze presteren kut. Allemaal 5jes.
De Jong wordt oud, hij is te traag nu.
Ben benieuwd hoe goed hij is over 2 jaar, als hij bij je komt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is mn nieuw keeperstalentje:
[ afbeelding ]
Mja, alles valt te trainen, en dan is hij pas 17 jr.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed hij is over 2 jaar, als hij bij je komt.
Is een beetje traag, komt niet uit en communicatie is lastig. Helemaal in het buitenland.
Je mag geen spelers van -18 buiten de EU halen, dus 18.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, alles valt te trainen, en dan is hij pas 17 jr.
Idd. Stom van me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag geen spelers van -18 buiten de EU halen, dus 18.
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
Blegh, niks lukt meer.
En gewoon niet scoren, hè
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef MMUFC het volgende:
Nieuwe en betere pc gekocht en dus nieuwe game gestart
Wist niet waar te beginnen, dus heb ik mijn vriendin laten kiezen welke landen er ingeladen worden.Kroatië, Israël, Slovenië, Servië, Wales en Finland. Ze heeft vervolgens voor Cibalia uit Kroatië gekozen. Ze heeft 0 verstand van voetbal, dus waarschijnlijk vond ze het een leuke naam..
Media verwacht een 11e plaats voor Cibalia, er doen 12 clubs mee.
Als zondag amateur begonnen, en eerste oefenduel verloor ik met 0-2 van Cibalia U19In Kroatië zijn er geen reserve elftallen, dus is er alleen een 1e elftal en U19.
In eerste duel tegen degradatieconcurrent Lokomotiva werd met 0-2 verloren. Ik was stukken beter, maar zij scoorden 2 penalty's.
Het was ook niet mijn keuze zeg maar.. Ik heb in alle FM's ook nog nooit in Israël een club gehad.quote:
Cibaliaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef MMUFC het volgende:
Nieuwe en betere pc gekocht en dus nieuwe game gestart
Wist niet waar te beginnen, dus heb ik mijn vriendin laten kiezen welke landen er ingeladen worden.Kroatië, Israël, Slovenië, Servië, Wales en Finland. Ze heeft vervolgens voor Cibalia uit Kroatië gekozen. Ze heeft 0 verstand van voetbal, dus waarschijnlijk vond ze het een leuke naam..
Media verwacht een 11e plaats voor Cibalia, er doen 12 clubs mee.
Als zondag amateur begonnen, en eerste oefenduel verloor ik met 0-2 van Cibalia U19In Kroatië zijn er geen reserve elftallen, dus is er alleen een 1e elftal en U19.
In eerste duel tegen degradatieconcurrent Lokomotiva werd met 0-2 verloren. Ik was stukken beter, maar zij scoorden 2 penalty's.
quote:
Ik wens je veel succes!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef MMUFC het volgende:
2e duel kansloos verloren van Hajduk.. Gaat een lang en zwaar seizoen worden..
Zoumaquote:
Wanneer ik zulke bedragen heb wil dat zeggen dat ik niet meer weet wie ik moet kopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu 115 miljoen euro transferbudget en 119 miljoen euro op mijn balansBest lekker.
Zal ik nodig hebben.. En als het niet lukt dan ligt het aan de keuze van mijn vriendin.. Met mijn kwaliteiten is natuurlijk niets mis..quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zal ik nodig hebben.. En als het niet lukt dan ligt het aan de keuze van mijn vriendin.. Met mijn kwaliteiten is natuurlijk niets mis..![]()
Ik had ook liever Italie deze wedstrijd zien winnen. Maar Brazilië - Spanje is natuurlijk ook een mooie finalequote:
Ik haal talenten. Ik ga proberen de 500 miljoen op mijn balans te krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer ik zulke bedragen heb wil dat zeggen dat ik niet meer weet wie ik moet kopen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdehoerenkak... speel je een dijk van een wedstrijd tegen een team dat 2 divisies hoger speelt, ga je eruit door penalties
29e: 1-0
45+1: 1-1
101e: 2-1
119e: 2-2!!!
En dan met 4-3 de penals verliezen
Aaaightquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
Niet vaak gehad maar een verdediger van mij scoort een hattrick tegen OM.
Samuel Umtiti is zijn naam, sterke verdedigerquote:
Gewoon bij zijn profiel. Waar ook staat waar hij geboren is en nationaliteit enzo. Staat het boven het 'veld' waar de natuurlijke posities staan enzo. En dan zie je rechtsboven een omschrijving.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Maastoren het volgende:
Weet iemand waar in het profiel staat dat iemand een wonderkind is? Kan het niet vinden.
Da's geen dip, da's "een Drizztje doen"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef fabio070 het volgende:
shit, ik heb een fmdip ... ben al met mijn 3 game in 2 dagen begonnen...
haha zou ook kunnen ;Pquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's geen dip, da's "een Drizztje doen"
En een half jaar later staat de nieuwe manager alweer op straatquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:25 schreef PirE het volgende:
Godver, Panathinaikos neemt gewoon een andere manager aan.
Kan het nog steeds niet vinden.Is dit wel het goede scherm?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon bij zijn profiel. Waar ook staat waar hij geboren is en nationaliteit enzo. Staat het boven het 'veld' waar de natuurlijke posities staan enzo. En dan zie je rechtsboven een omschrijving.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon bij zijn profiel. Waar ook staat waar hij geboren is en nationaliteit enzo. Staat het boven het 'veld' waar de natuurlijke posities staan enzo. En dan zie je rechtsboven een omschrijving.
druk op informatie, het staat dan rechts bovenaan, daar waar er bij anderen bijvoorbeeld 'keeper' staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan het nog steeds niet vinden.Is dit wel het goede scherm?
[ afbeelding ]
Zoeken voor wonderkinderen in de jeugdteamsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nog geen 1 tegen gekomen![]()
![]()
Neymar niet. Hazard niet. Suggesties?
Ja die zijn ook al te oudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nog geen 1 tegen gekomen![]()
![]()
Neymar niet. Hazard niet. Suggesties?
Mijn jeugdteam zit te vol met potentiele toppersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zoeken voor wonderkinderen in de jeugdteams
Ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook al te oud. Volgens mij als ze 20 zijn kunnen ze geen wonderkinderen meer zijn.
Ah, de zoveelste prijs voor Messi zit eraan te komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef Binamin het volgende:
Op het randje de groepsfase doorgekomen
[ afbeelding ]
inZanity is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, de zoveelste prijs voor Messi zit eraan te komen
Die clubs kunnen er over het algemeen ook geen ene kut van.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef Binamin het volgende:
Wat een grap dat WK voor teams. Fluitend met 2 vingers in de neus en mijn armen achter mijn rug gewonnen
Welke club ben je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef Ronzz het volgende:
Goedenavond! Ben nieuw hier, maar wel al een aantal jaren fanatiek FMer
Inmiddels in het 3e seizoen beland. Het gaat best lekker. Veel braziliaanse talentjes gehaald, dramatische spelers verkocht, en proberen een paar jeugdspelers in te passen mbv mijn assistent Olde Riekerink.
Aankopen: Ochoa, Marllon, Ademilson, Romarío, Clasie, Maher.
Zit nu in december en sta 4 punten achter op Ajax, maar ben wel door in de Champions League (Poule met Sporting, Monaco en Bayern)
jeetje dan is het nog best lastig....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef Binamin het volgende:
Wat een grap dat WK voor teams. Fluitend met 2 vingers in de neus en mijn armen achter mijn rug gewonnen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
jeetje dan is het nog best lastig....
krijg ik niet voor elkaar denk ik...2 armen op rug en dan 2 vingers in neus
Er wordt niet gezegd dat het zijn eigen vingers zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
jeetje dan is het nog best lastig....
krijg ik niet voor elkaar denk ik...2 armen op rug en dan 2 vingers in neus
Dat lijkt me welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
Word je automatisch ontslagen als je degradeert naar een competitie die niet in de game zit?
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
Word je automatisch ontslagen als je degradeert naar een competitie die niet in de game zit?
Gelukkig hoef je in dit spel ook niks privé uit te gevenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Zenit- het volgende:
Ik weet nog dat je in FM 2011 altijd kon zien hoeveel je in je carrière al verdiend had. Kan dat in 13 ook?
Edit: Laat maar, heb het al gevonden. Al 250k buit gemaakt.
Dan had ik allang in het grootste huis gewoond en de mooiste auto's gehadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je in dit spel ook niks privé uit te geven
En bitches. Heel veel bitches.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:25 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dan had ik allang in het grootste huis gewoond en de mooiste auto's gehad
Deze man weet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En bitches. Heel veel bitches.
Gewoon je telefoon als hotspot gebruiken, aanmelden bij steam en steam in offline mode zetten. Daarna verbreek je de verbinding weer en volgens mij kan je dan gewoon FM starten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 1 weekend zonder internet.
Maandag weer van de partij![]()
Dat heb ik geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon als hotspot gebruiken, aanmelden bij steam en steam in offline mode zetten. Daarna verbreek je de verbinding weer en volgens mij kan je dan gewoon FM starten.
Gewoon op dezelfde manier, tenzij ik tot aan de rode kaart counterde, dan ga ik in de aanval (mits de tegenstander niet veel sterker is)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:10 schreef BDIL het volgende:
Hoe spelen jullie als je tegenstander rood pakt ? Het gaat bij mij qua goals maken niet makkelijker op
Maak ze kapot 14.gifquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:36 schreef Sejt het volgende:
Champions League Finale 2016/2017: Real Madrid vs. Feyenoord
Feest in Rotterdam!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:36 schreef Sejt het volgende:
Champions League Finale 2016/2017: Real Madrid vs. Feyenoord
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:01 schreef Sejt het volgende:
Feyenoord begon uitermate goed aan de Champions League Finale 2016/2017. In het uitverkochte stadion Atatürk Olympic in Istanbul, kwamen de Rotterdammers goed uit de startblokken.
De Feyenoord trainer had de zwakke plekken in de Madrileense defensie gevonden en zijn aanvallers maakten daar gretig gebruik van.
Al na 6 minuten maakte de 25-jarige Zweed John Guidetti de openingstreffer.
[ afbeelding ]
Mexicaans toptalent Carlos Fierro volgde zijn aanvalcompaan en schoot rustig de 2-0 binnen na 19 minuten spelen. Real Madrid, uit het veld geslagen door de snelle tegendoelpunten, kon ook de 3-0 van Fierro niet tegenhouden.
Met 19 jaar was Joakim Thorsøe één van de jongste spelers op het veld. Zenuwen of onervarenheid leidden tot een onnodige overtreding dat zwaar bestraft werd door Skomina, scheidsrechter van dienst. Thorsøe mocht veel te vroeg douchen en liet zijn team met 10 man achter.
[ afbeelding ]
Real Madrid ruikt bloed en gaat rusten met een licht veldoverwicht.
[ afbeelding ]
José Mourinho motiveerde zijn spelers in de kleedkamer, en de Madrilenen maakten gebruik van het verzwakte Rotterdamse team. De Feyenoord trainer had John Guidetti na een uitstekende eerste helft achtergelaten in de kleedkamer om zijn verdediging te versterken met Noors international Stefan Strandberg.
Superster Christiano Ronaldo kwam los van zijn direkte bewaker Daryl Janmaat en schonk de Koninglijke hoop in de vorm van een doelpunt 7 minuten na rust.
Dezelfde Ronaldo vond nogmaals een gat in de ongeorganiseerde Rotterdamse defensie en kon de 2-3 binnenschieten.
Bij overmaat van ramp voor Feyenoord viel de 3-3 door een eigen doelpunt door de jonge linksback Jeffrey Versluis.
Met nog 20 minuten spelen wilde Feyenoord niets weten van verlies en bleef opportunistisch spelen. Real Madrid kreeg kans op kans, maar het beslissende doelpunt viel aan de andere kant. Carlos Fierro maakte zijn hat-trick compleet met een goed uitgespeelde counter en zorgde voor feest in Rotterdam.
De laatste 10 minuten kon Madrid geen vuist meer maken en mede dankzij goed uitgevoerde wissels aan Feyenoord's kant, bleven de Rotterdammers overeind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest in Rotterdam!!
[ afbeelding ]
Je had hem nog als TM in de spits kunnen zetten met als opdrachten dat 'ie nauwelijks met de bal loopt en alleen drukt uitoefent in z'n eigen zone, maar daar heeft ie de stats ook al niet echt voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Binamin het volgende:
Ja niet vooruit te branden, maar goed, hij zal ook nooit spelen
Ik heb er meestal voor elke linie wel eentje, puur om jonkies te begeleiden. Die hou ik in het eerste en geef ze geen toestemming om in het tweede te spelen. Dan krijg je na X maanden wel gezeik, maar dat valt met wat zoete woordjes wel op te lossenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Binamin het volgende:
Hebben jullie veel oudjes rondlopen om de jonkies te begeleiden? Ik zit nu met het dilemma om wat oudere spelers te gaan verkopen, omdat ze niet goed genoeg meer zijn voor het eerste. Ook wil ik niet dat ze een plekje innemen in het tweede, want dat is voor de talentjes.
Maarja, ik heb zo'n 20 jonkies.... Dan heb ik aan 4 niet genoegquote:Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kies te begeleiden. Die hou ik in het eerste en geef ze geen toestemming om in het tweede te spelen. Dan krijg je na X maanden wel gezeik, maar dat valt met wat zoe
quote:
Hoe kom je aan het geld voor spelers als Maher en Fischer?quote:
Niet zo moeilijk in 2016 hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het geld voor spelers als Maher en Fischer?
Net zowaar voor het eerst gescoord met Vol op de aanval spelen, vlak voor tijd.
Uiteraard lag de bal er 6 seconden later aan de andere kant in en verloor ik alsnog.
Dus dat, en ik pik altijd die aflopende contracten op van Feijenoord!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het geld voor spelers als Maher en Fischer?
Net zowaar voor het eerst gescoord met Vol op de aanval spelen, vlak voor tijd.
Uiteraard lag de bal er 6 seconden later aan de andere kant in en verloor ik alsnog.
Joop, ben jij het?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:41 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dus dat, en ik pik altijd die aflopende contracten op van Feijenoord!![]()
En die verkoop ik weer
Daarbij Douglas Chadli Bjelland verkopen en je bent er al
En Maher en Fischer gewoon ook geluk hebben dat je gaat bieden op beste moment
Maar ben blijer met Cardozo, die heeft er al 30 inliggen die oude rot!
Om te beginnen: welke club(s) heb je geprobeerd?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
FM 2012 was amazing. Maar sinds ik FM2013 kom ik gewoon niet verder dan november. Ik word direct ontslagen ongeacht club, want de resultaten blijven slecht. Ik heb tig tactieken gemaakt, ik hou er namelijk niet van om tactieken te downloaden. Helaas geen resultaat....
Het gaat helemaal fout.. Sommige basisprincipes begrijp ik gewoon niet:
*Breedte: geldt dit bij balverlies of bij balbezit?
*Verdedigers: Kun je 2 sobere verdedigers hebben? Want het gaat mij erom dat verdedigers zich met verdedigen bezighouden en niet met het opletten of ze op één lijn zitten zoals een CV (voor buitenspelval).
*Wat is een verschil tussen een diepe spits en een afmaker?
En dan nog een aantal kleine zaakjes:
*Wat houdt precies de mentaliteit en creatieve vrijheid in? Want ik wil alles per speler nauwkeurig instellen, maar ik weet niet echt op basis van wat en wat het precies inhoudt?ruk zetten, stel je zet hele veld, rennen ze dan als een kip zonder kop? En als je op eigen zone zet, doen ze dan helemaal niks tot de tegenstander in de zone van de speler komt?
Ben een beetje in de war...![]()
Ik speel voornamelijk met Fenerbahçe. Ik ben inderdaad vrij nieuw met FM2013. Als ik mijn tactiek maak dan stel ik alles tot de puntjes in, zelfs de spelersinstructies. Hoe zit het met de mentaliteit en creatieve vrijheid?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Om te beginnen: welke club(s) heb je geprobeerd?
Als je nieuw bent in FM13 is het een goed idee om rustig te beginnen qua instructies. Niet teveel hooi op je vork nemen. Dus niet aan het begin al met allerlei individuele instructies komen.
Ik raad je aan om team instructies rustig in te voeren. Je team moet sowieso aan het begin van het spel aan elkaar winnen. Gebruik daar dan ook trainingen (team cohension) of wedstrijd voorbereiding (teamwork) voor. Hier dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast zullen ze aan je tactiek moeten wennen. Gebruik daar de trainingen (tactics) voor, totdat ze de tactiek door hebben. (familarity in het tactieken scherm)
[ afbeelding ]
Breedte is hoe breed je het veld houdt, naar mijn weten in het algemeen.
Verdedigers kan je op één lijn zetten en dezelfde rol geven. Hier is het 't belangrijkste dat je de goede rol geeft aan een speler, niet persé jouw visie volgen dus. Je moet de spelers er wel voor hebben. Bijvoorbeeld een verdediger met 8 in passing moet je niet als ball playing defender neerzetten.
Daarnaast kan je spelen met Rigid en Fluid als team instelling, maar dat is pas aan te raden als je spelers je tactiek goed door hebben. Het heeft te maken met in hoeverre spelers zich met andere rollen bezighouden dat de ingestelde rol.
Druk zetten zorgt ervoor dat je spelers constant achter de bal aan lopen, dus hun uithoudingsvermogen moet goed genoeg zijn - dat als 1e. Daarnaast kunnen er gaten vallen hierdoor, aangezien ze uit hun positie kunnen lopen. Niet altijd goed dus.
Team instructies en shouts gelden voor alle spelers. Daarna kan je individueel instellingen veranderen, zoals 'roam from position' op een spelmaker die een goede positionering heeft. Maar dit is pas aan te raden op hoger niveau voetbal, dus niet in de lagere divisies.
Algemeen advies: Keep it simple. Geavanceerde tactieken pas doorvoeren op hoger niveau / als spelers aan de standaard tactiek gewend zijn.
Laatste wedstrijd hopen dat ik win van RKC, lijkt me wel dan ben ik kampioenquote:
Mentaliteit betekent in het algemeen hoe de spelers (moeten) denken. Met aanvallende mentaliteit zullen ze verder vooruit verdedigen en dieper staan. Ze zullen ook sneller naar voren spelen, waar een verdedigende mentaliteit meer op 'safe' speelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk met Fenerbahçe. Ik ben inderdaad vrij nieuw met FM2013. Als ik mijn tactiek maak dan stel ik alles tot de puntjes in, zelfs de spelersinstructies. Hoe zit het met de mentaliteit en creatieve vrijheid?
Overigens zeg jij dus je moet eerst alleen de formatie maken en vervolgens kijken naar je spelersmateriaal en aan de hand van dat de rollen selecteren en vervolgens de teaminstructies instellen naar behoren met 'gebalanceerd' en pas als het elftal de tactiek onder de knie heeft, rustig alles aanpassen en desnoods naar dynamisch of rigide overschakelen?
Hoe kan ik bovendien stapgewijs instructies wijzigen? Hoe kun je dat het beste analyseren? Aangezien ik altijd op 'uitgebreid' kijk en nooit de hele wedstrijd.
Top bedankt! Er rest mij nog één vraag: ookal stel je elk speler apart in, dan focussen spelers toch ook op hun normale spel? Dan heb ik het over sliders bij de spelersinstructies.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mentaliteit betekent in het algemeen hoe de spelers (moeten) denken. Met aanvallende mentaliteit zullen ze verder vooruit verdedigen en dieper staan. Ze zullen ook sneller naar voren spelen, waar een verdedigende mentaliteit meer op 'safe' speelt.
Creatieve vrijheid betekent dat spelers de vrijheid krijgen om lastiger te spelen. Dat kan mooie resultaten opleveren, indien ze ook daadwerkelijk dat goed kunnen uitvoeren (denk aan stats 'creativity' en 'decisions'), maar ook veel fouten als ze er niet goed in zijn.
Ik zou met een team als Fenerbache focussen op teamwork en tactiek qua trainingen aan het begin. Zorg dat ze je tactiek goed uit kunnen voeren... dat zie je hier:
[ afbeelding ]
(Ik zit net voor start seizoen, dus nieuwe spelers die m'n tactiek nog niet kennen)
Key spelers als Meireles kan je instellen met individuele instellingen, maar een jonge verdediger moet zich eerst op zijn normale spel focussen. Dat moet je een beetje aanvoelen. Maar dat zijn details.
Ja, dat doen ze wel, maar de instructies moeten wel bij de speler passen. 'Long shots' op vaak zetten voor iemand met 5 in long shots gaat bijvoorbeeld niet werken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Top bedankt! Er rest mij nog één vraag: ookal stel je elk speler apart in, dan focussen spelers toch ook op hun normale spel? Dan heb ik het over sliders bij de spelersinstructies.
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7495quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis 4-1 gewonnen van Rubin Kazan.
Uit met 4-1 verloren.
De keeper haalde maar liefst een 3.5 Siem mist zijn 28ste pingel ongeveer.
Van de 5 keepers die ik heb zijn er geblesseerd en is er 1 op interlandreis.
Dus ik zit met 1 keeper (die dus een 3,5 haalt), Eriksen en Jurgens (mijn 2 beste spelers) geblesseerd, mijn beste spits te vermoeid en mijn best verdedigende middenvelder ook geblesseerd.
Waarom nou altijd die oneindige blessures?
Welk team ben je?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef BlaBla87 het volgende:
50e minuut 1 - 0 voor tegen ManU in de CL finale Jones krijgt rood
Het zal toch niet, niet in het 3e seizoen al
quote:
Keurig.quote:
Screenie van je enorme selectiequote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Danku Danku,
Nu weer een heeele grote schoonmaak
Selectie is veeeeeeulste groot
Ik krijg van een journalist nog steeds de vraag of keeper X speeltijd krijgt, ookal staat 'ie al twee seizoenen in de basisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig.
Mijn keeper zeurt weer dat hij meer wil spelen.
Hij is een basisspeler die nu op interlandtour is.
Waarom kan FM dit soort simpele dingen niet goed doen?
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Screenie van je enorme selectie
Speelde in 12 altijd met een vaste tactiek dat liep bij mij in 13 nietquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen verkopen, maar wel Castaignos houden![]()
Hoe lekker loopt die tactiek van je? Wil je even een screenie van voor- en tegengoals laten zien waar je die tactiek gebruikt?
Pijltje naast FC Twente > Teamverslag > tabje Verslag > Tactiek:quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Speelde in 12 altijd met een vaste tactiek dat liep bij mij in 13 niet
Nu speel ik hier al meerdere carrieres mee en gaat altijd hardstikke goed
Maar weetniet helemaal waar jij een screen van wil waar k dat vind
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pijltje naast FC Twente > Teamverslag > tabje Verslag > Tactiek:
[ afbeelding ]
Meeste teams vooral in europa spelen juist met de punt naar voren op een paar naquote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb je opstelling ook even gekozen, was slechts een kwestie van de backs een linie naar voren schuiven en wat rollen aanpassen. Won meteen met gemak met 3-0 van VVVNu tegen Rubin Kazan... kww!
Geen CL?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n EL-poule is ook wel teringsimpel:
[ afbeelding ]
Eerste seizoen 2012-2013 (in FM13)quote:
Weer een nieuwe gamequote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste seizoen 2012-2013 (in FM13)
13 hoppaaaaaa!!!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste seizoen 2012-2013 (in FM13)
PFFF... Moussa sow mist een 1 op 1 kans, niet te verwijten, aangezien er een verdediger vlak dichtbij stond. Niet koelbloedig genoeg en hij schoot nog met links ook (weet niet of hij linkspoot is?), aantal minuten later Miroslav Stoch 1 op 1 kans met de doelman en de doelman red nipt. 61 minuut al.... Heb echt een goal nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Spaghetti- het volgende:
CL nacompetitie seizoen 2012/2013. eerste wedstijd Fenerbahçe - Lyon met 0-2 verloren en nu bezig met de return (Lyon - Fenerbahçe). Vroege goal geïncasseerd. Vlak voor rust nog een goal weten te scoren en in de 52e minuut gescoord waardoor het nu 3-2 aggregate staat. Spannend. Nog een ruime half uur om 1 doelpunt te scoren en geen tegentreffer te incasseren en dan toch door naar de CL groepsronde.
Ouwe game opgestart om de tactiek te testen met het materiaal dat ik voorhanden hebquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:11 schreef inZanity het volgende:
Die aanstellingen van managers slaan echt nergens op soms. Hier is Fabregas zojuist manager van ADO geworden.
Welk seizoen ben je ?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef laxus13 het volgende:
Bernard gratis binnengehaald voor volgend seizoen
Ben bang voor dat laatstequote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef aleco99 het volgende:
Iemand tips? Want anders kan ik mijn game wegflikkeren:(
ECht moeilijk veel uren naar de haaien danquote:
2017-2018, heb hem voor volgens seizoen gehaald.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je ?
Speelt hij bij Chelsea ?
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef laxus13 het volgende:
Als er echt 1 ploeg is waarvan ik nooit kan winnen is het wel Man City, met al mijn games van fm 13 heb ik er nog nooit van gewonnen
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vorig seizoen in de 90ste minuut
Weet niet wat het is, vooral thuis zijn ze erg sterk.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vorig seizoen in de 90ste minuut
Heb je de standaardsituaties ingesteld? Want anders zet je toch gewoon twee a drie verdedigers achterin?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees vrije trappen.
Ze worden altijd loeihard teruggekopt en vervolgens krijg ik tegengoals uit de counter.
1 verdediger staat op doelman verdedigen en 4 spelers staan op achterin blijven als nodig is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Heb je de standaardsituaties ingesteld? Want anders zet je toch gewoon twee a drie verdedigers achterin?
Counter moet je de verdedigende lijn terugzetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees vrije trappen.
Ze worden altijd loeihard teruggekopt en vervolgens krijg ik tegengoals uit de counter.
Ik heb hetzelfde, vind het allen leuk om met Ajax te spelen. Ondanks dat het me wel leuk lijkt om een kutclubje 5 keer te laten promoveren aar de premier league ofzo. Duurt me te lang om dat te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk de leukste games alleen maar hebt met je favo club?
Of ik nu een project start met Sparta, San Roque (3e divisie Spanje), Willem II, Leeds.. Deze games zijn allemaal van korte duur![]()
Nu twijfelde ik om eens met Barcelona te gaan spelen want ik heb nog nooit in FM13 met een Europese topclub gespeeld, maar dat lijkt me dan weer te makkelijk.
Het meest leuke van zo'n game lijkt me om iedereen te kopen die je maar wil en een Nederlandse satellietclub vinden om daar alle wereldtoppers in wording te stallen.
Zo had ik ooit een game mer Barca en Utrecht als satellietclub, in de tijd dat Maxi Lopez nog een wonderkind was bij BarcaDie knakker werd 2x landskampioen met Utrecht en 3x op rij topscorer in de Eredivisie
Nu twijfel ik dus om zo'n game te starten of gewoon weer met Ajax
Vind ik ook.. Ik kies in het begin direct de club die ik steun en vervolgens probeer ik Europees succes te boeken en als ik er geen zin meer in heb, dan ga ik naar een ander club of coach ik het nationaal elftal. Probleem is dat ik nooit verder dan het eerste seizoen ben gekomen uit boosheid dat mijn tactiek naar de knoppen ging.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, vind het allen leuk om met Ajax te spelen. Ondanks dat het me wel leuk lijkt om een kutclubje 5 keer te laten promoveren aar de premier league ofzo. Duurt me te lang om dat te doen.
Daar heb ik dan geen problemen meequote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Ik kies in het begin direct de club die ik steun en vervolgens probeer ik Europees succes te boeken en als ik er geen zin meer in heb, dan ga ik naar een ander club of coach ik het nationaal elftal. Probleem is dat ik nooit verder dan het eerste seizoen ben gekomen uit boosheid dat mijn tactiek naar de knoppen ging.
Heb er alleen last van bij vrije trappen. De andere counters hou ik rekening mee en die vind ik niet erg.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Counter moet je de verdedigende lijn terugzetten.
En wat betreft die standaardsituaties moet je op trainen lijkt me. Laat je de juiste man de vrije trappen nemen?
Ik speel nooit echt controlerend, alleen als er nog 10 min te gaan zijn en ik minstens 2 goals voorstaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef -Spaghetti- het volgende:
Kun je controlerend spelen met een nr.10 in combinatie met hoog tempo en een breed veld?
Mag ik vragen waarom jij voor dynamisch kies i.p.v. rigide of gebalanceerd? Want het nadeel van dynamisch is dat de spelers hun taken vergeten en te veel andere taken gaan uitvoeren terwijl dat niet de bedoeling is. Een verdediger die opkomt op het middenveld en de spelmakers mee gaan aanvallen en de aanvallers zelfs komen verdedigen, terwijl het juist hoort dat de spelers ieder hun eigen taak behouden, aanvallers aanvallen, middenvelders omschakelen, verdedigers verdedigen. Maar zo denk ik hoor. Correct me if i am wrong.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel nooit echt controlerend, alleen als er nog 10 min te gaan zijn en ik minstens 2 goals voorstaDan roep ik de volgende shouts: controleren, op balbezit spelen en temporiseren. Normaal alles gewoon dynamisch aanvallend.
Nee niet echt. Wel paar games gehad met Ajax, maar mijn leukste games waren met St. Pauli en nu GAE. Ook leuke game met Liverpool gehad. Dus je moet gewoon een leuke uitdaging zoeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk de leukste games alleen maar hebt met je favo club?
Of ik nu een project start met Sparta, San Roque (3e divisie Spanje), Willem II, Leeds.. Deze games zijn allemaal van korte duur![]()
Nu twijfelde ik om eens met Barcelona te gaan spelen want ik heb nog nooit in FM13 met een Europese topclub gespeeld, maar dat lijkt me dan weer te makkelijk.
Het meest leuke van zo'n game lijkt me om iedereen te kopen die je maar wil en een Nederlandse satellietclub vinden om daar alle wereldtoppers in wording te stallen.
Zo had ik ooit een game mer Barca en Utrecht als satellietclub, in de tijd dat Maxi Lopez nog een wonderkind was bij BarcaDie knakker werd 2x landskampioen met Utrecht en 3x op rij topscorer in de Eredivisie
Probeer anders een club in een land die ook al de beste is, bijvoorbeeld in Polen oid. Aangezien Ajax in FM flink overpowered is in de Eredivisie, zulke clubs heb je ook in andere landen. Denk aan een Shaktar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef dion_v_k het volgende:
Wowww hoe heet die? En welke rol heb je hem gegeven?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn spits komt eindelijk echt los33 goals in 27 wedstrijden tot dusver in de competitie. En in alle competities 46 goals in 41 wedstrijden.
Ik wil ook bondscoach worden, maar heb nog geen aanbieding gekregen van landenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Denemarken heb ik een speler die altijd geblesseerd raakt als er een toernooi aankomt.
Een week voor Ek 2016 raakt hij een maand geblesseerd (hamstring)
Een week voor WK 2018 raakt hij een maand geblesseerd (jukbeen)
Een week voor EK 2020 raakt hij een maand geblesseerd (verzwikte enkel)
Verder is hij een basisspeler bij mij, dus dat is wel balen.
Deze baas speelt standaard in de rol afmaker.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Wowww hoe heet die? En welke rol heb je hem gegeven?
Wowwww een kruising van Emenike en Bonyquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze baas speelt standaard in de rol afmaker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vleugje Ronaldo.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Wowwww een kruising van Emenike en Bony
Na ieder toernooi worden er mensen ontslagen. Dan gewoon solliciteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook bondscoach worden, maar heb nog geen aanbieding gekregen van landen. Alleen maar aanbiedingen van clubs
Wat is goed?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Binamin het volgende:
Als het regentijd is, hoeveel goede regens krijgen jullie dan altijd? gemiddeld...
Ja dat was ik vorig seizoen dus vergeten. En de Nederlandse bondscoach (Pieter Huistra!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na ieder toernooi worden er mensen ontslagen. Dan gewoon solliciteren.
Download Puush.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:51 schreef lesleyyb het volgende:
misschien wel een van de beste lb's die ik ooit ben tegengekomen, weggehaald bij catania voor 19m maar heeft alaba uit de basis gegooit (pic komt als ik weet hoe dat werkt)
en aan de andere kant ook een goeie rbquote:Op maandag 1 juli 2013 16:51 schreef lesleyyb het volgende:
misschien wel een van de beste lb's die ik ooit ben tegengekomen, weggehaald bij catania voor 19m maar heeft alaba uit de basis gegooit (pic komt als ik weet hoe dat werkt)
[ afbeelding ]
Ga je dat allemaal zelf doen? Die pakketten kan je meestal wel downloaden.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:06 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga vanavond mijn editor updaten en dan gewoon weer met Ajax beginnen. Maher en Bruma naar psv etc. Hopelijk heb ik dan wat meer concurrentie ook
Eerlijk gezegd vind ik Carlos Fierro beter voor teams met een laag budgetquote:Op maandag 1 juli 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kelvin had ik transfervrij opgepikt en hij heeft aardige stats voor een 20 jarigeAan te raden voor teams met een laag budget
Als Vleugelspits is hij goed en voor zon klein salaris + transfervrij is het een prima spelerquote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Erick Torres en Carlos Fierro beter
Als een speler een lage teamwork beoordeling heeft dan krijg ik er direct al structureel hekel aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Vleugelspits is hij goed en voor zon klein salaris + transfervrij is het een prima speler
Krijg je niet de neiging om FMRTE op te starten en je team te healen?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige spits van Denemarken die wel eens scoort, Helenius, presteert het om in de oefenwedstrijd voor het EK tijdens het nemen van een pingel zijn enkel te verzwikken.
7 weken er uit.
Ik doe dat zelf. Vind ik best leukquote:Op maandag 1 juli 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal zelf doen? Die pakketten kan je meestal wel downloaden.
je kan ook fmel gebruiken, minder opties dan fmrte maar wel gratisquote:Op maandag 1 juli 2013 17:41 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Krijg je niet de neiging om FMRTE op te starten en je team te healen?
Half wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:41 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Krijg je niet de neiging om FMRTE op te starten en je team te healen?
Gatusso is hier nu trainer van AZ. Na eerst al PSV en N.E.C. gemanaged te hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half wel.
Net mijn rechtsbuiten Larsen zijn rib gebroken in de 2de oefenwedstrijd. 6 weken er uit.
Genaro Gatusso komt de trainersstaf versterken
mike van Duinenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog veel talenten in het tweede!
Nu zit ik hierover te twijfelen, wil graag een tactiek met een libero.
Nu heb ik er 1 met 4.5 ster potentieel zit al op 3.5 20 jaar jong
Maar als ik nu accept is die gelijk grootverdiener bij de club en dat vind ik niet horen bij zon snotneus!
What should i do
[ afbeelding ]
Aangetrokken uit nood als reservespits, scoort die in een finale van cl en gelijk over de 4.5 miljoen waard! :pquote:
Ik sta nu op precies hetzelfde moment. Net de eerst halve finale tegen real gelijkgespeeld. Welke club speel je?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
4e keer op rij kampioen, bekerfinale gehaald en waarschijnlijk de halve finale CL minimaal.Niks mis mee.
Go Ahead Eaglesquote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ik sta nu op precies hetzelfde moment. Net de eerst halve finale tegen real gelijkgespeeld. Welke club speel je?
Ik zit nu in april 2026. Vorig jaar al de CL gewonnen met GAEquote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Binamin het volgende:
Ow, dan ben je denk ik verderWelk seizoen?
Vorig jaar verloor ik de bekerfinale omdat ik een B-team opstelde in de finalequote:Op maandag 1 juli 2013 19:28 schreef Binamin het volgende:
Zo met 3-2 de beker gewonnen van PSV! Nu zijn al mijn spelers moe voor de return tegen Real
Dat doe je snelquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Binamin het volgende:
2-1 gewonnen, werd een beetje geholpen door een eigen doelpunt van Real. Was nog best spannend
Dit zijn zijn stats bij mij in September 2014:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef -Spaghetti- het volgende:
Kan iemand een screen posten van 'alen halilovic' ? Ik kan hem voor een 10 mil halen eind van het eerste seizoen. Is het het waard of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:01 schreef -Spaghetti- het volgende:
Welke van deze spelers is het halen waard?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, maar soms heeft FM het wel fout.. Ik moet namelijk een goede keuze maken, want in de Turkse competitie zit ik weer met die buitenlanders regel.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:03 schreef Binamin het volgende:
Die Allen heeft bij mij in 2016 5 sterren en is best een fijne speler.
@ Spaghetti: Ik haal altijd alleen maar 5 sterren spelers.
Daar ga ik nu ook op over stappen. Nam eerst met 4,5 ster ook genoegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:03 schreef Binamin het volgende:
Die Allen heeft bij mij in 2016 5 sterren en is best een fijne speler.
@ Spaghetti: Ik haal altijd alleen maar 5 sterren spelers.
cut?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Binamin het volgende:
Ik doe altijd eerst nog eens cut voor ik ga bieden. Met een scout die 20 PA heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |