Haha ja en dan zijn apple gebruikers "Evangelisten".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef n8n het volgende:
Elk topic komt een android vertellen hoe geweldig kut ios is, beetje treurig
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
En alle apple mensen blijven happen. Vandaar die hap uit die appel![]()
Massaal er elke keer op in gaan, waarschijnlijk nog treuriger.
Apart dat als mensen in een Apple-topic reageren meteen geroepen wordt dat ze "happen", maar als een iPhone-gebruiker in een Android topic afgefikt wordt, is het volledig terecht om "getroll aan te pakken".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
En alle apple mensen blijven happen. Vandaar die hap uit die appel![]()
Massaal er elke keer op in gaan, waarschijnlijk nog treuriger.
Pubers he? Die hebben verder toch niets beters te doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef n8n het volgende:
Elk topic komt een android vertellen hoe geweldig kut ios is, beetje treurig
Ik had toevallig van de week een HTC One in mijn handen maar die is echt een stuk sneller vergeleken met mijn iPhone. Zodanig dat ik sterk overweeg over te stappen zodra de LSDOS een feit is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb jarenlang mijn telefoon getweakt met android, maar de snelheid en stabiliteit van een iPhone redt je nooit.
two wrongs don't make a right.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apart dat als mensen in een Apple-topic reageren meteen geroepen wordt dat ze "happen", maar als een iPhone-gebruiker in een Android topic afgefikt wordt, is het volledig terecht om "getroll aan te pakken".
Dubbele standaard van Android kneusjes
De wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik had toevallig van de week een HTC One in mijn handen maar die is echt een stuk sneller vergeleken met mijn iPhone. Zodanig dat ik sterk overweeg over te stappen zodra de LSDOS een feit is.
Welke iPhone heb je ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik had toevallig van de week een HTC One in mijn handen maar die is echt een stuk sneller vergeleken met mijn iPhone. Zodanig dat ik sterk overweeg over te stappen zodra de LSDOS een feit is.
Zelfs dat ding scrollt nog met lag door z'n eigen menu. Niks gaat soepelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Leuk dat je zo elitair doet, maar als je echt zo intelligent was als je denkt, had je begrepen hoe misplaatst dat in dit geval is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
two wrongs don't make a right.
En vergelijken is ook calimero gedrag. Staat je goed die eierdop.
Negeer die gastjes gewoon.
Omdat je mijn topic verneukt met dat gehap elke keer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij bent degene die loopt te janken over het feit dat mensen reageren op een troll, niet ik.
gewoon niet meer luisteren naar de 3j's. Dan is je probleem opgelost.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef Copycat het volgende:
Guys, guys! Help mij liever met mijn muziekprobleem!
Ha!Ha!Ha!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
gewoon niet meer luisteren naar de 3j's. Dan is je probleem opgelost.
graag gedaan!
Telefoon vol?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb laatst al mijn muziek van mijn telefoon gehaald en nu wil ik een groot deel weer terugzetten. Alleen wil iTunes niet meewerken en zet hij maar een klein deel terug. Ook albums die aangevinkt staan, negeert hij.
Ik ben blonder dan blond, dus als iemand een idee heeft waar ik de oplossing in moet zoeken en vinden, lees ik dat graag!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
Telefoon vol?
Telefoon herstart?
Laatste red middel Back-up maken, telefoon resetten, back-up terug en weer proberen
Staat ie op muziek handmatig beheren misschien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Nee, ruimte genoeg. Het lijkt net alsof mijn bibliotheek in iTunes maar een aantal nummers doorgeeft. Van The Roots, waarvan er bijvoorbeeld vijf albums in de bieb staan, wordt er maar eentje op mijn iPhone gezet. En dat is een fysiek, niet in iTunes gedownload, album. Een iTunes download negeert ie weer.
Herstart kan ik eens proberen, nog niet gedaan. En mag dat niet baten, dan toch maar de reset ...
Jouw topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je mijn topic verneukt met dat gehap elke keer.
En in jouw geval het gezeik over nummering en al het andere stront wat je uit je vingers krijgt.
Eierdop
Nee. Maar ik geloof dat ik er uit ben, hoewel omslachtig. Op de een of andere manier wordt maar de helft van mijn muziekbibliotheek aangevinkt. Het lukt me niet om dat in een keer te herstellen. Dus ben ik nu de andere helft aan het aanvinkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Staat ie op muziek handmatig beheren misschien?
Als hij niet op handmatig beheren staat hoef je niets aan te vinken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geloof dat ik er uit ben, hoewel omslachtig. Op de een of andere manier wordt maar de helft van mijn muziekbibliotheek aangevinkt. Het lukt me niet om dat in een keer te herstellen. Dus ben ik nu de andere helft aan het aanvinken.
Maar ik wil niet alle nummers overzetten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij niet op handmatig beheren staat hoef je niets aan te vinken.
Zet gewoon het vinkje uit bij 'synchroniseer alleen aangekruiste nummers'
Maar maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geloof dat ik er uit ben, hoewel omslachtig. Op de een of andere manier wordt maar de helft van mijn muziekbibliotheek aangevinkt. Het lukt me niet om dat in een keer te herstellen. Dus ben ik nu de andere helft aan het aanvinken.
Ze stonden toch niet aangevinkt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ook albums die aangevinkt staan, negeert hij.
Zo werkt helaas heel iTunesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geloof dat ik er uit ben, hoewel omslachtig.
als ik een nummer pak en die naar mijn iphone sleep komt er een + te staan, dus dat kan gewoon?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo werkt helaas heel iTunesIk wil gewoon nummers naar mijn iphone kunnen slepen, waarom moet dat altijd eerst met een playlist?
De ene helft wel, de andere helft niet.quote:
Dit kan gewoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo werkt helaas heel iTunesIk wil gewoon nummers naar mijn iphone kunnen slepen, waarom moet dat altijd eerst met een playlist?
'handmatig beheren' aanvinken, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'handmatig beheren' aanvinken, zo moeilijk is het niet.
Wacht, ho! Ik ben van oudsher een Apple gebruiker en heb een Android telefoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Apart dat als mensen in een Apple-topic reageren meteen geroepen wordt dat ze "happen", maar als een iPhone-gebruiker in een Android topic afgefikt wordt, is het volledig terecht om "getroll aan te pakken".
Dubbele standaard van Android kneusjes
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht, ho! Ik ben van oudsher een Apple gebruiker en heb een Android telefoon.
Wat maakt mij dat dan? ( en niet aankomen met verrader o.i.d.want dan bel ik even de FOK! knokploeg)
En...hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht, ho! Ik ben van oudsher een Apple gebruiker en heb een Android telefoon.
Wat maakt mij dat dan? ( en niet aankomen met verrader o.i.d.want dan bel ik even de FOK! knokploeg)
Wel als itunes heel koppig alles in een playlist pleurt sinds de laatste overhaul en het verschil tussen linker en rechtermuisknop van belang is. Hoe fucking moeilijk moet contextgerelateerd drag and drop zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel als itunes heel koppig alles in een playlist pleurt sinds de laatste overhaul en het verschil tussen linker en rechtermuisknop van belang is. Hoe fucking moeilijk moet contextgerelateerd drag and drop zijn?
Mooie gif, maar waarom lopen er zoveel mensen tegenaan?quote:
omdat er zoveel kankertamme mensen een iphone gebruiken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mooie gif, maar waarom lopen er zoveel mensen tegenaan?
Ik heb nu ook problemen er mee. Ik deed altijd drag&drop, maar vanaf nu werkt het gewoon niet meer. Mijn iPhone doet een beetje raar in iTunes. Ook backups maken gaat niet meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een josti's allemaal hier, zeg! Ik drag & drop al mijn muziek al sinds de iPhone 3G en heb hier zelden problemen mee gehad. En de enkele keer dat ik het wel had, was het m'n eigen schuld.
Dus als ik 16 mapjes drag en drop waarna kankertam itunes zowel de nummers op mijn telefoon pleurt als vrolijk af begint te spelen dan ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
omdat er zoveel kankertamme mensen een iphone gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |