Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
het enige wat zwaar is in zijn portemonnee is de echo. Maw: het ding is leeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die zware echo nou? Wat een mysterie.
Oh, ik dacht aan een echografiequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het enige wat zwaar is in zijn portemonnee is de echo. Maw: het ding is leeg.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef picodealion het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2013/06/movies-same-sentence/
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu zou dat niet meer gemaakt kunnen worden.
Ja dus? Is de jeugd van tegenwoordig niet meer in to dino's?quote:
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja dus? Is de jeugd van tegenwoordig niet meer in to dino's?
Iron Man 3 komt volgende weekquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom staat Olympus has fallen wel al duizend keer op spotned, maar is er nog steeds geen Iron Man 3 hd...
Dien een klacht in bij Disneyquote:
Tamme dino'squote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Komt wel weer als Jurassic Park IV een beetje leuk wordt.
Neh... ik ga wel voetbal kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Dien een klacht in bij Disney
[..]
Tamme dino's
Zelfs als die niet leuk wordt, bestaat er nog een kans dat er een dinosaurussen-hype uit voort komt.quote:
Goede zelfkennisquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb al lang geen slechte superhelden/stripboek verfilmingen meer gezien hoor (maar ik zal wel een k*tsmaak hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |