het was een oudje, nee bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je die conducteur in de kont knijpt ben je een baas
Zie TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom post jij hier alleen maar om op mij te reageren en te haten en dan weer te vertrekken?vind ik niet kunnen hoor.
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag wel een goede pauze inzitten
Is het zo'n grote school dan?
Haha, wat jij vindt is gelukkig poep waard.quote:
Reclame.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
Wist ik nietMaar waarom moet er dan nog een merk op een automaat?
Nee, ik ben geen NSB'er.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
huh rez ben jij echt van de verkeerde kant
Klein schooltje danquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Rez, waarom zet je niet in je facebookprofiel interested in: men? Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen, maar waarom hoeft niet iedereen het te weten?
Partygirlquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
Ja druk levendagen daarna ook allemaal feestjes
ik heb t wel staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.
Wij hadden in totaal 1500 leerlingen ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |