Je bent een sjembek dat zeurt, en je weet niet watskebeurtquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg sjembek, niet zo booskijken hè?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurt, en je weet niet watskebeurt
Je hebt toch vakantie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef BredeBroeder het volgende:
1e schooldag, gelijk telaat Kut NS
sjembekquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef BredeBroeder het volgende:
1e schooldag, gelijk telaat Kut NS
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn de biertjes voor gratis of gewoon pleurisdeur? En je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt
Lopen met je kadaver!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Anderhalf uur wisselstoring dus maar de 300 gepakt
Nope.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie gaan er hier nog meer naar de Veteranendag te Den Haag?
Gewoon in je zwembroek gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Erasmo het volgende:
Derp-moment van de dag, ik draaide even een wasje met daarin al mijn spijkerbroeken. Al mijn spijkerbroeken. En ik moet nog zo de stad in
[..]
Nope.
hehe, dat wordt shoppen in DTquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Erasmo het volgende:
Derp-moment van de dag, ik draaide even een wasje met daarin al mijn spijkerbroeken. Al mijn spijkerbroeken. En ik moet nog zo de stad in
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat schuift het?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Nibb-it het volgende:
http://englishrussia.com/2013/06/24/different-sides-of-the-war/
Jitzzze het er nog veel meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]die gezichtsuitdrukking op die poppetjes
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nederlands is mijn goeiste vak, ik heeft er pas nog een 10 voor gehept.
Mein goeiste vak waz aartrijkskundequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nederlands is mijn goeiste vak, ik heeft er pas nog een 10 voor gehept.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
Nu Frans Bauer op de radio"Heb je even voor mij"
Zou je denken? Niemand kan mijn goddelijke lichaam weerstaan, en dan komt mijn persoonlijkheid daar nog eens bij. No one can resist itquote:
Als je er zo uitziet moet je het inderdaad van je persoonlijkheid hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou je denken? Niemand kan mijn goddelijke lichaam weerstaan, en dan komt mijn persoonlijkheid daar nog eens bij. No one can resist it
3 T-shirtsquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn ze van goud gallon gemaakt ofzo?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
3 T-shirts
3 Shorts
trainingsjack
trainingsbroek
woodland bikershirt korte mouw 2 keer
woodland bikershirt lange mouw 2 keer
2x workers ( lange werkbroek )
koppel binnen buiten riem 1x
wel peppie trainingspakken hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Bij de Zeeman ben je voor ¤150 klaar
Peppie duur jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wel peppie trainingspakken hoor
Enige merkkleding die ik heb is een net overhempt van Mc Gregor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken nog beter adidas halen, heb nu alles van Erima
Waarschijnlijk hetzelfde met ander merkje idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
JuistWant adidas is zoveel beter dan Erima
![]()
Het maakt echt weinig uit welk merkje erop staat.
En net alsof je er iets van merk tijdens het sportenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde met ander merkje idd.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En net alsof je er iets van merk tijdens het sportenEn je bent aan het werkschool, en dus geen modeshow aan het lopen
quote:
quote:Vertragingen nu:
Postcodegebied: 1011-1080
Postcodegebied: 1117-1191
Postcodegebied: 1421-1432
Postcodegebied: 1441-1567
Postcodegebied: 1941-1991
Postcodegebied: 2011-2071
Postcodegebied: 2101-2134
Postcodegebied: 2260-2694
Postcodegebied: 2144-2597
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
En toen stond je alweer in de krant, voorpagina
Ik snap ze wel hoor, ze worden echt onderbetaald. Slavenarbeid bij PostNL, blij dat ik er weg ben. Wat een kut bedrijf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
Beter gaan die lui weer heel snel aan het werk
Stakingen breiden zich uit. Dit het laatste nieuws tot zover.quote:
Dat snap ik ook wel, maar waarom moet ik daarvan weer de dupe worden? Ik wacht op belangrijke auto onderdelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap ze wel hoor, ze worden echt onderbetaald. Slavenarbeid bij PostNL, blij dat ik er weg ben. Wat een kut bedrijf.
heh, raam nog steeds kaduuk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar waarom moet ik daarvan weer de dupe worden? Ik wacht op belangrijke auto onderdelen
Koop dan ook een ander fatsoenlijk barrelquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook, maar een stuurkogel heeft iets meer prio
Net alsof in jouw auto geen slijtagedelen stuk gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koop dan ook een ander fatsoenlijk barrel
Ik rij in een decadente auto, die gaan niet stukquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof in jouw auto geen slijtagedelen stuk gaanHoe is het met je remlicht? Lampje al vervangen?
GVDquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Krijg je ook zo'n ding bij DEF?
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je over de 2 ton heen bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik rij in een decadente auto, die gaan niet stuk
Remlampje achter idd reeds vervangen.
Denk je dat je in je pendek door het veld moet gaan?quote:
Dat duurt nog wel 4 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wacht maar tot je over de 2 ton heen bentDan gaat alles achter elkaar stuk.
In ieder geval niet in dat gedrocht op die fotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk je dat je in je pendek door het veld moet gaan?
Dat hoop ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan gaat alles voor de 2 ton al stuk
Een broek is en blijft een broekquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In ieder geval niet in dat gedrocht op die foto
Denk het welquote:
Ik ben geen levend reflectiegordijn met al die stripsquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een broek is en blijft een broek
Ik ga wel naar de garagequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk het welDan ga je ook zeuren om stuurkogels, schokbrekers, banden, rubbers en homokineten.
Dan mag jij me helpen, ¤50 zwart contant om het aan te brengenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je geld weg wilt gooien dan heb ik nog wel een girorekening voor je
Gelukkig zou ik ook nooit beschikbaar zijn voor jouquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
Dan ben je goed herkenbaar als VeVa'er, als de poep dan de ventilator geraakt heeft en ik iemand nodig heb, dan kan ik direct om je heen lopen
Het een Ford, die zitten niet meer zo degelijk in elkaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag jij me helpen, ¤50 zwart contant om het aan te brengen
Dat denk je maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig zou ik ook nooit beschikbaar zijn voor jou
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het een Ford, die zitten niet meer zo degelijk in elkaarPlastic fantastic
Ik heb nog geen goddelijke lichamen bij instructeurs gezienquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien heb je me ook wel gezien
Wat is jouw definitie van goddelijk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goddelijke lichamen bij instructeurs gezien
Jitzzze wel eens ontmoet, man man, dacht dat er een reus van 2 meter lang en 1 meter breed tegenover me stondquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goddelijke lichamen bij instructeurs gezien
Dat was ook zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jitzzze wel eens ontmoet, man man, dacht dat er een reus van 2 meter lang en 1 meter breed tegenover me stond
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van goddelijk?
Easy to hitquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jitzzze wel eens ontmoet, man man, dacht dat er een reus van 2 meter lang en 1 meter breed tegenover me stond
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo onder de indruk
Een echte instructeur zou de startdatum weten :quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet, en het wordt nog veel erger vanaf augustus
Dus ER heeft jouw natte droom gewoon meegemaakt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij stond namelijk met zijn hoofd in je kruis omdat je zo lang bent
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus ER heeft jouw natte droom gewoon meegemaakt?
Of is de startdatum gewijzigd maar is jou dat bewust niet verteld?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een echte instructeur zou de startdatum weten :
Ja, ik zit hier met een furieuze stijve ding dongquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus ER heeft jouw natte droom gewoon meegemaakt?
Je bedoeld een stijfje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier met een furieuze stijve ding dong
Ik sleep je voor de krijgsraadquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of is de startdatum gewijzigd maar is jou dat bewust niet verteld?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik sleep je voor de krijgsraad
Dat kan heul nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik sleep je voor de krijgsraad
Wie weet ben ik wel een hoge officier en leider van jou compagniequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan heul nietGa je huiswerk doen voordat je dit soort onzin roept
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel een hoge officier en leider van jou compagnie
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel een hoge officier en leider van jou compagnie
Conspiracyquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou je niet zo oerdom overkomen
Hehehehehehehehequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou je niet zo oerdom overkomen
Ik maak zequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Chem-trails maakt iemand zo denken idd
Maar.. Ze vertelden me dat je daar op kicktequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Remsporen hoef ik niet te zien.
Ik kick op andere dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar.. Ze vertelden me dat je daar op kickte
Echt wel, koop nou toch eens een brilquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je was vandaag niet bij de poort
Dat hoefte niet van de sportarts, ik zie 20/10 15/10quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt wel, koop nou toch eens een bril
nomquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil je wel weten, kip tandoori eten nl.
Dan had je me misschien wél gezienquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat hoefte niet van de sportarts, ik zie 20/10 15/10
Jaja, je had zeker je GVT aan, camouflage enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan had je me misschien wél gezien
Ja. En ik stond voor een heg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jaja, je had zeker je GVT aan, camouflage enzo
Die Engelsen weten wel van aanpakken ja, jammer dat de rechters net zo slap zijn als in Nederlandquote:
De hoge heren zijn te druk met graaienquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die Engelsen weten wel van aanpakken ja, jammer dat de rechters net zo slap zijn als in Nederland
Ik ga nu ff kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De hoge heren zijn te druk met graaien
Ik ben nog aan het bijlachenquote:
Met dat soort topics kom ik zelden verder met lezen dan post 15quote:
Waarvan?quote:
quote:
Dat hou je nog best lang volquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met dat soort topics kom ik zelden verder met lezen dan post 15
Dit topicquote:
Ja hèquote:[..]
[..]
Dat hou je nog best lang vol
Je goddelijke lichaam verblindde mijn ogenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of had je beter uit je doppen moeten kijken?
[..]
Alweer
Of dat bord voor je harsens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je goddelijke lichaam verblindde mijn ogen
Dat hep je wel eensquote:
Misschien ben jij het bord welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is zo groot dat je het niet eens ziet
Ik heb twee kadersquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hep je ook een kadOf hep je een kader?
Hoe kan ik nou een bord zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien ben jij het bord wel
Hongerige jongen, en jij blijft hem maar voerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de grootste happer of all DEF times
BNNquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
BNN komt met een vervolg op de slag om Arnhem
Hij moet er nog van groeienquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hongerige jongen, en jij blijft hem maar voeren
De slag om Arnhem was wel interessant vond ik. Heb jij die toen niet gezien?quote:
Mwaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De slag om Arnhem was wel interessant vond ik. Heb jij die toen niet gezien?
Jij bent ook veel te serieusquote:
quote:
Bowiequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zag ik gisteren al voorbij komen.
Bowie
Correctie Tin Machinequote:
ouwe gif diefquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Jitzzzze is zijn nieuwe auto aan het poetsen
[ afbeelding ]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij gifjes van jou elders gepost plots aan nibb-it of Jitzzze moet denkenquote:
is ook niks mis mee hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij gifjes van jou elders gepost plots aan nibb-it of Jitzzze moet denken
Kan deze hun toch niet onthouden
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Gvd.. bijna m'n 12000 woorden lange syllabus af
Daar zijn meer dan 100 dikke van Dale's voor nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus je weet nu alles over vrouwen ?
Ging maar een klein stukje over vrouwenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus je weet nu alles over vrouwen ?
Hoofdstuk drie lijkt mij wel interessant om te lezen, maar ik mis een hoofdstuk over kalium en hart(-stoornissen)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ging maar een klein stukje over vrouwen
[ afbeelding ]
quote:
Zit er niet tussen omdat hart(ritme)stoornissen niet an sich bij de hormonenleer horen. In veel van die hoofdstukken komen echter wel allerlei stoornissen (waaronder ook hartstoornissen vanwege verstoorde K+ huishouding) terug als symptomen van bepaalde afwijkingen die met het hoofdstuk te maken hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoofdstuk drie lijkt mij wel interessant om te lezen, maar ik mis een hoofdstuk over kalium en hart(-stoornissen)
Ah, OK, duidelijk. Maar wat bedoel je met die met dat hoofdstuk te maken hebben?, dat hoofdstuk 3 wat ik wel graag zou willen lezen over de hypothalamus/hypofyse.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zit er niet tussen omdat hart(ritme)stoornissen niet an sich bij de hormonenleer horen. In veel van die hoofdstukken komen echter wel allerlei stoornissen (waaronder ook hartstoornissen) terug als symptomen van bepaalde afwijkingen die met het hoofdstuk te maken hebben.
Nou, in alle hoofdstukken wordt eerst een principe beschreven: de normale werking van een klier, wat de klier stimuleert, wat de klier remt, wat de klier produceert, wat voor effect die producten (hormonen) hebben. Daarna wordt er in elk hoofdstuk behandeld wat er gebeurt als er een stap in die keten het niet doet. En heel vaak hebben hormonen een werking op ion-huishouding. Zo zorgt een teveel aan bijnierschors hormonen er bijvoorbeeld voor dat de bloeddruk omhoog gaat en kalium in het bloedplasma daalt via bepaalde werkingsmechanismen. Dit kan dan weer hartritmestoornissen hebben omdat kalium misschien indirect calcium huishouding verstoort, etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, duidelijk. Maar wat bedoel je met die met dat hoofdstuk te maken hebben?, dat hoofdstuk 3 wat ik wel graag zou willen lezen over de hypothalamus/hypofyse.
Hypofyse verzorgt toch eigenlijk al je indirecte eerste levensimpulsen, als ademen en zo?
En dit is nu net weer zo iets waarom ik de hartstichting steun. Niets negatiefs ten opzichte van jou hoor Sam. Ik zoek zelf ook wel in onze database naar onderzoeken op dat gebied.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, in alle hoofdstukken wordt eerst een principe beschreven: de normale werking van een klier, wat de klier stimuleert, wat de klier remt, wat de klier produceert, wat voor effect die producten (hormonen) hebben. Daarna wordt er in elk hoofdstuk behandeld wat er gebeurt als er een stap in die keten het niet doet. En heel vaak hebben hormonen een werking op ion-huishouding. Zo zorgt een teveel aan bijnierschors hormonen er bijvoorbeeld voor dat de bloeddruk omhoog gaat en kalium in het bloedplasma daalt via bepaalde werkingsmechanismen. Dit kan dan weer hartritmestoornissen hebben omdat kalium misschien indirect calcium huishouding verstoort, etc.
De hypothalamus-hypofyse-as is eigenlijk de as die bij alle hormoonproductie centraal staat. De hypothalamus is echt een regelcentrum in de hersenen. De hypothalamus geeft signaaltjes aan de hypofyse, een al wat lager gelegen hersengedeelte. De hypofyse geeft afhankelijk van het signaal ontvangen van de hypothalamus hormonen af. Deze hormonen komen dan via het bloed bij hun doelwit organen en stimuleren daar in die doelwit organen hormoonproductie.
Je verwart de hypothalamus met de hersenstam: het lagere gedeelte van de hersenstam, de medulla oblongata, reguleert allerlei autonome functies zoals ademen, etc.
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Het Full Metal Jacket soundboardDat wordt maandag weer feest in de vergaderingen
Geweldig jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're so ugly you could be a modern art masterpiece![]()
![]()
Echt een mooie film is hetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweldig ja
"A jelly donut???????"
Paar weken terug nog gezien want Lotusss had die film nog nooit gezienquote:
Hehe, ik moet hem binnenkort maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Paar weken terug nog gezien want Lotusss had die film nog nooit gezien
Op Stalingrad na een van de beste oorlogsfilms ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, ik moet hem binnenkort maar weer eens kijken
Nog geen akkoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
Voor ik het vergeet: KUT PTT POSTAAN JE WERK
Vind het contrast erg goed, het hilarische begin wat steeds rauwer wordtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op Stalingrad na een van de beste oorlogsfilms ooit gemaakt.
Nee, kutlui zijn het. Ga het verdomme regelen, ik hoef niet te dupe te zijn van jullie meningsverschilquote:
Klopt. Maar ook de muziek is geweldig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind het contrast erg goed, het hilarische begin wat steeds rauwer wordt
Ik werk niet meer bij dat kut bedrijfquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, kutlui zijn het. Ga het verdomme regelen, ik hoef niet te dupe te zijn van jullie meningsverschil
Weet ik. Laat desnoods je eigen bezorgers hier een keer of twee in de week rijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werk niet meer bij dat kut bedrijf
Op WGR las ik dat de top erg omhoog zit dat ze vroegen aan de managers om dan maar (met eigen auto) pakketten te bezorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik. Laat desnoods je eigen bezorgers hier een keer of twee in de week rijden.
Het kan me niet schelen hoe ze het regelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op WGR las ik dat de top erg omhoog zit dat ze vroegen aan de managers om dan maar (met eigen auto) pakketten te bezorgen
Tja, de pee tee tee is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen hoe ze het regelenBezorg die kutzooi, of laat het me ophalen hier bij een postkantoor; ook goed.
Dat kan je wel zeggen, steeds duurder, minder bezorgdagen of drie keer op een dag, meuk die kwijtraakt, meuk die gejat wordt, meuk die stuk aankomt, minder brievenbussen, die nauwelijks geleegd worden, in december is er helemaal nergens een brievenbus te vinden, had ik al gezegd dat het steeds duurder wordt? Vind je het gek dat niemand meer een brief verstuurd, zelf langs brengen is echt eenvoudiger.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, de pee tee tee is er niet beter op geworden
If you pay peanuts you get monkeys zeg maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, steeds duurder, minder bezorgdagen of drie keer op een dag, meuk die kwijtraakt, meuk die gejat wordt, meuk die stuk aankomt, minder brievenbussen, die nauwelijks geleegd worden, in december is er helemaal nergens een brievenbus te vinden, had ik al gezegd dat het steeds duurder wordt? Vind je het gek dat niemand meer een brief verstuurd, zelf langs brengen is echt eenvoudiger.
De enige markt waar ze nog echt iets kunnen betekenen is de pakketpost. Maar ja, dat is vaak ook gewoon kut met peren geregeld.
Precies, het is een resultaat van je investering.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
If you pay peanuts you get monkeys zeg maar.
Ik werkte 40 uur per week, verdiende nog geen ¤900 als chauffeur.
Laat staan de postbezorgers, die vangen netto maar ¤400 per maand.
Dat mag ook even gezegd worden. Slavenarbeid is het.
Echt blij dat ik daar weg ben, dan maar ziek thuis zitten. Klinkt alsof ik aan het parasiteren ben, maar is even niet anders.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het is een resultaat van je investering.
Dat er vertraging was, dat wist ik alquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze, kijk hier even: http://www.postnl.nl/zake(...)bezorging-vertraging
Jouw pakket zal wel in het Distributiecentrum van Amsterdam liggen. En daar staken ze dus, en blijft jouw pakket liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat er vertraging was, dat wist ik al
Dan kan ik het toch gewoon ophalen daar? Dat is toch prima te organiseren?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jouw pakket zal wel in het Distributiecentrum van Amsterdam liggen. En daar staken ze dus, en blijft jouw pakket liggen.
Nee. Jij mag niet op dat complex komen. Is een restricted area.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch gewoon ophalen daar? Dat is toch prima te organiseren?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Jij mag niet op dat complex komen. Is een restricted area.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |