abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 23:23:59 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_128343941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
"De jongens die de C1000 hebben overvallen... - na vijf dagen zie ik ze weer rondlopen."

"De jongens komen gewoon weer terug in de gemeenschap en gaan gewoon weer verder."

Zo gaat dat.
Het is vechten tegen de bierkaai. Dat wil zeggen: voor de ouders. Verder vecht er niemand voor ze.
Treurig.
pi_128344006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Bombshell het volgende:
De zoveelste racistische aanslag op Nederlanders. De Koran is gewoon een racistisch boek ten opzichte van niet moslims. Ik ben het zo zat.
Die Marokkaanse jeugd trekt zich echt niets van de koran of islam aan hoor, het is gewoon tuig dat is ontspoort op straat en niet in de moskee.
pi_128344030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo gaat dat.
Het is vechten tegen de bierkaai. Dat wil zeggen: voor de ouders. Verder vecht er niemand voor ze.
Treurig.
Dat is inderdaad heel erg treurig. Burgers blijven in de kou staan en de jongeren worden niet of nauwelijks gecorrigeerd. Als je snotapen van 14 niet corrigeert, gaan ze gewoon verder.
pi_128344123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die Marokkaanse jeugd trekt zich echt niets van de koran of islam aan hoor, het is gewoon tuig dat is ontspoort op straat en niet in de moskee.
En toch pakken ze altijd mensen van Nederlandse afkomst. Zelden tot nooit lees je berichten waar marokkanen het slachtoffer zijn.
  donderdag 27 juni 2013 @ 23:28:28 #130
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128344195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Bombshell het volgende:

[..]

En toch pakken ze altijd mensen van Nederlandse afkomst. Zelden tot nooit lees je berichten waar marokkanen het slachtoffer zijn.
Die dochters zien er niet Nederlands uit.
pi_128344219
Stadsdeelvoorzitter: "600 jongeren worden jaarlijks 15.000 keer opgepakt en weer heengezonden."

8)7

Dat is dus gemiddeld 25 keer per persoon, per jaar! Vijf-en-fucking-twintig keer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 23:29:08 ]
pi_128344249
quote:
9s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef hexje het volgende:

[..]

Die dochters zien er niet Nederlands uit.
Ze pakken zelden tot nooit andere marokkanen
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 23:30:13 #133
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128344290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heel erg treurig. Burgers blijven in de kou staan en de jongeren worden niet of nauwelijks gecorrigeerd. Als je snotapen van 14 niet corrigeert, gaan ze gewoon verder.
Corrigeren met een flinke knuppel. Slaan tot appelmoes. Werkt. Wat die psychomiepen ook anders beweren.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128344357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ach man, ze schieten elkaar bij bosjes dood de laatste tijd.
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 23:31:47 #135
341203 3-voud
pi_128344391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bron?
pi_128344404
Waarom zien die mensen eruit alsof ze dak- en thuisloos zijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_128344453
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat criminele afrekeningen. Totaal andere zaak.
pi_128344470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Corrigeren met een flinke knuppel. Slaan tot appelmoes. Werkt. Wat die psychomiepen ook anders beweren.
We moeten niet willen afglijden naar het barbaarse niveau in Arabische landen. Wat die man op TV net suggereert, is veel effectiever: flinke én oplopende boetes. Beslag leggen op eigendommen van de ouders. Kan er niet worden betaald, dan gaan die jongeren de cel in.

En dat laatste dan ook doen.
pi_128344697
Dat heenzenden kan de 2de kamer met een wetswijziging voorkomen, door voor delicten met een straf korter dan 1 jaar voor arrest te verplichten

zit je 6 maanden in voor arrest en word je veroordeeld tot 3 maanden, word je gewoon vrijgelaten
pi_128344797
De politie kan jonge criminelen gaan oppakken tot ze ons wegen, politici kunnen de hele dag niks anders doen dan zich erover buigen, maar als er niet effectiever en strenger wordt gestraft, is dat allemaal zinloos, terwijl die inzet klauwen met geld kost. In plaats van gevangenissen te sluiten, moet dit jonge, criminele tuig langer worden opgesloten.
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 23:39:19 #142
341203 3-voud
pi_128344827
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We moeten niet willen afglijden naar het barbaarse niveau in Arabische landen. Wat die man op TV net suggereert, is veel effectiever: flinke én oplopende boetes. Beslag leggen op eigendommen van de ouders. Kan er niet worden betaald, dan gaan die jongeren de cel in.

En dat laatste dan ook doen.
Hahahaha.... wanneer? Als Pinksteren en Pasen met Kerst gevierd worden?
Gebeurd geen reet. Ze weten niet waar te beginnen omdat ze hun vingers niet durven te branden aan politiek correcte relletjes. Dat pluche zit comfortabel en warm. Stiekem wachten ze tot het volk zelf maatregelen neemt. Ofwel met 2x gelijke munt terug betaald. Dan hebben ze dubbel winst. Probleem lost zich op want de terugbetalers kennen wel grenzen na de afranseling, en ze kunnen een groep, geen individuen, aanwijzen als zwarte pieten.

Maar ook dat laatste gebeurd niet. We zijn een verwijfd volkje wat zich een binkje voelt door op internet de meninkjes te filteren in prachtige Van Dale taal met krachtermen als "mijns inziens" en meer van dat steigerende pikkie taal. En we gaan weer slapen want meer doen betekent echt aanpakken.
pi_128344857
Zoals ik net ook al zei, gewoon altijd voor-arrest
pi_128344886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Wat criminele afrekeningen. Totaal andere zaak.
Ja natuurlijk als een Marokkaanse crimineel een Marokkaan doodschiet is dat niet een islamitische zaak maar als een Nederlander slachtoffer wordt automatisch wel. Tja... Mogelijk moet jij dan eens aangeven waar precies in de koran Allah zegt dat geweld en diefstal goedgekeurd wordt?

Ik ken wel deze tekst:
Wees daarom standvastig op het rechte pad zoals aan u, en aan diegenen die zich met u tot God richten, werd aanbevolen en overtreedt de grenzen niet want Hij ziet alles wat jullie doen.

Dat geeft toch aan dat het van de islam niet mag?
pi_128344962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hahahaha.... wanneer? Als Pinksteren en Pasen met Kerst gevierd worden?
Gebeurd geen reet. Ze weten niet waar te beginnen omdat ze hun vingers niet durven te branden aan politiek correcte relletjes. Dat pluche zit comfortabel en warm. Stiekem wachten ze tot het volk zelf maatregelen neemt. Ofwel met 2x gelijke munt terug betaald. Dan hebben ze dubbel winst. Probleem lost zich op want de terugbetalers kennen wel grenzen na de afranseling, en ze kunnen een groep, geen individuen, aanwijzen als zwarte pieten.

Maar ook dat laatste gebeurd niet. We zijn een verwijfd volkje wat zich een binkje voelt door op internet de meninkjes te filteren in prachtige Van Dale taal met krachtermen als "mijns inziens" en meer van dat steigerende pikkie taal. En we gaan weer slapen want meer doen betekent echt aanpakken.
mwhaha.. als je ze zelf terugpakt steken ze je huis in de fik enz

tenzij je 5 broers hebt die allemaal werkloos zijn en naast elkaar wonen o.i.d
pi_128344989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
De politie kan jonge criminelen gaan oppakken tot ze ons wegen, politici kunnen de hele dag niks anders doen dan zich erover buigen, maar als er niet effectiever en strenger wordt gestraft, is dat allemaal zinloos, terwijl die inzet klauwen met geld kost. In plaats van gevangenissen te sluiten, moet dit jonge, criminele tuig langer worden opgesloten.
Dat hebben we al 20 jaar geleden ingezet, strenger en zwaarder straffen... Het probleem is in de tussentijd verergerd.

Waarom zou het nu ineens wel gaan helpen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_128344999
Waar ik trouwens heel slecht tegen kan, is dat zo'n dominee dan meteen weer de standaard-reflex vertoont: meteen weer het nut van strenger straffen in twijfel trekken.

Dat terwijl overduidelijk blijkt dat de huidige aanpak compleet faalt. Ik kan daar gewoon niet bij. Echt niet.
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 23:43:20 #148
341203 3-voud
pi_128345165
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Waar ik trouwens heel slecht tegen kan, is dat zo'n dominee dan meteen weer de standaard-reflex vertoont: meteen weer het nut van strenger straffen in twijfel trekken.

Dat terwijl overduidelijk blijkt dat de huidige aanpak compleet faalt. Ik kan daar gewoon niet bij. Echt niet.
We lullen te veel... zeg het al jaaaaaaaaren.
Fora als dit doen een samenleving weinig goeds. Iedereen vind zichzelf fucking belangrijk.

Alleen jij en ik snappen het nog een beetje.
pi_128345242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het grote probleem zit m.i. in het jeugdstrafrecht. Oudere veelplegers kan men al wel effectief aanpakken. De politiek moet daar nodig wat aan doen wil men deze jeugdige criminelen stoppen, verder moet men inderdaad veel meer de schade verhalen op de ouders.
pi_128345457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We lullen te veel... zeg het al jaaaaaaaaren.
Fora als dit doen een samenleving weinig goeds. Iedereen vind zichzelf fucking belangrijk.

Alleen jij en ik snappen het nog een beetje.
Ik zou mezelf niet willen neerzetten als de enige die het snapt. Ik denk alleen wel dat bepaalde vastgeroeste denkpatronen dringend moeten worden losgelaten.

Te vaak lees ik dat "iets niet kan" of dat we "iets niet moeten willen". Te vaak wordt ook verwezen naar niet vergelijkbare situaties in compleet andere landen. Dat terwijl wij NU problemen hebben. Dat terwijl de huidige aanpak gewoon opzichtig faalt.

Er lijkt wel een soort taboe op krachtig doorpakken te bestaan. Niet alleen op dit gebied, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')