Het kan zo lekker opluchten.quote:
Beter ga je godverdomme je niet druk maken over religieuzen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan is het godverdomme goed OF NIET DAN GODVERDOMME
Jezusquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ken dus iemand hier op fok en die haalt serieus dat woord uit je quote als ze je quote
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien ook wel weer waar
[..]
Ja mijn grafmeester LompeHorkquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je godverdomme je niet druk maken over religieuzen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus
Haha zie je wat ik daar deed?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ken dus iemand hier op fok en die haalt serieus dat woord uit je quote als ze je quote
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klopt, Mur is de baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat kan niet, dat zou baasception zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik in komen.
Maar Mono is dan weer zíjn baas.
ik accepteer alleen orders van Hork.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik in komen.
Maar Mono is dan weer zíjn baas.
Maar dat is het ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat zou baasception zijn.
Oh dus die ene keer dat Mono je op handen en knieën door het huis liet lopen aan een riempje alvorens jullie elkaar zowel anaal als oraal bevredigden is een leugen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik accepteer alleen orders van Hork.
Of van Vas, mits ze seksueel getint zijn.
dat was omdat ik het zelf wilde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus die ene keer dat Mono je op handen en knieën door het huis liet lopen aan een riempje alvorens jullie elkaar zowel anaal als oraal bevredigden is een leugen?
ok okquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat was omdat ik het zelf wilde.daat had hij neits over te zeggen.
Je bent gewoon bang voor Vas omdat ze je in je slaap nog neer kan hoeken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik accepteer alleen orders van Hork.
Of van Vas, mits ze seksueel getint zijn.
Ik wil het er niet over hebbben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor Vas omdat ze je in je slaap nog neer kan hoeken.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor Vas omdat ze je in je slaap nog neer kan hoeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |