quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg een "paar" quote-alertsR&P / Vinden jullie dit normaal?
Moet je maar niet van die harde waarheiden sprekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ging even koffie halen en ik bleef maar klikken toen ik terug kwam
ik zit nu op werk schat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook een droger hebt. Als je ze nu in de wasmachine stopt en gelijk daarna in de droger zijn ze vanavond wel weer klaar om om je kussentjes te doen.
Of je wast ze nu en gaat de rest van de avond staan zwaaien met de natte slopen tot ze droog zijn
JWZ, fiporaken is een optie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die harde waarheiden spreken![]()
En terechtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg een "paar" quote-alertsR&P / Vinden jullie dit normaal?
Hmm, dat wordt dus wapperenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit nu op werk schat.
Als ik ze om half 7 was, dan kan ik wel 2 keer de droogfunctie doen, maar die kan maar op 600 toeren omdat anders shit van planken valt, en dan is het nog niet droog.
van het weekend wassen dan? Heb je geen back-up kussensloop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit nu op werk schat.
Als ik ze om half 7 was, dan kan ik wel 2 keer de droogfunctie doen, maar die kan maar op 600 toeren omdat anders shit van planken valt, en dan is het nog niet droog.
ja, ik heb ook 3 kussensquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb je maar 1 paar kussenslopen?
Ik wil het zaterdag eigenlijk vers op het bed hebben, eigenlijk morgen avond al. hm, anders vandaag 2 en morgen die ander.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
van het weekend wassen dan? Heb je geen back-up kussensloop?
Slaap je er ook echt op 3? Anders gewoon 2 vanavond wassen, ophangen of whatever en morgen die andere nogquote:
GTMAquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het zaterdag eigenlijk vers op het bed hebben, eigenlijk morgen avond al. hm, anders vandaag 2 en morgen die ander.
1 slaap ik op, 2 knuffel ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Slaap je er ook echt op 3? Anders gewoon 2 vanavond wassen, ophangen of whatever en morgen die andere nog
Ja dat zijn van die mensen die altijd de schuld bij een ander zoekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer!
[..]
Draak van een topic wel
Dan knuffel je maar even met je piemel ofzoquote:
Ja, ik kan daar echt met m'n hoofd niet bij komen, hij rijdt toch zélfquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mensen die altijd de schuld bij een ander zoeken
Gewoon vanavond wassen en als ze niet droog zijn trek je er voor nood even een t-shirt omheen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het zaterdag eigenlijk vers op het bed hebben, eigenlijk morgen avond al. hm, anders vandaag 2 en morgen die ander.
hihi. uft zei piemel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan knuffel je maar even met je piemel ofzo
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Moira. het volgende:
Nja van een nachtje op een kussen slapen zonder sloop ga je ook niet dood, desnoods pleur je er een tshirt omheen voor een nachtje
Dan ga ik dood.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon vanavond wassen en als ze niet droog zijn trek je er voor nood even een t-shirt omheen.
Stonerimprov
Of je koopt een paar kussenslopen erbij, kan nooit kwaad tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |