semi-srs. Ik moet wel een vrouw hebben die me later kan verzorgen en volgens mij kan zij dat wel met d'r bakkunsten.quote:
Jij en ik. Nigella-kip-aan-het-spit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Nigella zo hard geven, echt mijn droomvrouw.
Goede. Mail haar even voor een afspraak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij en ik. Nigella-kip-aan-het-spit.
dan moeten we erom vechten,boiquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Nigella zo hard geven, echt mijn droomvrouw ook al is ze blank.
Je klinkt als iemand die geen bewegende footage gezien heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dat hoofd. Ze ziet eruit als zo'n typische rechtenstudente die chubby is geworden door al het bier en bitterballen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
DENK MAAR NIET DAT NIGELLA HAAR BW AAN GEWICHT KAN SQUATTEN HOR
Care. Ik wil later ook wel eens iets anders dan die kleffe kip met rijst uit de diepvries van jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
DENK MAAR NIET DAT NIGELLA HAAR BW AAN GEWICHT KAN SQUATTEN HOR
Ik zou jou ook wel geven hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
Gvd zitte ze allemaal te geyle op van die fatties. En wij maar zweten en meer dan ons lichaamsgewicht squatten om strak te worden vinden jullie flabby gwon heet
brb ben&jerry's halen
Zoek niet verderquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
semi-srs. Ik moet wel een vrouw hebben die me later kan verzorgen en volgens mij kan zij dat wel met d'r bakkunsten.
je doet het toch voor jezelf?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
Gvd zitte ze allemaal te geyle op van die fatties. En wij maar zweten en meer dan ons lichaamsgewicht squatten om strak te worden vinden jullie flabby gwon heet
brb ben&jerry's halen
Niet aware zijn van mijn kookskills.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Care. Ik wil later ook wel eens iets anders dan die kleffe kip met rijst uit de diepvries van jou.
Surreee en jullie trainen niet om meer chicks te kunnen regelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Surreee en jullie trainen niet om meer chicks te kunnen regelenooh, die tijd ben ik al voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kk lelijk zou haar niet doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel geven hoor.
Inb4 fittie met Etha.
Incluis D'Ass tat op der rechter bil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
He maar jij bent echt brown toch? Gewoon goede ass kweken, bubble butt enz.
Je strakke lijntje vergaat bby, keiharde kookskills zoals die van Nigella en het halen van mijn pantoffels na een lange werkdag zijn competenties waar ik voor zou blijvequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet aware zijn van mijn kookskills.
Ik maak soms ook zalm met rijst dusssss
Heb in een gekke bui wel eens ketchup over mn rijst gedaan, blijven genieten
Dat klopt en eh kweken??quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
He maar jij bent echt brown toch? Gewoon goede ass kweken, bubble butt enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |