Als een hond?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe moet ik 'm anders behandelen dan?
Over welke poes hebben we het nu dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik noem 'm weleens hondje, maar dat snapt 'ie toch niet.
Hoe raar dromen soms kunnen gaan is best verbazingwekkend jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik droomde vannacht dat tussen Duitsland en Denemarken Bosnie lag![]()
Die zwarte?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Over welke poes hebben we het nu dan?
lolquote:
Nee, alleen als 'ie moe is heeft 'ie spleetogen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met die spleetogen? Dan bedoelen we dezelfde!
Okequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, alleen als 'ie moe is heeft 'ie spleetogen.
is van dat liedje die in de tc vaak wordt gedraaid tochquote:
Ja B draait die vaak. Daughtryquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
is van dat liedje die in de tc vaak wordt gedraaid toch
Honden willen vaak gelikt wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja gek, waarom zou ik mijn kut een hondje noemen?
oh ik dacht Aquote:
Goodmorningquote:
Ja ik verwachte allemaal poesjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij verwachtte wat anders zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee haha die draait baggermuziekquote:
Mijn kat likt ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij likken honden juist graag?
Laten we het maar weer over poezenfoto's hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij likken honden juist graag?
ja ik ben ziek dus ik ging slapenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee haha die draait baggermuziekB heeft wel goede liedjes. Je hebt vannacht wat gemist
we gingen los op numa numa guy en vlammen en zo.
hoe laat gingen jullie slapen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Toto69 het volgende:
[..].
Ik kom straks wel, zo eerst uit bed
Na 1 uurquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe laat gingen jullie slapen dan?
En ik ben nu niet in tc hoor
of Brent?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na 1 uurnah ik kom straks wel misschien is S er wel
oh toen sliep ik alquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na 1 uurnah ik kom straks wel misschien is S er wel
ja ik ben op fbquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ocharmeik ga zo ff uit bed kruuuupn. Bin ie op fb?
Rot eens een eind op, je zou je bek dicht houden tegen mij zei je gisteren dus houd je daar dan ook eens aan, ik erger me de tyfus aan jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
Wil je niet steeds enkel een ':')' sturen. Ik erger mij daar aan.
Ze quote niemand maar jij voelt je wel aangesproken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rot eens een eind op, je zou je bek dicht houden tegen mij zei je gisteren dus houd je daar dan ook eens aan, ik erger me de tyfus aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |