Te vroeg is nooit erg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
Half uur te vroeg bij mijn sollicitatie. Kan geen kwaad want ik zit in een prachtig stukje Rotterdam. Zo naar binnen. Begin nu een beetje nerveus te worden.
Ik zie dat meer als een open sollicitatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
Telt een oriënterend gesprek bij een detacheerder ook als sollicitatie activiteit?
Hmmja, het was op hun uitnodiging en met twee mogelijke banen in het verschiet. Kostte me toch tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:41 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als een open sollicitatie.
is toch gewoon sollicitatie ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmja, het was op hun uitnodiging en met twee mogelijke banen in het verschiet. Kostte me toch tijdDus zal ik het vermelden?
Ja, is ook zoquote:
Gesprek liep echt enorm goed, ik heb er een super goed gevoel over. Ze zou het me maandag laten weten. Ze vroegen of ik nog vakantieplannen had, want ze beginnen graag al voor het schooljaar als ze me aan zouden nemen. Moest me wel snel gaan inschrijven bij de opleiding zeiden ze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Héél veel succesIk hoop dat ze je aannemen, Myraela. Dan kom ik snel langs met mijn vriendin voor een lunch oid
Succes ! Hopelijk heb je snel wat!quote:
Kan best hoor, ik heb wel eens een serieuze procedure gehad n.a.v. een PM hier. Was ook een serieuze baan, met een vergelijkbaar soort functie als dat ik nu heb. Het kan heus wel, zolang je er open voor staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:09 schreef Joene het volgende:
Sowieso denk ik dat weinig mensen via hier een baan hebben
Ik heb ook al meerdere CV's aangeboden via dit topic, helaas waren de vacatures toen wat aan lage kant.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:41 schreef Daboman het volgende:
[..]
Kan best hoor, ik heb wel eens een serieuze procedure gehad n.a.v. een PM hier. Was ook een serieuze baan, met een vergelijkbaar soort functie als dat ik nu heb. Het kan heus wel, zolang je er open voor staat.
Beter!quote:
Ik ga het hele weekend duimenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:30 schreef Myraela het volgende:
Gesprek liep echt enorm goed, ik heb er een super goed gevoel over. Ze zou het me maandag laten weten. Ze vroegen of ik nog vakantieplannen had, want ze beginnen graag al voor het schooljaar als ze me aan zouden nemen. Moest me wel snel gaan inschrijven bij de opleiding zeiden ze.
Leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef Myraela het volgende:
Morgen een gesprek bij hét restaurant waar ik wil werken. Ook nog de enige die ik heb aangeschreven. Hopelijk gaat het gesprek goed.
Uni toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef BlueMage het volgende:
'Computerchaos bij Erasmus MC'
Daar werkt Swets toch?
Whehehe nee ik werk bij de campus Woudestein. Erasmus Universiteit heeft 2 locaties dus. Bosbeetle werkt bij het MC.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef BlueMage het volgende:
'Computerchaos bij Erasmus MC'
Daar werkt Swets toch?
Opleiding tot kok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat ga je daar eventueel doen mocht je aangenomen worden?
Ik ben zelf ook weer bezig om wat extra werk te vinden in de horeca, maar helaas is dat ook niet echt makkelijk meer.
Hoe ver ben je gegaan in de opleiding? Ik vind het wel een enge stap, omdat ik na 3 jaar hbo een mbo opleiding ga doen. Wat zou je nu in de horeca willen doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha leuk hoor![]()
Ik ben zelf ook kok, maar helaas is bij mij de passie een beetje weg gegaan![]()
^wel zonde eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
omdat ik na 3 jaar hbo een mbo opleiding ga doen.
Da's wel beter, want dat ziet eruit als een behoorlijke puinhoop. Hoewel misschien kunnen ze jouw hulp daar wel goed gebruiken nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe nee ik werk bij de campus Woudestein. Erasmus Universiteit heeft 2 locaties dus. Bosbeetle werkt bij het MC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |