holy crap, na die nieuwe install stond volume van de geluidskaart vol uit, nu zit ik de conus van m'n oordopjes uit m'n oren te pulkenquote:
lol gelukkig heb je toch geen gehoor nodig bij trainenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
holy crap, na die nieuwe install stond volume van de geluidskaart vol uit, nu zit ik de conus van m'n oordopjes uit m'n oren te pulken![]()
Ha, nee liever niet nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol gelukkig heb je toch geen gehoor nodig bij trainen
kwa tijden bedoel je? Die van 29 eu tot 6 uur 's avonds?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef no1uknow het volgende:
als het goed is wordt ik morgen gebeld trouwens door Fitline om e.e.a. met me door te spreken maar de abonnementen zijn zo kut vormgegeven dat ik vrees dat het 'm toch niet gaat worden
Ja, maar ik kan niet een jaar-abonnement nemen omdat ik niet weet of ik hier een heel jaar kan wonen. Dus dan moet ik een halfjaar nemen, wat full 43 euro p/m kost wat ik niet ga neertellen ervoor of een daluren, maar je mag officieel dan sporten van 12 tot 6quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwa tijden bedoel je? Die van 29 eu tot 6 uur 's avonds?
Als je eens een keer een dag later wil kan dat prima hoor. Daar doen ze echt niet moeilijk over.
Ik kom elke woensdag pas om 19:00 en ben er dan tot 21:45 en daar heb ik ze nog nooit over gehoord.
Er zijn toch maar 2 mogelijkheden? Dal uren en een full?
hmm dan is het wel rijkelijk duur idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet een jaar-abonnement nemen omdat ik niet weet of ik hier een heel jaar kan wonen. Dus dan moet ik een halfjaar nemen, wat full 43 euro p/m kost wat ik niet ga neertellen ervoor of een daluren, maar je mag officieel dan sporten van 12 tot 6en daar dan nog 29 euro voor neer moeten tellen.
Verlang toch wel een beetje terug naar m'n oude sportschool, daar was bij nader inzien toch redelijk wat equipment en 29,50 voor onbeperkt altijd sporten, met ruime openingstijden ook.
Ja ik word vandaag gebeld als het goed is dus dan zal ik ff gaan sparren. De dame achter de balie, appetijtelijke dame overigens, Priscilla heette ze volgens mij, zei, toen ik vertelde dat ik geen jaar abonnement kan nemen ivm mogelijke vroegtijdige verhuizing 'ja maar dan moet je verhuizen en als je dan te ver woont, dan is het logisch dat je niet kan sporten, dus dat moet wel kunnen.'quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm dan is het wel rijkelijk duur idd.
Vertel ze dat maar gewoon. Misschien doen ze nog handjeklap.
Ik dacht dat dal van 8:00 tot 18:00 was trouwens. Volgens mij is dat zo.
Ik kom op zondag zaterdag vaak rond 8:00 binnen wandelen, ook nog nooit iemand iets over geklaagd. Poortjes gaan ook gewoon open.
nou we gaan het zien. idd. knap die ja idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik word vandaag gebeld als het goed is dus dan zal ik ff gaan sparren. De dame achter de balie, appetijtelijke dame overigens, Priscilla heette ze volgens mij, zei, toen ik vertelde dat ik geen jaar abonnement kan nemen ivm mogelijke vroegtijdige verhuizing 'ja maar dan moet je verhuizen en als je dan te ver woont, dan is het logisch dat je niet kan sporten, dus dat moet wel kunnen.'
Toen ik vroeg of zulks in de voorwaarden stond, was dit natuurlijk niet het geval en zwart op wit krijgen was ook niet mogelijk. Vandaag maar overleggen.
lol ja hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef no1uknow het volgende:
Anders kan jij nog wel ff goed woordje voor me doen toch
lol.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef no1uknow het volgende:
Als ik aan de telefoon zeg 'maar ik ben bij jullie terecht gekomen door Raymond', gaan ze dan beven van schrik?
Priscilla.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
kwenie, denk dat ze gaan lachen als ik vanmiddag binnen kom. hehe. Jeroen weet wel wie ik ben dan.
Wie gaf je trouwens de rondleiding gisteren? Als je had gezecht dat je kwam voor het pompen, dan hadden ze je heus wel het stukje met de oly's e.d. laten zien. (is net zo groot als het hok met de dumbles trouwesnmaar goed alles is er, en in princiepe hoef je zelden te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |