AMSTERDAM - Heleen van Royen heeft haar excuses aangeboden aan Ferry Doedens, omdat ze suggereerde dat hij tijdens Ranking the Stars stijf stond van de coke. Maar Ferry accepteert haar excuses niet...
Heleen zei eerder over Ferry: "Hij was hyper, heel erg hyper. Hij kon niet stilzitten, terwijl hij beweerde dat hij een grote carrière als levend standbeeld had gehad, maar dat vond ik wel heel onwaarschijnlijk. Ik dacht: daar is ook wel misschien iets door zijn neus gegaan. Maar ik hoorde ook naast me fluisteren: 'Die heeft gesnoven'."
Dat schoot Ferry in het verkeerde keelgat en dus ging Heleen door het stof. Maar dat mocht niet baten...
"Sorry Ferry, ik neem alles terug. Me & my big mouth, hopeloos. Al was je wel druk, voor een kampioen levend standbeeld ;-) Vrede?xxx", tweet Heleen.
Vrede? Mooi niet, tweet Ferry. "Toch jammer Heleen, dat ik door wie ik ben DIT krijg te horen van je!! Als je me zou kennen, dan zou je dit soort dingen nooit roepen! Oh en Heleen, ik ben inderdaad in 2006 NederlandsKampioen 'Living Statue' geweest! Dat geloofde je ook niet, maar google 't even"...
Zal het ooit nog goedkomen tussen de schrijfster en de soapie..?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !