Kun je een screenshot maken van je iTunes? Want ik heb het idee dat je met de nieuwe interface aan het werken bent, die inderdaad onoverzichtelijk is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus als ik 16 mapjes drag en drop waarna kankertam itunes zowel de nummers op mijn telefoon pleurt als vrolijk af begint te spelen dan ligt het aan mij?
Oh my...
Om het nog maar niet te hebben over het feit dat ik vroegah gewoon dingen met een rechter muisknop zo bij mij iphone kon houden terwijl ik nu moet navigeren naar mijn telefoon met een UI die zo intuitief is dat ik er werkelijk naar moest zoeken.
Nee, iphones zijn geweldig maar iTunes blijft echt de facebook onder beheerprogrammas.
You got that right. Ik vind verandering niet per definitie slecht, wel als het verandering om de verandering is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je een screenshot maken van je iTunes? Want ik heb het idee dat je met de nieuwe interface aan het werken bent, die inderdaad onoverzichtelijk is.
Vooral negeren en vergoeilijken dat het elke update van formaat weer raak is en gek vinden dat mensen daarop kankeren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:35 schreef no1uknow het volgende:
En voor alle tammen, klik bij het menu 'weergave' 'toon zijkolom' aan. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zou geen reet uit moeten maken. Soms kopieert ie net zo hard niet overigens en speelt ie alleen af. Fijn als je terug uit de douche komt, weg wil gaan en een lege telefoon in je zak slingertquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef Agiath het volgende:
Het feit dat ie iets gaat afspelen in itunes als je muziek erin dropt ligt waarschijnlijk aan het feit dat je playlist bestanden (die soms in de muziekmapjes zitten) in itunes dropt op dat moment.
Ik drop altijd gewoon eerst alles in itunes, en sleep dan albums in m'n iphone.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou geen reet uit moeten maken. Soms kopieert ie net zo hard niet overigens en speelt ie alleen af. Fijn als je terug uit de douche komt, weg wil gaan en een lege telefoon in je zak slingert
Want?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n batterijduur is wel een minpuntje..
Omdat hij, in vergelijking met mijn eerdere (nieuwe) telefoons, toch best wel snel leeg raakt. Ik sluit altijd alle apps, maar het mag niet baten. Heb je tips?quote:
uren? gebruik? soort apps?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Omdat hij, in vergelijking met mijn eerdere (nieuwe) telefoons, toch best wel snel leeg raakt. Ik sluit altijd alle apps, maar het mag niet baten. Heb je tips?
Voornamelijk Facebook (volgens mij zuigt dat batterij) en WhatsApp. Beiden apps die op de achtergrond draaien. Zal dat het zijn?quote:
FB is zwaar inefficient iig, ververst de verkeerde dingen veel te vaak. WhatsApp alleen als je veel zendt. Vooral als je verbinding in de buurt wat minder is gaat er veel batterij doorheen. Mijn 4S zie ik in een kwartier rustig 10% verbranden dan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Voornamelijk Facebook (volgens mij zuigt dat batterij) en WhatsApp. Beiden apps die op de achtergrond draaien. Zal dat het zijn?
Als ik gewoon aan het appen of FBchatten ben, gaat er in een half uur al 10% af. Dat vind ik veel.
Hmm. Vanaf de eerste dag dat ik hem had dacht ik eigenlijk al dat er iets niet klopte. Ik sliep rond half 2, deed hem toen in de oplader. Toen ik rond half 6/6 uur wakker werd, was 'ie nog pas op 99%. Terwijl ik van anderen hoorde dat "hij heel erg snel oplaadt".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
FB is zwaar inefficient iig, ververst de verkeerde dingen veel te vaak. WhatsApp alleen als je veel zendt. Vooral als je verbinding in de buurt wat minder is gaat er veel batterij doorheen. Mijn 4S zie ik in een kwartier rustig 10% verbranden dan...
Op een gegeven moment stopt hij met laden en loopt hij eerst weer een stukje leeg voordat hij weer gaat laden he. Ik haal mijn iPhone regelmatig op 97 ~ 99 procent van de lader.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm. Vanaf de eerste dag dat ik hem had dacht ik eigenlijk al dat er iets niet klopte. Ik sliep rond half 2, deed hem toen in de oplader. Toen ik rond half 6/6 uur wakker werd, was 'ie nog pas op 99%. Terwijl ik van anderen hoorde dat "hij heel erg snel oplaadt".
Ja bij mij zit hij ook in een uurtje vol. Dan gaatie nog even druppel laden, en dan gaat het laden uit. Continue laden vinden batterijen namelijk niet zo fijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik eigenlijk nooit
Maar uurtje en hij zit vol.
Zet hem eens helemaal uit en weer aan zou ik zeggen.
Ik laat hem ook niet continu laden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja bij mij zit hij ook in een uurtje vol. Dan gaatie nog even druppel laden, en dan gaat het laden uit. Continue laden vinden batterijen namelijk niet zo fijn.
Nu? Of als hij bijna leeg is? Of op 99% staat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik eigenlijk nooit
Maar uurtje en hij zit vol.
Zet hem eens helemaal uit en weer aan zou ik zeggen.
Je hoeft helemaal niets te doen, dat regelt de iphone zelf. Vandaar dat niet op 100% stond. Hij was opgeladen tot 100%. Lader gaat vanzelf uit en de iphone loopt weer een beetje leeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik laat hem ook niet continu laden.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niets te doen, dat regelt de iphone zelf. Vandaar dat niet op 100% stond. Hij was opgeladen tot 100%. Lader gaat vanzelf uit en de iphone loopt weer een beetje leeg.
Zo niet slaan ze de plank behoorlijk mis.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:28 schreef very het volgende:
Wat denken jullie...zou de nieuwe iPhone (waarschijnlijk iPhone 5S) straks wel 4G ondersteunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |