SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Kent iemand een winkel (in de buurt van Leiden het liefst) die het display van mijn iPhone 5 kan repareren en dan niet voor 200 euro?
Ik wilde hem gewoon door HI laten repareren, maar ze kunnen mij de prijs pas aan de deur vertellen. Nou, dat zal waarschijnlijk wel een duur grapje worden.
En kan iemand mijn uitleggen waarom dat zo duur is? Ik snap er niets van. De prijs voor een 4 is 75 euro en voor een 5 gelijk 200 euro? Dat is bijna de helft van wat je voor het losse toestel betaald.![]()
Omdat de onderdelen voor een 5 (althans,. nieuw) gewoon nog zo duur zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef 1410 het volgende:
Kent iemand een winkel (in de buurt van Leiden het liefst) die het display van mijn iPhone 5 kan repareren en dan niet voor 200 euro?
Ik wilde hem gewoon door HI laten repareren, maar ze kunnen mij de prijs pas aan de deur vertellen. Nou, dat zal waarschijnlijk wel een duur grapje worden.
En kan iemand mijn uitleggen waarom dat zo duur is? Ik snap er niets van. De prijs voor een 4 is 75 euro en voor een 5 gelijk 200 euro? Dat is bijna de helft van wat je voor het losse toestel betaald.
heeft met marktwerking te maken, zodra de iPhone 6 er is daald de reparatie van de 5 ook
Wellicht kun je een 2ehands scherm op de kop tikken, staat er op ifixit geen howto over het verwisselen van t scherm?En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Wat zijn eigenlijk echt duidelijke verschillen tussen de iPhone 5 en de 5s?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
tcook@apple.comquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn eigenlijk echt duidelijke verschillen tussen de iPhone 5 en de 5s?2000 light years from home![]()
Bedoel je niet de 4S?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn eigenlijk echt duidelijke verschillen tussen de iPhone 5 en de 5s?![]()
Dat personal hotspot werkt best goed trouwensIk gebruik het nu voor het eerst en dat gaat echt perfect
![]()
![]()
Je kunt informeren bij de Apple Store. Sindskort doen ze in Apple Stores ook reparaties. In de VS kost het repareren van een scherm $150 (zou hier dan misschien ¤150 kosten), maar ik weet niet of ze dat in Amsterdam ook doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef 1410 het volgende:
En kan iemand mijn uitleggen waarom dat zo duur is? Ik snap er niets van. De prijs voor een 4 is 75 euro en voor een 5 gelijk 200 euro? Dat is bijna de helft van wat je voor het losse toestel betaald.
Ik raad het vervangen van het scherm door reparatiezaakjes trouwens af. Ze gebruiken altijd namaak onderdelen (kan ook niet anders aangezien Apple geen losse onderdelen verkoopt), en deze wisselen sterk van kwaliteit. Vaak is de schermkwaliteit wat minder en bij de iPhone 4(S) zie je vaak dat het nieuwe scherm wat dikker is wat je duidelijk merkt doordat er een verschil in hoogte ontstaat tussen de homeknop en het scherm.2000 light years from home![]()
Ik zie een 5S in de OP staanquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb zo mijn iPad (wifi only) via mijn iPhone bij de kapper aan een verbinding geholpenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef Tijn het volgende:
Dat personal hotspot werkt best goed trouwensIk gebruik het nu voor het eerst en dat gaat echt perfect
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geen idee wie dat bedacht heeft, is nog niks over bekend behalve wat geruchten.quote:2000 light years from home![]()
't Blijft een leuke gimmick en ik vind het wel leuk om zo nu en dan mijn slaappatronen te analyseren. Heb ook echt wel het gevoel dat ze redelijk kloppen. Mijn partner is er helemaal aan verslingerd geraaktquote:
Partner.... dit klinkt altijd als een lesbische relatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Blijft een leuke gimmick en ik vind het wel leuk om zo nu en dan mijn slaappatronen te analyseren. Heb ook echt wel het gevoel dat ze redelijk kloppen. Mijn partner is er helemaal aan verslingerd geraakt
Hij heeft dan wel lang haar maar de laatste keer dat ik hem zag leek het ook echt op een hem.![]()
*zucht*quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Partner.... dit klinkt altijd als een lesbische relatie.
Hij heeft dan wel lang haar maar de laatste keer dat ik hem zag leek het ook echt op een hem.
Het is nooit goed hier, lijkt het![]()
Ik mag hem geen mannetje noemen, want dat vinden mensen klef, mijn vriend is het officieel niet meer en 'man' vind ik zelf weer zo plechtig klinken. Moet ik dan maar gewoon zeggen dat ik 't over hoe-die-nie heb
En wanneer heb je hem voor t laatst gezien?
Van de week een foto ergens van jullie in de zeequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
En wanneer heb je hem voor t laatst gezien?
Kan ook twee weken geleden zijn geweest. kan ook een oud topic zijn geweest![]()
Oh, ik dacht livequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de week een foto ergens van jullie in de zee
Kan ook twee weken geleden zijn geweest. kan ook een oud topic zijn geweest
Maat van mij kan het wel. iPhone5 zal rond de 100 euro liggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef 1410 het volgende:
En kan iemand mijn uitleggen waarom dat zo duur is? Ik snap er niets van. De prijs voor een 4 is 75 euro en voor een 5 gelijk 200 euro? Dat is bijna de helft van wat je voor het losse toestel betaald.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat is goedkoop, zeker omdat de schermen via eBay al duurder zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maat van mij kan het wel. iPhone5 zal rond de 100 euro liggen.![]()
ah ik zie het. Dan zal het idd wel rond de 150-200 gaan liggen. Zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, zeker omdat de schermen via eBay al duurder zijn?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
De iPhone 5 is op de markt en de 5S bestaat niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn eigenlijk echt duidelijke verschillen tussen de iPhone 5 en de 5s?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: