Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
het enige wat zwaar is in zijn portemonnee is de echo. Maw: het ding is leeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die zware echo nou? Wat een mysterie.
Oh, ik dacht aan een echografiequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het enige wat zwaar is in zijn portemonnee is de echo. Maw: het ding is leeg.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef picodealion het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2013/06/movies-same-sentence/
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu zou dat niet meer gemaakt kunnen worden.
Ja dus? Is de jeugd van tegenwoordig niet meer in to dino's?quote:
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja dus? Is de jeugd van tegenwoordig niet meer in to dino's?
Iron Man 3 komt volgende weekquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom staat Olympus has fallen wel al duizend keer op spotned, maar is er nog steeds geen Iron Man 3 hd...
Dien een klacht in bij Disneyquote:
Tamme dino'squote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Komt wel weer als Jurassic Park IV een beetje leuk wordt.
Neh... ik ga wel voetbal kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Dien een klacht in bij Disney
[..]
Tamme dino's
Zelfs als die niet leuk wordt, bestaat er nog een kans dat er een dinosaurussen-hype uit voort komt.quote:
Goede zelfkennisquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb al lang geen slechte superhelden/stripboek verfilmingen meer gezien hoor (maar ik zal wel een k*tsmaak hebben)
Terechte hype zou dat zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Desunoto het volgende:
Of ze moeten Robert Downey Jr. en/of Jennifer Lawrence strikken voor de film en ziedaar... hype!
Of Patrick Dempsey. Die kreeg op Le Mans meer aandacht dan elke andere coureur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Desunoto het volgende:
Of ze moeten Robert Downey Jr. en/of Jennifer Lawrence strikken voor de film en ziedaar... hype!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
en dan word ie.... 4denet geen podium... vervelend
(geloof ik tenminste, zo goed heb ik niet op gelet)
Klopt inderdaad. Hij deed in 2009 ook mee, toen werd hij negende. Hij heeft inderdaad Endurance ervaring. Hij heeft een paar keer de Daytona 24 uurs race gereden en andere Amerikaanse Endurance races zowel in de GT als LMP2 klasse.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat het zijn 2de keer le man was... Maar volgens mij had ie wel al endurance ervaring
Satantango staat ook in mn lijst, een film van meer dan vier uur, een aardige drempel om te overbruggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef picodealion het volgende:
Zo, nog 2 films op de watchlist en dan moet ik Satantango kijken.
Ip Man was tof.
utorrent zegt nog 2 uurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:47 schreef ArtistA het volgende:
Ff opgezocht. Zeven en een half uur..........
good enoughquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:26 schreef picodealion het volgende:
Omdat degenen die hem hebben gezien zeggen dat 'ie goed is, en ik twee andere films van die regisseur ook erg goed vond.
Dempsey reed em samen met....Allessandro Del Piero, de voetballer. Ook niet bepaald mediaschuw...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Silfen het volgende:
[..]
Of Patrick Dempsey. Die kreeg op Le Mans meer aandacht dan elke andere coureur.
En daar heb ik juist weer helemaal niks van meegekregen dat die meereedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dempsey reed em samen met....Allessandro Del Piero, de voetballer. Ook niet bepaald mediaschuw...
Ik kom er ff op terug, Alessandro is grootendeels co-eigenaar van het team en reed niet mee met de 24hrs. Als ik het goed heb begrepen reed hij wel mee in de ALMS (American LeMans Series).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar heb ik juist weer helemaal niks van meegekregen dat die meereed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |